Het GSX-R1000 Topic deel 15: World Beating Performance

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yesssss vandaag pakketje uit Belgie binnen, gelukkig hadden de buren het aangepakt.

boutjes voor de PVM wielen en nieuwe transmissie dempers voor het achterwiel :) dat wordt dus morgen belen naar de motorzaak voor de bandjes te laten leggen en volgend weekend eerste meters *O* :] *O* :]
 
Yesssss vandaag pakketje uit Belgie binnen, gelukkig hadden de buren het aangepakt.

boutjes voor de PVM wielen en nieuwe transmissie dempers voor het achterwiel :) dat wordt dus morgen belen naar de motorzaak voor de bandjes te laten leggen en volgend weekend eerste meters *O* :] *O* :]

mooi zo, zien we je zaterdagmiddag ook wel ff bij jvp verschijnen :+

staan er gelijk weer 300km bij :Y
 
Laatst bewerkt:
ook niet verkeerd

limitededition_web_banner.jpg


http://www.yoshimura-rd.com/t-limited_edition_GSXR.aspx

zal niet naar NL komen ben ik bang.
 
De racefit is binnen , jezus wat is dat ding LICHT , ik dacht dat de doos vol met papier zat, maar zelfs dat zou zwaarder zijn , super afgewerkt titanium
Morgen even er onder blaffen , zal proberen een filmpje te maken als ik tijd heb.
 
Yesssss vandaag pakketje uit Belgie binnen, gelukkig hadden de buren het aangepakt.

boutjes voor de PVM wielen en nieuwe transmissie dempers voor het achterwiel :) dat wordt dus morgen belen naar de motorzaak voor de bandjes te laten leggen en volgend weekend eerste meters *O* :] *O* :]

Mooi man, ben benieuwd! ;)
 
Tijd om een nieuwe voorband te bestellen.

Heb altijd mpp 2ct gehad en die bevalt me op zich prima. Achter heb ik een power pure, maar vind hem toch wat minder qua opwarming en vasthouden van de warmte. :?

Rijden er hier mensen met Pirelli Rosso Corsa? Ik neig nu toch om die band te kopen. Maar kan ervaring van andere altijd waarderen. :)
 
Mooi man, ben benieuwd! ;)
ik zelf ook, heeft een partij lang geduurd zeg.
net de T-drive's van brembo erop gedraaid, staat goed die witte wielen met die schijven erop met dat zwarte hart.

had 10 nieuwe remschijf bouten erbij besteld, hoef ik die niet van de originele wielen te halen. Het heeft al genoeg gekost dus die 25,- extra voor 10 boutjes moest dan ook maar :X :)

@S100 spit, naar die nieuwe corsa's ben ik ook wel benieuwd.
Ik rij hem in met de BT015's die er origineel opliggen, daarna BT016 of die nieuwere versie de S20 ofzo
of die corsa's inderdaad
 
ik zelf ook, heeft een partij lang geduurd zeg.
net de T-drive's van brembo erop gedraaid, staat goed die witte wielen met die schijven erop met dat zwarte hart.

had 10 nieuwe remschijf bouten erbij besteld, hoef ik die niet van de originele wielen te halen. Het heeft al genoeg gekost dus die 25,- extra voor 10 boutjes moest dan ook maar :X :)

@S100 spit, naar die nieuwe corsa's ben ik ook wel benieuwd.
Ik rij hem in met de BT015's die er origineel opliggen, daarna BT016 of die nieuwere versie de S20 ofzo
of die corsa's inderdaad

Hoe was jij ook alweer aan die transmissiedempers gekomen.Kon dat niet via JVP?
 
Maatje van mij zegt dat ik de rosso corsa moet nemen, want hij heeft een setje op zijn bike.
Als ik nu kijk op motorbandenmarkt heb je een mpp 2ct voor 96 euro thuis en een rosso corsa kost 124 euro. En vraag me af of ik het verschil wel merk en waarom zou je dan bijna 30,- euro meer uit gegeven.
 
Hoe was jij ook alweer aan die transmissiedempers gekomen.Kon dat niet via JVP?
via felix en jos in belgie

JVP haalt zijn wielen ook daar, is de importeur van PVM voor NL en BE

www.felix-jos.be

Die van mij waren nog redelijk, maar de bus zat wat vliegroest op en er waren kleine stukjes af, nu weer 6 verse liggen.

Bij race-shop verkopen ze ze ook, 15,- p/s
bij felix en jos 9,50 ;)


maar op je vraag, JVP zal er ook wel aan kunnen komen.
denk alleen dat die ze daar ook besteld, :)
 
Laatst bewerkt:
EBC HH Remblokken besteld in de UK voor 67,- euro liggen er twee setjes op je deurmat. Dat noem ik een koopje. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan