Ziet er allemaal goed uit die circuit foto's!
Leuk om te lezen ook hoe het je vergaan is Pilz, keep it up! En de Gixxer 750 blijft een onderschatte fiets
Zit elke winter weer te twijfelen of het ook niks voor mij is, zit alleen met de factor 'tijd'
VK Solutions ( Erik Verhulst ) in aalsmeer is een hele goede, en ik ken een hele hoop sleutelaars en zaken, maar hij is erg goed en erg eerlijk en niet duur.Ik heb een probleem met mijn R1 (2008, RN19). Als je onderstaand fragment bekijkt, dan wordt duidelijk dat mijn R1 bij stationair zelfs uitvalt/kan uitvallen. Het is lastig wegrijden, want ik moet veel meer gas geven dan je normaliter zou doen. Anders valt de motor uit of gaat de motor bokken. Rijd ik harder dan 20/30, dan merk ik niet eens dat m'n motor stationair niet goed draait. Ik merk ook geen vermogensverlies of iets dergelijks.
Er is ongeveer 21.000 mee gereden. Ik weet niet of de bougies bij de laatste beurt zijn vervangen. Deze staan niet afzonderlijk op de factuur, dus waarschijnlijk niet. Ik heb geen powercommander, ik rijd met de standaarduitlaat en ik heb geen K&N luchtfilter o.i.d.
Kunnen jullie mij helpen met de volgende vragen?
-Heeft iemand hetzelfde meegemaakt en hoe is dit verholpen? Wat heeft dit ongeveer gekost?
-Ik zoek een goed adres om dit probleem te verhelpen. Omgeving Almere en ik ben bereid ca. 75km te rijden voor een goede monteur. Ik wil namelijk een kleine beurt laten geven en tegelijkertijd dit probleem laten aanpakken. Iemand een monteur die hij/zij kan aanbevelen.
https://drive.google.com/open?id=0B7SeAJvuNnRObXd0RFN0dVp2b3M
Alvast ernorm bedankt.
Niet twijfelen, maar echt gaan doen. Ik wou dat ik er 10 jaar eerder mee was begonnen.
Meeste circuitdagen zijn doordeweeks, dus de meeste moeten toch vrij nemen. Goed excuus om die overuren eens op te nemen.
Vraagje aan de 2004-2006 eigenaren.
De koppeling kabel (rode pijl) komt tegen de luchtinlaat (blauwe pijl) aan. Ik weet niet of dat al zo was/hoorde of dat het nu zo zit omdat ik eind vorig jaar de kuip en radiator losgehaald h
In het originele handboek staan ook tekeningen van kabelverloop maar daar zie ik ook geen dingen anders zoals ik het nu heb.
Kan iemand even kijken of een fotootje maken hoe dan zit als de kabel niet tegen de luchtinlaat aankomt?
[afbeelding]
Hoi mensen ! Volgens mij heb ik me in het verleden wel al voorgesteld ? Lees al een tijdje mee! Nou heb ik een probleem sinds vanmiddag ... motor houd boven de 8000 toeren ongelofelijk in .... ook verscheen de code 47 in mijn scherm.. Google al een beetje raadgepleegd maar kom niet echt op een duidelijk antwoord uit... iemand hier enig idee ? gaat om de Yamaha r1 2005
Mvg
Erik
Vraagje aan de 2004-2006 eigenaren.
De koppeling kabel (rode pijl) komt tegen de luchtinlaat (blauwe pijl) aan. Ik weet niet of dat al zo was/hoorde of dat het nu zo zit omdat ik eind vorig jaar de kuip en radiator losgehaald h
In het originele handboek staan ook tekeningen van kabelverloop maar daar zie ik ook geen dingen anders zoals ik het nu heb.
Kan iemand even kijken of een fotootje maken hoe dan zit als de kabel niet tegen de luchtinlaat aankomt?
[afbeelding]
Ik kreeg gisteren ook 2 keer 13 en 47 te zien, maar wat is er zelf aan te doen?Voila, de foutcode... (zie plaatje)
Als tegenprestatie kun je mooi ff kijken hoe het zit met de koppelingskabel bij jou....)
[afbeelding]
Heb je het geld, dan zeker voor de 2009 gaan, veel meer belevenisHoi mensen,
Ik wil een graag een R1 kopen.
Ik twijfel tussen een R1 uit 2003 en 1 uit 2009.
Wat ik me afvraag is of de 2009 het extra geld wel waard is.
Ik realiseer me dat dit vrij persoonlijk is, maar zou graag jullie mening hierover willen weten.
Hoi mensen,
Ik wil een graag een R1 kopen.
Ik twijfel tussen een R1 uit 2003 en 1 uit 2009.
Wat ik me afvraag is of de 2009 het extra geld wel waard is.
Ik realiseer me dat dit vrij persoonlijk is, maar zou graag jullie mening hierover willen weten.
Gefeliciteerd en geniet ervan.Bedankt,
Ik heb zojuist telefonisch een deal gemaakt voor een r1 2009. Ik had er al op proefgereden.
Dus binnenkort r1 eigenaar :D
Ik had raar genoeg nergens corrosie op of in, dus ik gok dat of de ECU niet goed meer is ( sommigen zeggen dat ik dan meer gezeik moest hebben ) of 1 a 2 van de sensoren die het soms wel soms niet doen.Ben benieuwd wat hun vinden.......
Waren het ook de stekkers waar corrosie opzat? Bij Smustie74 (die had een hele rij met storingcodes) bleek het in de penbobines te zitten.
Ik moet mijn codes nog uitlezen na de laatste 2 keer uitvallen..... Injectie rijd heerlijk maar met dit soort problemen bedenk ik me dat carburateurs nog zo slecht niet waren....;-)