Na de beurt nog niet vervangen. Zal dat ook meenemen wanneer ie over 1,5 week weer terug gaat.En t is ook nog eens t enige merk dat ze voeren2011
Dat t kwatsch is zal je mij iig niet horen zeggenWat je zelf evt nog kan proberen, weet niet of ze dat bij de dealert ook gedaan hebben.
Je motor starten, en minstens 15 minuten stationair laten lopen zonder de gas aan te raken of iets.
Triumph heeft zelf een lange trim reset van de meeste sensoren ingebouwd.
Deze worden dus op 0 gezet tijdens de stationairloop als er niets met de motor gedaan word.
Zou je evt even kunnen proberen aangezien dat dan alle motormanagement sensoren op 0 worden gezet en weer opnieuw beginnen zeg maar.
Deden wij altijd bij een grote beurt.
Tis geen kwats wat ik hier vertel in ieder geval voordat iemand weer begint te roepen.
Dat t kwatsch is zal je mij iig niet horen zeggen. t Klinkt niet onaannemelijk en lijkt me de moeite van t proberen meer dan waard. Tnx.
Als dat niet helpt (goeie tip!) Misschien de O2 sensor?
Is bij mij ook stuk geweest en geeft ongeveer dezelfde problemen.
Na vervangen wel weer die 15 (officieel 12?) minuten stationair laten lopen.
Als dat niet helpt (goeie tip!) Misschien de O2 sensor?
Is bij mij ook stuk geweest en geeft ongeveer dezelfde problemen.
Na vervangen wel weer die 15 (officieel 12?) minuten stationair laten lopen.
Motor is afgelopen week weer terug geweest. Eigenlijk was aan alles al gedacht (en evt. uitgevoerd incl. de 15 min. stationair). Volgens de monteur kan het synchroniseren op verschillende manieren worden uitgevoerden is er daar kennelijk iets niet goed gegaan. Details daarover heb ik niet maar t resultaat is in ieder geval ergens tussen acceptabel en goed.
Voor wat ik ervan begreep is het gasklephuis gedemonteerd, alles daarmee samenhangend gecheckt, teruggeplaatst, opnieuw gesynchroniseerd, nog wat fijn-tuning en........................
het probleem lijkt nu toch te zijn verholpen.
De hapering bij optrekken is nagenoeg niet merkbaar meer en de "hik" na gas los slecht lichtjes. Maar zoals ie nu is valt er goed mee te leven. Dat klinkt misschien nog niet al te positief maar dat zal er ook mee samenhangen dat na de kuren die 'ie vertoonde elk dingetje dat voorheen misschien niet opviel dat nu wel doet. Ik houd er dan ook rekening mee dat ik zelf weer even op de motor moet "inslijten".
In ieder geval: iedereen bedanktvoor t meedenken.
Ah dan weet ik al wat het probleempje was, 1050 modelen zijn via de computer en handmatig te synchroniseren.
Donderdag mag ik deelnemen aan de Tiger Tripple test
Ga is proberen een mooi verhaaltje neer te zetten van de nieuwe Tigers, ben vooral benieuwd naar de 800 en de 1050 Sport.
Motor is afgelopen week weer terug geweest. Eigenlijk was aan alles al gedacht (en evt. uitgevoerd incl. de 15 min. stationair). Volgens de monteur kan het synchroniseren op verschillende manieren worden uitgevoerden is er daar kennelijk iets niet goed gegaan. Details daarover heb ik niet maar t resultaat is in ieder geval ergens tussen acceptabel en goed.
Voor wat ik ervan begreep is het gasklephuis gedemonteerd, alles daarmee samenhangend gecheckt, teruggeplaatst, opnieuw gesynchroniseerd, nog wat fijn-tuning en........................
het probleem lijkt nu toch te zijn verholpen.
De hapering bij optrekken is nagenoeg niet merkbaar meer en de "hik" na gas los slecht lichtjes. Maar zoals ie nu is valt er goed mee te leven. Dat klinkt misschien nog niet al te positief maar dat zal er ook mee samenhangen dat na de kuren die 'ie vertoonde elk dingetje dat voorheen misschien niet opviel dat nu wel doet. Ik houd er dan ook rekening mee dat ik zelf weer even op de motor moet "inslijten".
In ieder geval: iedereen bedanktvoor t meedenken.
En staat ook nog wel voorlopig te koop ook denk ik. Gast, die vraagprijs.... ik betaalde 8250 voor mijn 2010 met 36.500km. Met 6 mnd garantie.
Hallo allen,
Ik zit een beetje rond te kijken voor een 1050 voor volgend seizoen. Nou vroeg ik me af of er (drastische) wijzigingen in de modellen 2007 tot nu zitten, ik kan nergens een overzichtje vinden o.i.d.
alvast bedankt.
Zal wel niet zo heel lang duren, vorige week heb ik een mooie zwarte voor een BMW de deur uit gedaan. Ondanks dat bijna alles in Italië in augustus met vakantie sluit was die in een paar weken binnen.Ben nu in afwachting van een SC-Project uitlaat
I know,heb goed mailcontact met me leverancierZal wel niet zo heel lang duren, vorige week heb ik een mooie zwarte voor een BMW de deur uit gedaan. Ondanks dat bijna alles in Italië in augustus met vakantie sluit was die in een paar weken binnen.