Het GSX-R1000 Topic deel 17: Own The Racetrack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben aan t kijken voor een QuickShifter voor op de GSX-R 1000 L0.
(rij GP-Shift)

Iemand ervaringen er in?
Welk merk wel of niet te nemen?
Kosten?

Welke mogelijkheden ik heb gevonden:
- HM QuickShifter á €519,-
- Bazzaz QS4 Quickshifter standalone á €479,-
- Translogic GS4GP á €375,-
- Quickshifter pro á 324,-
- Powershift NRG á €390,-
- Powercommander + QEM + Quickshifter á €639,-
- SP Quickshifterset á €270,-

of een andere?
 
Ik heb een HM QuickShifter en werkt prima.







Camier in de lappenmand. Jammer! ;(
 
Heren,
Ik hoor verschillende verhalen over kuipruitjes.
Over het snel barsten er van bepaalde merken of als hij in de zon staat dat je kans hebt dat de rand van je teller gaat smeulen..
Kunnen jullie mij misschien aanraden welk kuipruitje ik moet nemen
 
toch zeker wel een plaatje geschoten vandaag
nee :P

wel gereden, nog niet het onderste uit de kan gehaald maar wel lekker gereden.
motor voelt goed aan, wel even wennen na zoveel km's op de 1000K7/K8 maar was er snel weg mee, andere motor is toch even wennen kwa gasreactie, schakelen en zithouding

remmen directe bite dat was ik niet gewend maar heb me goed vermaakt :)
jij nog gereden ??
 
Ik heb een HM QuickShifter en werkt prima.







Camier in de lappenmand. Jammer! ;(
balen inderdaad.

Ik heb met een HM gereden, was prima, bazzaz ook trouwens en die kon je per versnelling afstellen op onderbrekingstijd.

met andere weinig ervaring

net vandaag met de bmw gereden en die QS doet het ook goed :]
Heb nog wat spullen in bestelling staan ook, Alpha racing hendels en remote adjuster.
Ilmberger carbon onderkuip, vol Leovince factory systeem, Puig ruitje heb ik al gemonteerd en geintegreerd achterlicht, en GB racing blok bescherming

:)
 
Laatst bewerkt:
nee :P

wel gereden, nog niet het onderste uit de kan gehaald maar wel lekker gereden.
motor voelt goed aan, wel even wennen na zoveel km's op de 1000K7/K8 maar was er snel weg mee, andere motor is toch even wennen kwa gasreactie, schakelen en zithouding

remmen directe bite dat was ik niet gewend maar heb me goed vermaakt :)
jij nog gereden ??

nee man morgen ga ik het beest uit laten
maar dan zien we eerdaags de plaatjes wel
ik ben benieuwt hoe die er bij staat :9~ :9~
 
Ik ben aan t kijken voor een QuickShifter voor op de GSX-R 1000 L0.
(rij GP-Shift)

Iemand ervaringen er in?
Welk merk wel of niet te nemen?
Kosten?

Welke mogelijkheden ik heb gevonden:
- HM QuickShifter á €519,-
- Bazzaz QS4 Quickshifter standalone á €479,-
- Translogic GS4GP á €375,-
- Quickshifter pro á 324,-
- Powershift NRG á €390,-
- Powercommander + QEM + Quickshifter á €639,-
- SP Quickshifterset á €270,-

of een andere?
gewoon schakelen zonder koppeling, no problemo :P
 
Na 5 maanden lang wachten was het vandaag eindelijk zover!

Mijn Yoshimura TRC carbon dual dempers met kat vervanger waren binnen. Vanmorgen opgehaald en t klinkt echt super! Morgen lekker gaan rijden en een foto'tje maken. Geen foto zou egoistisch zijn! :-P
 
en nu maar hopen dat het echt zo'n lekker weer word morgen!
een heerlijke rit door Duitsland staat gepland, 1e x met de 1000 naar Duitsland:) ben benieuwd.
Heel veel plezier iedereen morgen met het heerlijke weer!

Mensen die interesse hebben (omgeving Barneveld etc) meld je aan op de volgende facebook ding, en dan kun je altijd nog mee.. Aanmelden bij Facebook | Facebook
 
Gvd. Wat een baggerweer hier. Straten zeiknat, koud en geen zon. :( I knew it was to good to be true
 
Laatst bewerkt:
Hebben met het FB groepje ook heerlijk rondje Duitsland gedaan.
Direct m'n motor kunnen testen.
289,96 km/h geeikt is zn begrensde topsnelheid.

Ruim 300km gereden.
Laatste tank (196km) ging maar 11 liter in ^_^

Verder zit en stuurt hij écht geweldig lekker!!
 
Laatst bewerkt:
Om 14:00 begon het hier op te klaren, maar was toen al bezig met wat anders. Ohh well, better days will come.
 
Vanavond de eerste km ook weer gereden!

Vanmorgen leek het eerst slecht, regen etc..
Gelukkig vanavond een zonnetje erbij en lekkere temperaturen...
 
jammer man hier was het heerlijk weer
op naar de volgende *O*

Inderdaad ;) Over twee weken even een paar weken vrij en dan is het hopelijk goed weer. :] Zal wel even wennen zijn, heb nu al een paar weken op een scooter gereden. :')
 
Laatst bewerkt:
nee :P

wel gereden, nog niet het onderste uit de kan gehaald maar wel lekker gereden.
motor voelt goed aan, wel even wennen na zoveel km's op de 1000K7/K8 maar was er snel weg mee, andere motor is toch even wennen kwa gasreactie, schakelen en zithouding

remmen directe bite dat was ik niet gewend maar heb me goed vermaakt :)
jij nog gereden ??



Ik heb vorig jaar een circuitdag gedaan op de beemer en dat viel mij inderdaad ook op. Wat een stoppers zitten daar op. Daar kunnen de Tokico's van de Suzuki echt niet aan tippen.
Verder vond ik hem een stuk lichter en wendbaarder aanvoelen. Qua power vond ik er weinig verschil in zitten; de Suzuki vond ik zelfs wat bulliger in het middengebied.
Veel rijplezier met deze machine.

Vincent
 
Ik heb vorig jaar een circuitdag gedaan op de beemer en dat viel mij inderdaad ook op. Wat een stoppers zitten daar op. Daar kunnen de Tokico's van de Suzuki echt niet aan tippen.
Verder vond ik hem een stuk lichter en wendbaarder aanvoelen. Qua power vond ik er weinig verschil in zitten; de Suzuki vond ik zelfs wat bulliger in het middengebied.
Veel rijplezier met deze machine.

Vincent
klopt origineel valt het mee en lijkt de soes onderin wat sterker en de bmw bovenin iets.
Maat van me heeft er een zonder cat en met vol systeem, dan wordt die net dat beetje feller onderin en bovenin.
 
eergisteraaf eerste km ook weer gemaakt *O* *O* *O*

alleen van korte duur, na km of 15 begon die in te houden op het middengebied -O-

bike gister uit mekaar gehaald maar, kon niks vinden.
luchtfilter schoongemaakt en whalla nergens geen last meer van *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan