Het Grote Yamaha R1 Winter Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

als je buiten het zwart om de stickers van een standaard sp1 erop doet kijkt het ook al anders

[afbeelding]

iemand die zo zijn motor toetakelt die heeft wat te verbergen,dat doe je niet uit vrije wil :X

en mocht je em na een tijdje weer vd hand willen doen dan is het echt een blok aan je been en kost het je hart en nieren

Wimmus wees wijs, AFBLIJVEN!!! , koop dan een echte :Y
 
Laatst bewerkt:
Triumph is anders rijden. Na jaren SS te hebben gereden was het op een gegeven moment alleen nog maar leuk als het "beyond legal" ging. :X
Ik mis bijvoorbeeld nog wel steeds het hoog in de toeren jagen en die extra trap onder de kont rond de 8000 Rpm.
De poweropbouw van de Triumph is heel liniair. Hij trekt meteen van onderuit in een rechte lijn naar de 10.000 rpm en dan hakt de toerenbegrenzer er heel hard in.
Maar op de Triumph gaat het vaak nog steeds hard hoor, juist ook omdat het zo gemakkelijk gaat. Met het brede stuur druk je de motor heel gemakkelijk de bocht om.
De eerste keer in de Eifel wist ik niet wat me overkwam! In de bochten was ik sneller als m'n maten op de SS-motoren. Knietje aan de grond gaat ook nog steeds hoor. :Y
Maar ook rustig rijden gaat gemakkelijk, je rust namelijk niet zo op de polsen omdat je meer rechtop zit.
Dus ik heb nog net zoveel lol op de Triumph als dat ik op de R1 had. Het is alleen anders rijden. :]

Tot nu toe heb ik nog niks anders gewild dan een SS, en dus ook nog weinig op andere motoren gereden. Wat mij het grootste plezier aan motorrijden geeft, zijn simpelweg de bochten! (al is het vlammen tussen de bochten ook wel verslavend }) ) Als je dat ook nog goed kunt doen met je Triumph, dan zeg ik, missie geslaagd!
 
Wanneer kunnen we weer ?

full
 
Tot nu toe heb ik nog niks anders gewild dan een SS, en dus ook nog weinig op andere motoren gereden. Wat mij het grootste plezier aan motorrijden geeft, zijn simpelweg de bochten! (al is het vlammen tussen de bochten ook wel verslavend }) ) Als je dat ook nog goed kunt doen met je Triumph, dan zeg ik, missie geslaagd!
Ik denk dat wij in echte bochten met onze R1's helemaal niks te vertellen hebben tegen die Triumph van Etienne :N

Enige dat we zouden zien is een achterlicht dat rap kleiner wordt
 
Nieuwe deeltje staat klaar. Gaarne even meehelpen met het volstampen van dit deel a.u.b. :)

Suggesties voor namen zijn welkom. Momenteel heb ik "Het Yamaha R1 Laat de Lente Beginnen Topic" staan
 
Ik denk dat wij in echte bochten met onze R1's helemaal niks te vertellen hebben tegen die Triumph van Etienne :N

Enige dat we zouden zien is een achterlicht dat rap kleiner wordt

Ik zal verliezen in lange hoge snelheidsbochten en op topsnelheid. Dan kun je beter een R1 hebben.
Maar in kortere bochten stuurt de Triumph makkelijker dan de R1. :Y

@Wimmus: ga kijken voor die Castrol VTR en vergeet dat rooie hok. :r :r :r

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
 
Laatst bewerkt:
Ik zal verliezen in lange hoge snelheidsbochten en op topsnelheid. Dan kun je beter een R1 hebben.
Maar in kortere bochten stuurt de Triumph makkelijker dan de R1. :Y
:Y vloeiende bochten een R1, dijkjes/haarspelden etc gaat het voordeel naar de street, al ligt het op ons niveau nog steeds aan de rijder. Ik heb Arie Vos op assen 1.44 zien rijden met een street :o :}
 
:Y vloeiende bochten een R1, dijkjes/haarspelden etc gaat het voordeel naar de street, al ligt het op ons niveau nog steeds aan de rijder. Ik heb Arie Vos op assen 1.44 zien rijden met een street :o :}

Was het voorprogramma bij WSB. Heb ik ook gezien. Hij ging best hard met dat ding. Zelfs sneller als de andere rijders die regelmatig in die klasse reden. :]
Ligt ook zeker aan de rijder. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan