Het GSX-R1000 Topic deel 14: Remaining The Top Performer

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou mensen het weekend gaat het nog aardig weer worden
het was de bedoeling dat hij niet meer buiten kwam
maar wie weet gaat het hem nog een keer worden :Y
nog even twee tankjes er door heen rammelen *O*


:Y Ik hád 't voorspeld, nog een paar dagen nazomer en dn zal 't wel echt voorbij wezen helaas '(


Van t weekend beide beestjes ff uitlaten, samen met vrouwlief.. (heeft gisteren motorrijbewijs gehaald) *O*
 
:Y Ik hád 't voorspeld, nog een paar dagen nazomer en dn zal 't wel echt voorbij wezen helaas '(


Van t weekend beide beestjes ff uitlaten, samen met vrouwlief.. (heeft gisteren motorrijbewijs gehaald) *O*
nou man gefeliciteerd
dan kom je niet meer alleen weg :X
en wat heeft ze voor brommer
dan gaat het voor jou ook zo'n brommer worden :} :}
 
Laatst bewerkt:
oke als jij dat denkt voor een vrouw
die net haar papiertje heeft :?

Het feit dat haar instructeur zei dat ze moet gaan circuitrijden, dat ze een 1000 wel aankan en rijbewijs in pakweg 13 lessen heeft gehaald, geeft mij wel wat vertrouwen in haar.. (instructeurs zeggen dat ook niet zomaar tegen iedereen) En anders had ik 't ook niet gedaan..


Iedereen loopt maar te klagen en te doen over waar zij op begint en net doen alsof dat ding een monster is, die alleen door zeer ervaren rijders te besturen is.. B|


Verder plaats ik mijn bevindingen na t weekend wel :')
 
nou mensen het weekend gaat het nog aardig weer worden
het was de bedoeling dat hij niet meer buiten kwam
maar wie weet gaat het hem nog een keer worden :Y
nog even twee tankjes er door heen rammelen *O*
deze ff testen teus
full

:Y
 
Het feit dat haar instructeur zei dat ze moet gaan circuitrijden, dat ze een 1000 wel aankan en rijbewijs in pakweg 13 lessen heeft gehaald, geeft mij wel wat vertrouwen in haar.. (instructeurs zeggen dat ook niet zomaar tegen iedereen) En anders had ik 't ook niet gedaan..


Iedereen loopt maar te klagen en te doen over waar zij op begint en net doen alsof dat ding een monster is, die alleen door zeer ervaren rijders te besturen is.. B|


Verder plaats ik mijn bevindingen na t weekend wel :')
nou ik kan je wel een ding zeggen dat ding van mij is een monster :Y
 
zo is het maar net, ben ook begonnen op een 900, kawa zx9 :Y

Precies! Iemand die ons/mij snapt ;)

wie mooi wil zijn............... ;)

Ik wíl wel mooi zijn, mja kost één en ander :P

Als het zonder aansluiting voor remlichtschakelaar is is dat toch niet erg? Eigenlijk rem je (altans hoop ik) het meeste met de voorrem.

Da's indd wel zo, dan zou je ook net zo goed een "race-setje" kunnen kopen, die heb ik nóg goedkoper kunnen vinden op E-Bay..

Mja mij zelf kennende wil alles strak voor elkaar hebben. Heb ook stalen remleiding achter, die doet ook vrij weinig, maar heb 'm wel _O-
 
dikke fiets zeg :9~

net via de live streamer BSB gekeken, nog 1 race te gaan vanmifddag en Hopkins staat nog 2 punten voor, had technische problemen en kwam als 25e door, is toch nog 12e geworden.

Hell Yeah... die laatste ronde in de 2de race was er eentje om in te kaderen
a010.gif


imagegen.ashx


Op de foto lijkt dit misschien veel maar aan die snelheid was het 6/1000 van een seconde!!!


op gixxer.com hebben ze het over 23-10 als release datum van de "nieuwe"1000 :)

Zal toch de moeite moeten zijn vermits Francis Batta er nog een jaartje gaat bijdoen in het WSBK. Er wordt ook wat meer support verwacht van fabriek uit.
Fabrizio zal er wel geen deel meer van uitmaken.
Dus dat nieuw model zal wel snor zitten alleen wordt verwacht dat die geen extra snufjes als ABS of tractioncontrol gaat krijgen.
 
Hell Yeah... die laatste ronde in de 2de race was er eentje om in te kaderen [afbeelding]

[afbeelding]

Op de foto lijkt dit misschien veel maar aan die snelheid was het 6/1000 van een seconde!!!Zal toch de moeite moeten zijn vermits Francis Batta er nog een jaartje gaat bijdoen in het WSBK. Er wordt ook wat meer support verwacht van fabriek uit.
Fabrizio zal er wel geen deel meer van uitmaken.
Dus dat nieuw model zal wel snor zitten alleen wordt verwacht dat die geen extra snufjes als ABS of tractioncontrol gaat krijgen.
was zeker ean gave race ja, 6/1000 van een secondeen daar ene seizoen op beslissen ongelooflijk :Y


Op gixxer.com hebben ze het juist wel over Traction control, maar wel zelfde basis frame :) we zullen het zien ben wel benieuwd :)
 
alles kan dus doe je best

Pijnlijk als je zometeen toch "told you so" moet zeggen.

Ben zelf ook op de 1000 begonnen in principe, maar vind het ook niet voor een vrouw als eerste motor geschikt. Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen.

Maar als je de volgende 2 regels in acht neemt zal het in veel gevallen wel goed komen
1) geen gas wisseling/toename in de bocht
2) niet boven de 7500 rpm komen.
 
Pijnlijk als je zometeen toch "told you so" moet zeggen.

Ben zelf ook op de 1000 begonnen in principe, maar vind het ook niet voor een vrouw als eerste motor geschikt. Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen.

Maar als je de volgende 2 regels in acht neemt zal het in veel gevallen wel goed komen
1) geen gas wisseling/toename in de bocht
2) niet boven de 7500 rpm komen.
ik zeg niets het maakt mij niet uit :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan