Het GSX-R1000 Topic deel 15: World Beating Performance

Status
Niet open voor verdere reacties.
had ik mooie valblokken gekocht van mede Gixxer rijder hier blijken ze niet te passen -O-

K5/K6 heeft 2 jaar gelee die recall gehad om het frame rondom ballenhoofd te verstevigen :}
nu zit er een plaat van linkerkant frame om het ballenhoofd heen naar rechterkant frame, erg mooi gedaan :Y

maarja, nu krijg ik met geen mogelijkheid die steunen gemonteerd van de valblokken |( |( |( |(

iemand dat toevallig al opgevallen ?


of weet iemand hoe ze nu wel te monteren zijn?
 
Laatst bewerkt:
Van 170pk naar 55pk (??) in 1 dag :P

husq.jpg
 
@ Scratch
Zou je de OP willen toevoegen:
- CNC Bar ends

en mijn foto link vervangen door:
img654090371.jpeg

die vorige link is verlopen?

Bedankt! :W
 
Laatst bewerkt:
weet iemand waar je betaalbare remschakelsets kunt krijgen voor een k2? vind de prijzen zoals bij jvp nogal duur (350 tot 500 euro)

maar doordat de voetsteunen voor mij te ver naar voren zitten valt mijn been in slaap (ben 2.04m lang)
 
weet iemand waar je betaalbare remschakelsets kunt krijgen voor een k2? vind de prijzen zoals bij jvp nogal duur (350 tot 500 euro)

maar doordat de voetsteunen voor mij te ver naar voren zitten valt mijn been in slaap (ben 2.04m lang)


als je een beetje kwaliteit wil met instelmogelijkheden is zo'n 350-400 euro gewoon de prijs hoor,
je kan ook is op Ebay kijken voor dat china pangpangspul ,kost een stuk minder maar garantie tot de chinese muur :Y

:W
 
Laatst bewerkt:
na wat zoeken, precies gevonden wat ik zocht :)
ook binnen de prijs :)

80a7_1.JPG


ebay-0103GSXR-RP.jpg


het ziet er dan wel niet zo enorm geweldig uit, maar het doet wat het moet doen :)

400 tot 500 vind ik gewoon veel voor een stukje aluminium met wat gaten er in..
dan besteed ik dat geld liever in een setje banden en wat benzine :)
 
als je een beetje kwaliteit wil met instelmogelijkheden is zo'n 350-400 euro gewoon de prijs hoor,
je kan ook is op Ebay kijken voor dat china pangpangspul ,kost een stuk minder maar garantie tot de chinese muur :Y

:W

een vriend had dit dus ook, pang pang honky tonky, maar inderdaad, dat was niks..
 
na wat zoeken, precies gevonden wat ik zocht :)
ook binnen de prijs :)

[afbeelding]

[afbeelding]

het ziet er dan wel niet zo enorm geweldig uit, maar het doet wat het moet doen :)

400 tot 500 vind ik gewoon veel voor een stukje aluminium met wat gaten er in..
dan besteed ik dat geld liever in een setje banden en wat benzine :)
waar gevonden?
ik vond dat mn gsx F een spotievere houding had dan mn gsx R k1
voetsteunen staan naar mijn zin te laag en te ver naar voor

gr night devil
 
hey john, waar heb je die full leo nog te pakken gekregen?
komt van de Valkenier in Barneveld. Daar kom ik normaal niet maar daar zag ik de K8 staan vandaar.

Ik was een weekje naar de zon, dus vandaar geen reactie's van mij.
Nu weer terug dus van de week maar weer eens rijden.

Voor de gene die vroeg naar de onderkuip, is zoals gixxer-san zei van 1carbontech, is niet goedkoop maar pasvorm is 100% en afwerking ook
plug and play en heb er al 25.000 km mee gereden zonder probleem.

:)
 
@Artifex, jij ook een mooi machien zie ik
zal wel iets meer sleutelen worden dan aan de soes, maar is wel een echte SM dus zal wel dikke fun geven

veel plezier alvast :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan