Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het GSX-R1000 Topic deel 17: Own The Racetrack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Fransen zijn beter af, 2 dikke replica's zo uit het krat

tenminste, zit nog wel wat werk aan maar toch al beter als de meeste gelimiteerde versie's waar de rest van de wereld mee afkomt.
 
Die Fransen zijn beter af, 2 dikke replica's zo uit het krat

tenminste, zit nog wel wat werk aan maar toch al beter als de meeste gelimiteerde versie's waar de rest van de wereld mee afkomt.

wij vinden die replica's top maar denk dat de helft in NL niet weet wat Sert of GMT94 is ,

dus zouden hier aan het eind vh seizoen denk met een flinke korting te koop zijn bij de suzuki dealer , zou er dan graag eentje willen hebben
 
Laatst bewerkt:
Maar heb je er ook nog daadwerkelijk mee gereden?

Zoals ik al gepost had,fiets staat al 2 jaar stil.Rijden interesseert mij niet meer zo,verbouwen is leuker.
Niet neer te doen op openbare weg.Afgelopen maand 1 keer 61 en 1 keer 68km waar je 50 mag,hoppa weer €250 en dat in 2 weken tijd.En dat ff s morgens naar je werk.Ben klaar met motorrijden op openbare weg.
 
wij vinden die replica's top maar denk dat de helft in NL niet weet wat Sert of GMT94 is ,

dus zouden hier aan het eind vh seizoen denk met een flinke korting te koop zijn bij de suzuki dealer , zou er dan graag eentje willen hebben
ja dat is zo inderdaad.

Ik vind de TT legends Endurance machine ook een plaatje
zowel de nieuwe als de oudere blade
 
Laatst bewerkt:
Die Fransen zijn beter af, 2 dikke replica's zo uit het krat

tenminste, zit nog wel wat werk aan maar toch al beter als de meeste gelimiteerde versie's waar de rest van de wereld mee afkomt.
zijn maar twee motoren waar bijna geen werk aan zit de rsv4 en panigale
en van de japanse motoren is de r1 wel de meest mooist af gewerkt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.