Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het is een verbindingsstuk....stekker naar stekker.

Maar al gegoogled op dat, maar kom ik niet ver mee :P

Ook tekeningen van het electrical gedeelte 1 en 2 wordt ik ook niet veel wijzer van. :')
zou het even navragen bij yamaha dealer.

Morgen kijker voor de mijne, 2 dagen geleden op marktplaats gezet, ik denk dat hij verkocht gaat worden. Na bijna 10 jaar heb ik er toch een raar gevoel over om hen weg te doen ;(
Maar ja, het wordt tijd voor eens iets anders.
FB_IMG_1426884956974_zps1z1sgrkg.jpg

17 jaar oud inmiddels...
 
Wow das lang om een motor 10 jaar te hebben.
De mijne doe ik nooit meer weg en gaat met de tijd in de woonkame :+
 
zou het even navragen bij yamaha dealer.

Morgen kijker voor de mijne, 2 dagen geleden op marktplaats gezet, ik denk dat hij verkocht gaat worden. Na bijna 10 jaar heb ik er toch een raar gevoel over om hen weg te doen ;(
Maar ja, het wordt tijd voor eens iets anders.
[afbeelding]
17 jaar oud inmiddels...

Blijft toch 1 van de mooiste kleurstellingen ook, rood wit 98'er(ook de 99'er vind ik).
 
R1 is weg, op zoek naar iets anders.

Mocht iemand nog extra kuipset zoeken of set wielen met schijven e.d., die heb ik nog liggen.
 
Iemand een idee hoe ik krassen van mijn tank af krijg? Aan de andere kant zitten ook wat krassen, maar die vallen minder op.

10356228_10152825248993121_121602895098769074_n.jpg


Ik zie op internet wel allerlei kuipsetten staan met een complete tankkap erbij.. Kan je deze ook los bestellen?
 
Bij kappenset . nl staat wel dat je ook losse kuipdelen kunt bestellen. Moet je misschien even mailtje sturen. Of een stompgrip erop doen zie je de krassen ook niet meer ;)
 
Bij kappenset . nl staat wel dat je ook losse kuipdelen kunt bestellen. Moet je misschien even mailtje sturen. Of een stompgrip erop doen zie je de krassen ook niet meer ;)
Ik zie inderdaad hetzelfde model erbij staan op kappenset.nl. Ben benieuwd hoeveel me de tank gaat kosten :)

EDIT:
Zag net staan dat een tank me 140 euro kost.. Je zit dan waarschijnlijk alleen met kleurverschil.
 
Laatst bewerkt:
Iemand een idee hoe ik krassen van mijn tank af krijg? Aan de andere kant zitten ook wat krassen, maar die vallen minder op.

[afbeelding]

Ik zie op internet wel allerlei kuipsetten staan met een complete tankkap erbij.. Kan je deze ook los bestellen?

commandant ! poetsen poetsen poetsen (of even een polijstkop kopen voor op de boormachine en dan met commandant. Krijg je het meeste wel weer mee goed.
 
Wow das lang om een motor 10 jaar te hebben.
De mijne doe ik nooit meer weg en gaat met de tijd in de woonkame :+


Ik heb mijn vorige motor 13 jaar gehad (eerste eigenaar ook) en zei dat ik m ook nooit weg zou doen....

Totdat vrouwlief een FZ6 fazer kocht toen leek mijn motor opeens wel heel erg oud en begon het toch te kriebelen...
 
Ik heb mijn vorige motor 13 jaar gehad (eerste eigenaar ook) en zei dat ik m ook nooit weg zou doen....

Totdat vrouwlief een FZ6 fazer kocht toen leek mijn motor opeens wel heel erg oud en begon het toch te kriebelen...
Ja ik denk dat je idd erg veel van een motor gehouden moet hebben om die te houden, maar nu zou het niet in mij opkomen om hem in te ruilen, maar liever niet nee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan