Nou de tent is aan mij niet besteed maar toch een fijne ritMorgen rij ik naar Luxemburg en eifel. Toch nog een paar daagjes met de Suup op stap en de tent natuurlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou de tent is aan mij niet besteed maar toch een fijne ritMorgen rij ik naar Luxemburg en eifel. Toch nog een paar daagjes met de Suup op stap en de tent natuurlijk
Ik kwam hier een mooi filmpje over carburatie tegen:Het kan zijn dat het precies in de transitie zit van de pilot jet naar de main jet, waar dus de vorm van de gasnaald ook van invloed is
en op welke stand de gasnaald staat ( de meeste zijn in hoogte verstelbaar )
Overigens is die set die ik aanhaalde voor een stage 1 oplossing, en dat is inderdaad meestal een andere meer vrij ademende demper.
Ja, dat zou helemaal mooi zijn! Voor deze aankoop met een schuin oog gekeken naar een Ural Dnepr, met aangedreven bakkie. Maar zo’n combi met een xtz te realiseren is denk ik een brug te ver. Los van het feit dat daar zeer weinig geïnteresseerden voor zullen zijn.Eigen ideeën, zoals 3, maar bv iets met een offroad zijspan...?
Dit zou dan de originele kleurstelling zijn. Is dat een beetje een gewilde kleur?Dilemma-dilemma, graag wat ‘thoughts’ van hobbyende mede-liefhebbers ;-) We hebben weer een XTZ750-project gekocht, komende maanden moeten we toch iets om handen hebben. Na onze liefde en devotie mag die tzt naar een nieuwe eigenaar. Blok loop goed, dus de basis is er. We gaan nu die basis perfectioneren naar onze eisen, oftewel frame stralen en spuiten, blok optisch mooi maken, eigenlijk alles netjes maken wat onder de tank en kappen zit. Want helaas: nagenoeg al het goedbedoelde verfraaien is in 1K gespoten zonder de basis goed te bewerken en dat willen we niet. Tevens lagerwerk checken/vervangen.
Maar wat nu daarna? De bijbehorende kappen en lakwerk zijn optisch erg goed. Dan overdrijf ik niet, want we hebben na 4 xtz’s heel wat horror gezien. De keuze is nu: alles origineel houden en netjes opbouwen, of onze eigen ideeën er op los laten? En die eigen ideeën zijn onder mee rechtere kuip/ruit, andere kleurstelling, smallere kuipdelen achter, etc. Jullie input wordt gewaardeerd!!!
Voor een indruk, 1,2,6 is het project, 3,4,5 wat we ooit hebben gedaan:
Thnx voor je reactie! Dat is inderdaad het dillema: origineel houden en de goede delen hiervoor gebruiken of weer een eigen creatie maken. Eigenlijk zou er iemand moeten zijn die een minder mooie tank en kappen heeft liggen die wij dan zonder schaamte kunnen opknappen/spuiten. Want om onze goede tank en kappen hiervoor te gebruiken is eigenlijk zonde, iemand die deze kleur zoekt zou daarvan balen.Ik vond jullie eerdere rood/witte creaties zeer geslaagd. Denk ook voor een groot deel door de gebruikte “sponsor” stickers die een sportieve rally sfeer geven. Misschien nu iets met blauw ipv rood
Die originele aubergine kleur heb ik persoonlijk nooit echt mooi gevonden maar ook daar zijn vast liefhebbers voor. Als ie er verder echt zo netjes uitziet is het misschien ook wel zonde om dat uit de geschiedenis te verwijderen.
Eigenlijk heb je een te goede xtz gekocht voor een project.Thnx voor je reactie! Dat is inderdaad het dillema: origineel houden en de goede delen hiervoor gebruiken of weer een eigen creatie maken. Eigenlijk zou er iemand moeten zijn die een minder mooie tank en kappen heeft liggen die wij dan zonder schaamte kunnen opknappen/spuiten. Want om onze goede tank en kappen hiervoor te gebruiken is eigenlijk zonde, iemand die deze kleur zoekt zou daarvan balen.
Heb ik wel in mn magazijn maar dan zal je geduld moeten hebben want ik ga zo op vakantie.Hallo
Ik zoek een tellerhuis van een xtz 750 het gaat mij om de tellerplaten . Die van mij zijn niet netjes meer mn de toerenteller die laat licht door buiten de cijfers.
Als er iemand is die een tellerunit heeft liggen of losse tellerplaten houd ik mij aanbevolen
Mvg Bert
Dank je RaymondHeb ik wel in mn magazijn maar dan zal je geduld moeten hebben want ik ga zo op vakantie.
Bekijk bijlage 1808920
Geniet ervan, en doe Gerard de groeten !Heb ik wel in m'n magazijn maar dan zal je geduld moeten hebben want ik ga zo op vakantie.
Op de lak na is het best een goed apparaat. Hij is ook helemaal compleet.Kennis van me stopt met zijn XTZ750 hobby. Hij heeft te veel projecten. Is er interesse in de volgende motor en/of losse delen? Ik heb zelf nog geen plek. Motor is rijdend weg gezet. 17" voorwiel met nieuwe rvs spaken. 4" breed achterwiel met nieuwe rvs spaken. Tank.