het grote zelfgemaakte MOTORfilmpjes topic?

Kleine tip, kijk eens goed naar je beeldverhouding, die kloppen soms voor geen meter waardoor sommige mensen wel ERG korte motorfietsen hebben.. :)

Ziet er echt niet uit |(

klopt, ik heb een tijdje in breedbeeld gefilmd, maar dat doe ik tegenwoordig niet meer, omdat de pc het niet aan kan om de originele verhoudingen te behouden, hij perst alles in 4:3.
dus dan film ik tegenwoordig ook maar op 4:3
 
posten!!!, zit hier toch op chello+..... :P

leuk filmpje trouwens!!!
 
Laatst bewerkt:
achsoo ja die worden daar ook gehouden idd, is mooi rustig plekje, alleen net iets te kort met die mega-remweg van mij ;)
 
Als er mensen zijn met BitTorrent dan is het misschien handig om er torrents van te maken. Nadeel is wel dat de snelheid in het begin niet heel erg hoog zal zijn.
 
Als er mensen zijn met BitTorrent dan is het misschien handig om er torrents van te maken. Nadeel is wel dat de snelheid in het begin niet heel erg hoog zal zijn.
lijkt me eeen slim plan,zeker met de filmpjes van de mega meeting in het verschiet.
 
lijkt me eeen slim plan,zeker met de filmpjes van de mega meeting in het verschiet.

ik gebruik wel bittorrent maar ik heb geen idee hoe je een eigen file zou moeten starten :? je hebt toch een tracker oid nodig? en kunnen mensen dan rechtstreeks van je pc uploaden?
ik heb een 10 mb homepage, die al bijna vol is met mijn site, en rapidshare mag niet groter dan 30mb
 
Ons eerste probeersel }) staat op onze homepage of als je hier klikt.(26,9 Mb)

Ivm bandbreedte-beperking filmpje ondergebracht bij Rapidshare. Werkwijze is reeds bekent neem ik aan.
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik wel bittorrent maar ik heb geen idee hoe je een eigen file zou moeten starten :? je hebt toch een tracker oid nodig? en kunnen mensen dan rechtstreeks van je pc uploaden?
ik heb een 10 mb homepage, die al bijna vol is met mijn site, en rapidshare mag niet groter dan 30mb


Ik heb een persoonlijke tracker :) En het uploaden gebeurt idd rechtstreeks van je pc.

Ik zal straks voor de gein ff een pagina maken met wat filmpjes :)


-edit- ff snel iets gemaakt: http://sharegroundz.dyndns.org/motor/
Mocht iemand bezwaar hebben dat zijn/haar filmpje erop komt, je weet me te vinden :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan