klopt niet helemaal wat je zegt de japanse uitvoering heb je ook voor de straat maar de keuzen er uit is wat minder dan de uitvoeringen uit de usa
ik bedoel op die 2013 straat replica
een r11 kost aanzienlijk meer dan die yoshimura uit de usa
ik was geloof ik voor de r11 630 euro kwijt ex btw
das waar maar vind akra het mooiste afgewerkt
lijkt zo
Die Fransen zijn beter af, 2 dikke replica's zo uit het krat
tenminste, zit nog wel wat werk aan maar toch al beter als de meeste gelimiteerde versie's waar de rest van de wereld mee afkomt.
Maar heb je er ook nog daadwerkelijk mee gereden?
ja dat is zo inderdaad.wij vinden die replica's top maar denk dat de helft in NL niet weet wat Sert of GMT94 is,
dus zouden hier aan het eind vh seizoen denk met een flinke korting te koop zijn bij de suzuki dealer , zou er dan graag eentje willen hebben
zijn maar twee motoren waar bijna geen werk aan zit de rsv4 en panigaleDie Fransen zijn beter af, 2 dikke replica's zo uit het krat
tenminste, zit nog wel wat werk aan maar toch al beter als de meeste gelimiteerde versie's waar de rest van de wereld mee afkomt.
vind de blade wel de miste van de japanse motoren beetje niks zeggend modelja dat is zo inderdaad.
Ik vind de TT legends Endurance machine ook een plaatje
zowel de nieuwe als de oudere blade
[afbeelding]
vind de blade wel de miste van de japanse motoren beetje niks zeggend model