Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ik ben aan het onderhandeling over een 800XCA uit 2018. Denk niet dat die dan passenOw ik had deze op de tiger van 2007. Waren geen origineel triumph-handkappen. Wel van Sw-motech.
Hiervoor heb ik een BMW F700 GS gereden en deze ingeruild voor een F800GS uit 2017. Waren erg fijne motoren. Was ook niet de bedoeling dat ik een nieuwe motor zou kopen, zij het dat de F800GS is af-/uitgebrand.Na Suzuki, Yamaha, BMW en Kawasaki ben ik een aantal jaren geleden op aanraden van een vriend die motoren test voor M&T bij Triumph geland.
Mooie moto hoewel ik zelf dit jaar eens ga kijken voor een lichtere moto of er toch aan zit te denken. Rijd niet zoveel meer dus heb het vermogen niet echt meer nodig. Back to basic dus.
Zelfs bij de 1050 moet je soms meer naar je snelheidsmeter kijken dan de weg...
Ofwel: Als ik de motor uit Engeland importeer heb ik 2 maanden garantie en daarna vervalt het. Dat is bij andere merken wel iets beter geregeld.. (EU-breed garantie, etc.)Triumph HQ zei:The Triumph Approved Warranty is valid anywhere in the United Kingdom which includes Great Britain, Northern Ireland, the Channel Islands and the Isle of Man. This Triumph Approved Warranty will also cover your motorcycle while it is outside of the United Kingdom, as long as your motorcycle is not outside the United Kingdom for more than 60 days and remains within the EEC or EEA. This warranty will not cover any motorcycle that is outside of the United Kingdom for more than 60 days during the 12 month warranty period.
Kind Regards
Triumph GB
Dat heb je goed gezien, dat zit er inderdaad al voor en achter opMooi man
En al Hyperpro vering er onder zo te zien, goede upgrade.
Zo heb de healtech quickshifter gemonteerd wat erg mee viel kwa werk. Een kleine 2 uur knutselen en hij zat er op. En natuurlijk even getest.... Wat een feest hahaha
en rijbewijs al afgepakt vandaag ook maar weer eens gereden.... en gebruik de qs toch minder vaak. Ik ga er echt te hard mee en met normaal rijden pak ik toch de koppeling omdat het beter werkt.
Werkt de qs bij jouw goed rond de 4500 rpm? bij mij moet je dan echt flink stampen. vanaf de 7.000 rpm werkt hij prima.
Dynoyet (maar heb daar niet specifiek voor gekozen. Was schijnbaar makkelijker om te combineren met de andere module).Nee ik hoef hem maar aan te tikken en hij pakt de volgende versnelling. Dat ook bij lagere toeren vanaf 3000rpm. Ps zelfs als het voorwiel perongeluk omhoog gaat gaat hij gewoon verder in de volgende versnelling. Zoals ik al eerder aangaf heb ik een voorkeur voor healtech welk merk heb jij?
Dynoyet (maar heb daar niet specifiek voor gekozen. Was schijnbaar makkelijker om te combineren met de andere module).
Hoe lang heb je de onderbrekingstijd staan?
Er was een actie met koffers, binnentassen, frame protector, tank pad en headlight guard voor nieuwe tigers. Heb kunnen onderhandelen dat dit in de prijs kwam (+/- 10.000€ na wisselkoers ). Betreft een Tiger 800 XCA uit 2018 met 11000km.Source , mooie tiger!
Wat is het verschil met de bmw 800 gs ? Ik heb ook staan te twijfelen tussen die twee , trillingen ?
De mijne heb ik ook zelf geimporteerd uit dld , scheelt best veel ,vooral alle accesoires waar de vorige eigenaar diep voor in de buidel getast heeft heb je voor een prikkie
If you can't beat them, join (or copy) them!Nog mensen die vinden dat de nieuwe BMW xr 900 wel veel weg heeft van de Tiger? Ook qua concept
Ow sorry, was het vergeten. Ik doe het z.s.m.
Ow sorry, was het vergeten. Ik doe het z.s.m.
Maar het is misschien wel simpeler als iemand van jullie een nieuw topic opendoet? Ik heb geen tiger meer en kom hier eigenlijk niet meer zo vaak dus ik zou dit liefst uit handen geven als het kan.