Het GSX-R1000 Topic deel 14: Remaining The Top Performer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij goedhart staat ook nog een K5 voor 8K. Maar voor 6K kan je er wel eentje scoren op marktplaats. Zijn best goedkoop geworden. :-(
 
Even een vraagje, is de K5 ook in het volledig zwart geleverd?

http://link.marktplaats.nl/502561020

Iemand bekend met deze specifieke Gixxer?
Is een originele NL fiets.

Mijne is ook volledig zwart (maar wel uit de UK)

full
 
zo te zien is het mat zwart met metallic dus kan gewoon een NL fiets zijn, zo is die ook geleverd in 2005

toen hete het offcieel een black edition, bij de K7 en verder noemden men ze zo wel maar was het niet officeel dacht ik.
wel redelijk aan de prijs bij een particulier vind ik zelf voor dat model.
en vraag of die de frame check (recall) heeft gehad.

er staat prijs is vast, dan vind ik het zeker niet de goedkoopste, hoeft ook niet als die maar goed is maar voor die prijs staan er bij dealers met garantie
niet dat dat wat zegt maar geeft toch iets meer zekerheid, en ik zou naar bonnen van onderhoud vragen. Want een teller terug laten klokken is peanuts en gebeurd genoeg bij motoren
Ik vond de prijs niet eens zo hoog?
Ik lees veel goede dingen over de K5 en K6, maar is het beter om wat meer bij te leggen en een K7 te kopen?
Iemand ervaring met beide modellen?

K5/6 spreekt mij de laatste tijd steeds meer aan..

Wat was er met het frame aan de hand bij deze modellen?
 
er staat op mp een hele mooie k5 of 6 zwart wit, met mooie witte pvms en yoshi, volgens mij zit er ook een orgi kuip bij
 
Ik vond de prijs niet eens zo hoog?
Ik lees veel goede dingen over de K5 en K6, maar is het beter om wat meer bij te leggen en een K7 te kopen?
Iemand ervaring met beide modellen?

K5/6 spreekt mij de laatste tijd steeds meer aan..

Wat was er met het frame aan de hand bij deze modellen?
ze kunnen niet zo goed tegen een tikje :+
bijde kanten
full
 
Iemand die iets kan zeggen over het rijgedrag van de K5/K6?
Misschien ten opzichte van de K7, of zelfs mijn oude motor (954 Fireblade).

Ga nou niet zeggen, "proefrijden!" dat weet ik wel, echter is het daar nu geen weer/tijd van het jaar voor :N
 
Iemand die iets kan zeggen over het rijgedrag van de K5/K6?
Misschien ten opzichte van de K7, of zelfs mijn oude motor (954 Fireblade).

Ga nou niet zeggen, "proefrijden!" dat weet ik wel, echter is het daar nu geen weer/tijd van het jaar voor :N


K5/K6 vs 954 = (veel) meer power, rijwiel gedeelte weer een stukje moderne, remmen gedeelte doet de 954 zeker niet onder de k5/k6.

K5/K6 vs K7: K5 stuurt wat lichter dan de K7; K5 heeft een sterker low/midden gebied (voelt iets agressiever aan zowel het rijwielgedeelte als het blok.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan