Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als je hem vol plak met stickers
is het al een heel ander hok
als je buiten het zwart om de stickers van een standaard sp1 erop doet kijkt het ook al anders
[afbeelding]
Triumph is anders rijden. Na jaren SS te hebben gereden was het op een gegeven moment alleen nog maar leuk als het "beyond legal" ging.
Ik mis bijvoorbeeld nog wel steeds het hoog in de toeren jagen en die extra trap onder de kont rond de 8000 Rpm.
De poweropbouw van de Triumph is heel liniair. Hij trekt meteen van onderuit in een rechte lijn naar de 10.000 rpm en dan hakt de toerenbegrenzer er heel hard in.
Maar op de Triumph gaat het vaak nog steeds hard hoor, juist ook omdat het zo gemakkelijk gaat. Met het brede stuur druk je de motor heel gemakkelijk de bocht om.
De eerste keer in de Eifel wist ik niet wat me overkwam! In de bochten was ik sneller als m'n maten op de SS-motoren. Knietje aan de grond gaat ook nog steeds hoor.
Maar ook rustig rijden gaat gemakkelijk, je rust namelijk niet zo op de polsen omdat je meer rechtop zit.
Dus ik heb nog net zoveel lol op de Triumph als dat ik op de R1 had. Het is alleen anders rijden.
Wat een hok
Wimmus, ik ken je verder niet maar ik hoop dat je een geintje maakt.....
Echt niet...ik weet dat ik een wazzige ben, maar dit kan ik echt niet mooi vinden
begin net zo apart te worden als Rene
Ik denk dat wij in echte bochten met onze R1's helemaal niks te vertellen hebben tegen die Triumph van EtienneTot nu toe heb ik nog niks anders gewild dan een SS, en dus ook nog weinig op andere motoren gereden. Wat mij het grootste plezier aan motorrijden geeft, zijn simpelweg de bochten! (al is het vlammen tussen de bochten ook wel verslavend ) Als je dat ook nog goed kunt doen met je Triumph, dan zeg ik, missie geslaagd!
Niks mis met een hondaOkeoke het is een honda maar check die lean-angle [afbeelding]
Ik denk dat wij in echte bochten met onze R1's helemaal niks te vertellen hebben tegen die Triumph van Etienne
Enige dat we zouden zien is een achterlicht dat rap kleiner wordt
Niks mis met een honda
vloeiende bochten een R1, dijkjes/haarspelden etc gaat het voordeel naar de street, al ligt het op ons niveau nog steeds aan de rijder. Ik heb Arie Vos op assen 1.44 zien rijden met een streetIk zal verliezen in lange hoge snelheidsbochten en op topsnelheid. Dan kun je beter een R1 hebben.
Maar in kortere bochten stuurt de Triumph makkelijker dan de R1.
@Wimmus: ga kijken voor die Castrol VTR en vergeet dat rooie hok.
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
vloeiende bochten een R1, dijkjes/haarspelden etc gaat het voordeel naar de street, al ligt het op ons niveau nog steeds aan de rijder. Ik heb Arie Vos op assen 1.44 zien rijden met een street