Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wacken Open Air. Vorig jaar eerste keer. Echt fantastisch. Ergens tussen de 80000 en 100000 man *O* *O*
dlr_3K_wacken_2013.jpg
 
is toch een algemeen bekend probleem met die dingen.. je moet toch iets doorstarten, voordat deze aanslaat. lees er heel veel over, maar heb nergens echt een oplossing voor gevonden.

het verschil tussen normale en iridiums is volgens mij echt alleen het naampje :P
maar goed, ze zijn net zo duur (uit engeland) als de "gewone" in nl.

bougies besteld via Ebay, moest vandaag ff snel accu halen wilde vanavond nog ff rijden.
nieuwe accu erin en tot op heden geen problemen meer gehad. en heb al veel gestopt en gestart met de nieuwe accu :? zal zowieso van de week als de bougies binnen ze vervangen. Hopende dat in ieder geval het probleem is verholpen *O*
 
bougies besteld via Ebay, moest vandaag ff snel accu halen wilde vanavond nog ff rijden.
nieuwe accu erin en tot op heden geen problemen meer gehad. en heb al veel gestopt en gestart met de nieuwe accu :? zal zowieso van de week als de bougies binnen ze vervangen. Hopende dat in ieder geval het probleem is verholpen *O*

bougies doen, en hij is nieuw! :)

Trouwens welke KwiK shifter heb jij op je fiets zitten?
het jeukt hier om dat ook als volgende projectje te gaan doen.
 
Laatst bewerkt:
bougies doen, en hij is nieuw! :)

Trouwens welke KwiK shifter heb jij op je fiets zitten?
het jeukt hier om dat ook als volgende projectje te gaan doen.


Ja bougies doen ik zowieso zullen morgen wel binnen komen.

zal vanavond ff kijken welk merk het is die quick-shifter.

hoe heten die wielen die in de R1 2006 sp zitten, zijn geen pvm's maar .......?
 
Laatst bewerkt:
Ja bougies doen ik zowieso zullen morgen wel binnen komen.

zal vanavond ff kijken welk merk het is die quick-shifter.

hoe heten die wielen die in de R1 2006 sp zitten, zijn geen pvm's maar .......?

Marchesini's?

kijk wel uit he met die quickshifters... Yamaha bakken zijn al niet geweldig en met een niet juist afgestelde quickshifter is het nog sneller aan gort..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan