Het GSX-R1000 Topic deel 13: The New Season Is Starting

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo vanmiddag 190 km gereden, en vanavond nog eens 120 lekker vlot tempo
paar keer airborne en strepen uitkomend hoorde ik van de gene achter me :9
lang geleden dat ik zo een avond rondje lekker heb gereden

:)

60k beurt afspraak staat, 28 Juli gaat die naar de dealer
grote beurt excl klepspeling :)
 
Goed gedaan :} En beter preventief voor niks, als zometeen te laat met alle gevolgen van dien. En melden bij de popo kan geen kwaad, meteen navraag doen of hij bekend staat etc. Even ze huis vermelden is ook niet slecht denk en dat ze maar eens moeten langsgaan ipv verkeersboetes uitdelen.
geweest en nemen het gelukkig serieus, gaan vandaag langs als het goed is.


@iedereen, over klepspeling, die oude gixxer die ik had, speling gemeten en allemaal binnen de marge............kan bijna niet anders he met suzuki :Y ;)
 
Dus jullie hebben geen raar geluid bij weinig toeren in hoge versnelling als je dan flink gas geeft?
ja als je in zij 4 rijdt, tegen 40 per uur en ineens veel gas geeft moet het blok werken en voel je wel iets maar niet meer als toen ik hem nieuw ging halen

daarnaast is dat niet goed ook, ik rij wel eens 50 in zijn 4 maar dan is dat bij het warm rijden en dan ga ik rustig op het gas of schakel eerst een tikkie terug :)
 
Fabrizio trouwens ook weer netjes 2x4e, met een team met minimale fabrieksondersteuning en enige rijder doet die het gewoon goed,

hopen dat ze volgend jaar met de nieuwe 1000 meet support krijgen en hopen dat fabriz blijft, zelf zou ik het wel mooi vinden om Hopper te zien komen.
doet het erg goed in de BSB op de soes :Y
 
Fabrizio trouwens ook weer netjes 2x4e, met een team met minimale fabrieksondersteuning en enige rijder doet die het gewoon goed,

hopen dat ze volgend jaar met de nieuwe 1000 meet support krijgen en hopen dat fabriz blijft, zelf zou ik het wel mooi vinden om Hopper te zien komen.
doet het erg goed in de BSB op de soes :Y

Is er al iets bekend over een nieuwe 1000? Vind zelf de S1000RR ook wel heel mooi.

Nog even over de belasting bij lage toeren in een hoge versnelling, denk eigenlijk wel dat het normaal is dat het blok wat trilt. Hij zit dan helemaal in z'n lage toeren. Bij geleidelijk gas geven dan bromt hij alleen wat, maar trekt wel gewoon door.
 
Is er al iets bekend over een nieuwe 1000? Vind zelf de S1000RR ook wel heel mooi.

Nog even over de belasting bij lage toeren in een hoge versnelling, denk eigenlijk wel dat het normaal is dat het blok wat trilt. Hij zit dan helemaal in z'n lage toeren. Bij geleidelijk gas geven dan bromt hij alleen wat, maar trekt wel gewoon door.

6 juli was er op Motoblog.it/ twowheelsblog.com het onderstaande bericht met foto's:


Currently, the future of Suzuki appears far from rosy. Both in racing and its production bikes, the Japanese company is far from enjoying a heyday, especially on the European motorcycle market, with buyers looking elsewhere. In fact, the Suzuki GSX-R sport bikes - 600, 750 and 1,000 - can be looked at, and even ridden, but not adored.

All that might or might not change with the new 2012 Suzuki GSX-R 1000, as the Hamamatsu sportbikes look to get back to their bygone glory. These renderings of the new GSX-R 1000cc are how Moto Revue sees the new bike, with a forward stance, aerodyanmic front fairings and a high-end design. Whether it would be a practical solution or not, the exhaust pipes are housed in an exposed section of the rear, in an exaggerated, aggressive design.

We get the feeling in looking at these renderings that Suzuki might be faced with a dilemma whether to produce an extreme sportsbike, or a friendlier, roadgoing 1000cc. It’s not a question that can be easily answered for the engineers and designers working on the new GSX-R project. The market would suggest that supersports bikes are no longer the choice for everyday riding, and although Suzuki is very good at producing all-rounders, would its range be missing something without a race-ready production motorcycle?

gixxer01.jpg


Ziet er wel redelijk uit als dit het gaat worden...op de zichtbare uitlaatbochten na :r
 
Laatst bewerkt:
hmm volgens mij een shopje

wielen en voorvork van de beemer, nieuwe kont van de 600/750 en tank van de huidige 1000K9
ben wel benieuwd wat het word, en wat moet je inderdaad doen, ik denk toch een pk kanon. Je zal een goede basis moeten hebben voor de verschillende kampioenschappen, het is bewezen dat pk's verkopen.

als je dan iets uitbrengt wat op straat goed is, daar win je geen wereldtitels mee.
Daar is in mijn ogen de busa al voor, veel power, toch comfort en rijdt gewoon goed.

de 1000 moeten ze als supersport houden :)
 
Is er al iets bekend over een nieuwe 1000? Vind zelf de S1000RR ook wel heel mooi.

Nog even over de belasting bij lage toeren in een hoge versnelling, denk eigenlijk wel dat het normaal is dat het blok wat trilt. Hij zit dan helemaal in z'n lage toeren. Bij geleidelijk gas geven dan bromt hij alleen wat, maar trekt wel gewoon door.
is normaal denk ik ja :)
 
6 juli was er op Motoblog.it/ twowheelsblog.com het onderstaande bericht met foto's:


Currently, the future of Suzuki appears far from rosy. Both in racing and its production bikes, the Japanese company is far from enjoying a heyday, especially on the European motorcycle market, with buyers looking elsewhere. In fact, the Suzuki GSX-R sport bikes - 600, 750 and 1,000 - can be looked at, and even ridden, but not adored.

All that might or might not change with the new 2012 Suzuki GSX-R 1000, as the Hamamatsu sportbikes look to get back to their bygone glory. These renderings of the new GSX-R 1000cc are how Moto Revue sees the new bike, with a forward stance, aerodyanmic front fairings and a high-end design. Whether it would be a practical solution or not, the exhaust pipes are housed in an exposed section of the rear, in an exaggerated, aggressive design.

We get the feeling in looking at these renderings that Suzuki might be faced with a dilemma whether to produce an extreme sportsbike, or a friendlier, roadgoing 1000cc. It’s not a question that can be easily answered for the engineers and designers working on the new GSX-R project. The market would suggest that supersports bikes are no longer the choice for everyday riding, and although Suzuki is very good at producing all-rounders, would its range be missing something without a race-ready production motorcycle?

[afbeelding]

Ziet er wel redelijk uit als dit het gaat worden...op de zichtbare uitlaatbochten na :r

lijkt wel een 125cc :?

niet te hopen dat dit em wordt :r
 
6 juli was er op Motoblog.it/ twowheelsblog.com het onderstaande bericht met foto's:


Currently, the future of Suzuki appears far from rosy. Both in racing and its production bikes, the Japanese company is far from enjoying a heyday, especially on the European motorcycle market, with buyers looking elsewhere. In fact, the Suzuki GSX-R sport bikes - 600, 750 and 1,000 - can be looked at, and even ridden, but not adored.

All that might or might not change with the new 2012 Suzuki GSX-R 1000, as the Hamamatsu sportbikes look to get back to their bygone glory. These renderings of the new GSX-R 1000cc are how Moto Revue sees the new bike, with a forward stance, aerodyanmic front fairings and a high-end design. Whether it would be a practical solution or not, the exhaust pipes are housed in an exposed section of the rear, in an exaggerated, aggressive design.

We get the feeling in looking at these renderings that Suzuki might be faced with a dilemma whether to produce an extreme sportsbike, or a friendlier, roadgoing 1000cc. It’s not a question that can be easily answered for the engineers and designers working on the new GSX-R project. The market would suggest that supersports bikes are no longer the choice for everyday riding, and although Suzuki is very good at producing all-rounders, would its range be missing something without a race-ready production motorcycle?

[afbeelding]

Ziet er wel redelijk uit als dit het gaat worden...op de zichtbare uitlaatbochten na :r


:r :r vind er niet veel aan, die achterbrug ook :N vind de K5 geel/zwart nog steeds de mooiste :Y
 
6 juli was er op Motoblog.it/ twowheelsblog.com het onderstaande bericht met foto's:


Currently, the future of Suzuki appears far from rosy. Both in racing and its production bikes, the Japanese company is far from enjoying a heyday, especially on the European motorcycle market, with buyers looking elsewhere. In fact, the Suzuki GSX-R sport bikes - 600, 750 and 1,000 - can be looked at, and even ridden, but not adored.

All that might or might not change with the new 2012 Suzuki GSX-R 1000, as the Hamamatsu sportbikes look to get back to their bygone glory. These renderings of the new GSX-R 1000cc are how Moto Revue sees the new bike, with a forward stance, aerodyanmic front fairings and a high-end design. Whether it would be a practical solution or not, the exhaust pipes are housed in an exposed section of the rear, in an exaggerated, aggressive design.

We get the feeling in looking at these renderings that Suzuki might be faced with a dilemma whether to produce an extreme sportsbike, or a friendlier, roadgoing 1000cc. It’s not a question that can be easily answered for the engineers and designers working on the new GSX-R project. The market would suggest that supersports bikes are no longer the choice for everyday riding, and although Suzuki is very good at producing all-rounders, would its range be missing something without a race-ready production motorcycle?

[afbeelding]

Ziet er wel redelijk uit als dit het gaat worden...op de zichtbare uitlaatbochten na :r

Eerst maar 'ns afwachten hoe het er in het echt uitziet. In ieder geval doe ik m'n Soes er niet voor weg. Is gisteren weer thuis afgeleverd *O*. Nu nog 'n beetje mooi weer om 'm uit te proberen; ben benieuwd :P

:W
 
@Michel-srad. staat je kentekenplaat dan erg scheef ? of valt het wel mee

Om heel eerlijk te zijn vind ik het nog wel meevallen, maar volgens de agent had ik hem bewust zo geplaatst om onder boetes uit te komen (maar als dat het geval was, heb ik het toch niet goed gedaan, al een aantal keer een brief van onze vrienden op de mat gevonden) Dit baseerde hij mede op het type motor dat ik rijd

Maar ondanks de boete toch een leuke dag gehad

full
 
6 juli was er op Motoblog.it/ twowheelsblog.com het onderstaande bericht met foto's:


Currently, the future of Suzuki appears far from rosy. Both in racing and its production bikes, the Japanese company is far from enjoying a heyday, especially on the European motorcycle market, with buyers looking elsewhere. In fact, the Suzuki GSX-R sport bikes - 600, 750 and 1,000 - can be looked at, and even ridden, but not adored.

All that might or might not change with the new 2012 Suzuki GSX-R 1000, as the Hamamatsu sportbikes look to get back to their bygone glory. These renderings of the new GSX-R 1000cc are how Moto Revue sees the new bike, with a forward stance, aerodyanmic front fairings and a high-end design. Whether it would be a practical solution or not, the exhaust pipes are housed in an exposed section of the rear, in an exaggerated, aggressive design.

We get the feeling in looking at these renderings that Suzuki might be faced with a dilemma whether to produce an extreme sportsbike, or a friendlier, roadgoing 1000cc. It’s not a question that can be easily answered for the engineers and designers working on the new GSX-R project. The market would suggest that supersports bikes are no longer the choice for everyday riding, and although Suzuki is very good at producing all-rounders, would its range be missing something without a race-ready production motorcycle?

[afbeelding]

Ziet er wel redelijk uit als dit het gaat worden...op de zichtbare uitlaatbochten na :r


erg wennen :Y

ene kant heel erg mooi :Y

andere kant duikt die wel ver voorover waardoor die net zo'n verlengde Antiliaanse bike/gixxer lijkt :+



:W
 
Is er aan jouw blok nog nooit iets kapot geweest in die 60.000 km?
nee aan het blok niks

1x balhoofdlagers en voorvorkkeeringen, niet dat ik veel wheely maar volgens de dealer is 40k zeer netjes en voorvork lag er toch uit dus gelijk balhoiofd laten doen daar begon een punt in te komen. kon nog wel 10k mee maar wilde het niet weer los hebben.

verder nog niks op tandwielen/ketting, remblokken na.
en gewoon onderhoud dan, zoals olie/bougie etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan