HET Grrrote Tiger topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen ze je bij Blom Motoren in Leusden niet helpen met het afstellen van de vering?
Dat is een Triumph dealer...

:W
 
Ik hoor ook bij de club van Triumph Tiger Temmers. Heb de 1050 met ABS en kofferset nu 4 weken en ik moet zeggen: hij rijdt fantastisch! :Y Ik heb een blauwe en het bevalt allemaal best.

Hebben de 1050 Tiger bezitters eigenlijk de ABS versie of de gewone versie gekocht? :?
 
Ik hoor ook bij de club van Triumph Tiger Temmers. Heb de 1050 met ABS en kofferset nu 4 weken en ik moet zeggen: hij rijdt fantastisch! :Y Ik heb een blauwe en het bevalt allemaal best.

Hebben de 1050 Tiger bezitters eigenlijk de ABS versie of de gewone versie gekocht? :?

Ik ben een zeer groot voorstander van ABS, dus heb ik uiteraard de ABS versie gekocht. :Y
 
SPEEDRIDER

die voorkap he,
hoe is de bevestiging,
en waar komt die vandaan?

alvast mijn grote dank
 
We kunnen nu ook andere achterspatbord leveren voor de Tiger 1050
Waarvan het ketting scherm maar ook het spatbord zelf een stuk langer zijn. Kleur zwart, prijs 159euro.
Scheelt een hoop vuil en vet. Ook voor de 955i leverbaar

tiger1050hugger1.jpg
 
Hallo Joris,

Bedoel je een soort achter spatbord met kettingkast ineen?
Kost die voor de 955i hetzelfde als voor de 1050?
Daar heb ik al ff naar gezocht en via triumphriders kreeg ik een adres in duitsland door. Daar ben ik nog niet aan begonnen. Grave is voor mij een stuk dichterbij zodat ik die gewoon zelf op kan halen.

Groet, Han.

(Ohja, bij triumphriders heet ik rengdenghan.)

:W
 
Hallo Joris,

Bedoel je een soort achter spatbord met kettingkast ineen?
Kost die voor de 955i hetzelfde als voor de 1050?
Daar heb ik al ff naar gezocht en via triumphriders kreeg ik een adres in duitsland door. Daar ben ik nog niet aan begonnen. Grave is voor mij een stuk dichterbij zodat ik die gewoon zelf op kan halen.

Groet, Han.

(Ohja, bij triumphriders heet ik rengdenghan.)

:W

Ik denk het wel, maar weet dat nog niet zeker. Kan anders nooit veel schelen.
 
de beugeltjes heb ik zelf gemaakt, zal er een fototje van posten.
En de koplamp zelf heb ik van glimmie gekocht, hij weet wel hoe je eraan kan komen.

inmiddels het een en ander verbouwd:
zoek de verschillen
full
 
vandaag de bedrading aangesloten
full

alleen nog de snelheidsmeter en de temperatuursensoren plaatsen.
dat wordt nog even volgelen dus naar goede plekjes ervoor.
 
Hey Eddybeer,

Hebben ze je kunnen helpen met het afstellen van de vering?
Zo ja, kun je er wat over schrijven, ik ben er benieuwd naar.

Alvast bedankt en groet.
:W
 
ja hij gaat lekker.
inmiddels weer een hoop gedaan, onder andere een expansietankje voor het koelwater gemaakt. met verlichting erin voor het patsergehalte :)
full
 
Leuk project!
Heb zelf ook de 955i gereden (55.000KM in 2 jaar) zonder echt grote problemen.
Standaardkuipje vond ik prut, reed het lekkerst zonder ruit dus ik denk dat dit een mooie oplossing is zo. Verwacht wel dat je i.c.m. het hoge korte spatbordje als de weg nat/blubberig is alles 'om de oren' krijgt. ;)

Denk er nu zelfs hard over om een nieuwe Tiger 1050 te kopen.... :9
 
Hey Speedrider,

Ziet er al goed uit :Y !!!!
Die verlichting in het expansievaatje is een leuk idee!
En welke kleur gaat het worden????

Hoi Cyclops,

Je schreef: Denk er nu zelfs hard over om een nieuwe Tiger 1050 te kopen.... :9

DOEN zou ik zeggen, die Beemers rijden er al genoeg rond, toch?
Niks mis mee hoor, de cardan kan wel een voordeel zijn t.o.v. de ketting.... :Y


:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan