Het GSX-R1000 Topic deel 20: The Ultimate Performance

BMW weer te koop gezet Ruud ?
Zag hem voorbij komen op mp :)

klopt John, mag weg, hoeft niet,
liever toch weer een GSXR :Y ,K7-K8 met superbike-kit lijkt me toch wel wat, me vrouw gaat tegenwoordig weer vaker mee en dan is de GSXR met zo'n kit veel geschikter dan de beamer want dat is afzien :X ,vindt de beamer ook een fiets die er om vraagt om voortdurend aan het gas te hangen, de gsxr is meer relaxed voor mijn leeftijd O-) heb ABM kit nog nieuw leggen hier
full

full
 
Laatst bewerkt:
Die oude mannen weten van gekkigheid niet meer wat ze willen John :+
8-)

Succes met de verkoop Ruud, BMW vraagt er inderdaad meer om.
De GSXR is zonder saai te zijn iets meer lineair en sterker onderin, de BMW is meer een 1000 waar het vermogen er meer inkomt zoals bij een 600.
Wat ook gelijk de kick aan de fiets geeft vind ik.
 
klopt John, mag weg, hoeft niet,
liever toch weer een GSXR :Y ,K7-K8 met superbike-kit lijkt me toch wel wat, me vrouw gaat tegenwoordig weer vaker mee en dan is de GSXR met zo'n kit veel geschikter dan de beamer want dat is afzien :X ,vindt de beamer ook een fiets die er om vraagt om voortdurend aan het gas te hangen, de gsxr is meer relaxed voor mijn leeftijd O-) heb ABM kit nog nieuw leggen hier
[afbeelding]
[afbeelding]

Geen gsx-1000S zoals andere John?
Je komt toch iedere keer weer bij de GSX uit. :P
 
vrouwen hebben liever een dikke een cilinder, want dat trilt zo lekker. :P
Ken er een aantal die klaarkomen op hun motor. :') Heb ik gelukkig geen last van anders wordt het zo'n zooitje.
 
vrouwen hebben liever een dikke een cilinder, want dat trilt zo lekker. :P
Ken er een aantal die klaarkomen op hun motor. :') Heb ik gelukkig geen last van anders wordt het zo'n zooitje.


Mag ik hun tel nummers dan :+

Heb dit jaar een kleine 20 km de 1400 gereden en met die PC3 erop gaat het ding als de brandweer.Het is natuurlijk geen 750-1000 cc racer want bij 160km is het wel klaar ;)

Maar op de dyno deed hij 296km/uur en dat haalde mijn 750 cc echt niet :N Maar goed eenmaal op de weg hebben we wat last van de aerodynamica :P en zullen 15000 rpm's het gaan winnen tegen de max van 8700rpm 1400.
 
Allemaal mooi nieuw motorjaar gewenst.

Heb Amsterdam overleeft en met een snorder terug naar huis. Mooi avondje. :)
 
De beste wensen iedereen voor 2016, dat het een mooi en gezond jaar voor ons allen mag worden. Met vooral veel rij plezier 8-) _O-
 
Je kunt prima in je nette pak op de gixxer hoor. Als je een goed motorpak hebt. Ik ga in mijn netste jurk naar de klant, op de gixxer. Schoenen in de rugzak.
 
Je kunt prima in je nette pak op de gixxer hoor. Als je een goed motorpak hebt. Ik ga in mijn netste jurk naar de klant, op de gixxer. Schoenen in de rugzak.

_O-

Hmm....... ik wil je zo wel eens zien aankomen rijden :9 :P en op hoge hakken in het leer :+ .

Wel een unieke leuke binnenkomer zo ;)
 
Je kunt prima in je nette pak op de gixxer hoor. Als je een goed motorpak hebt. Ik ga in mijn netste jurk naar de klant, op de gixxer. Schoenen in de rugzak.

Dat zou nog kunnen, maar reisafstand is zo klein dat omkleden meer tijd kost dan het oplevert. En het blok zou niet eens warm worden. Geen goed idee dus. Al zou ik het statement graag maken. })
 
_O-

Hmm....... ik wil je zo wel eens zien aankomen rijden :9 :P en op hoge hakken in het leer :+ .

Wel een unieke leuke binnenkomer zo ;)

Ik zei al, de hakken zitten in mijn rugzak, of in de tanktas. Vaak laat ik ze ook staan op het werk, als ik langer bij een klant zit. De week voor kerstmis had ik 's avonds een kerst-activiteit, kon niet tussentijds naar huis, dus zat ik met glitterjurk op de motor. Ging prima. Je moet alleen dan geen aanrijding krijgen want het staat zo raar als de ambulancemensen eerst het Rukka pak openknippen en dan zien dat ze een glitterjurk moeten openknippen.
 
Het zou wel een statement zijn, een foto op de A10 op de gixxer met hakken en glitterjurk. Moet het wel wat minder koud zijn dan nu.
 
Het zou wel een statement zijn, een foto op de A10 op de gixxer met hakken en glitterjurk. Moet het wel wat minder koud zijn dan nu.

:Y _O-

Je komt dan en zeker met de huidige kou in de aandacht bij de automobilisten en geeft men je de ruimte ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan