Het GSX-R1000 Topic deel 20: The Ultimate Performance

Ik zei al, de hakken zitten in mijn rugzak, of in de tanktas. Vaak laat ik ze ook staan op het werk, als ik langer bij een klant zit. De week voor kerstmis had ik 's avonds een kerst-activiteit, kon niet tussentijds naar huis, dus zat ik met glitterjurk op de motor. Ging prima. Je moet alleen dan geen aanrijding krijgen want het staat zo raar als de ambulancemensen eerst het Rukka pak openknippen en dan zien dat ze een glitterjurk moeten openknippen.


:+ Een charmante ambulant ritst je jurk gewoon netjes open :P
 
pal naast het thermometertje. Vanochtend niet, maar vanavond wel weer, en "5d" afwisselend met de temperatuur. Ik ga morgen wel ff naar een dealer om het te vragen. Ik heb het wel 's eerder gehad, met een andere motor, maar dan ging het weer uit en niet meer aan.

ow, maar die gaan pas om 9 uur open. Dat is wel wat laat.
Dit is een kabelbreuk,heb dit ook gehad.
Na lang zoeken en zelf de demper te vervangen liep ik beide kabeltjes af en deze waren gebroken.
Strippen en solderen!
 
Dit is een kabelbreuk,heb dit ook gehad.
Na lang zoeken en zelf de demper te vervangen liep ik beide kabeltjes af en deze waren gebroken.
Strippen en solderen!

Klopt, de draad zat in een clip en kwam net iets te strak bij het sturen, na tig keer sturen knapt het. Begrijp niet dat ze dat zo maken, origineel. maar nu is het lampje weer uit en dat rijdt wel zo fijn.
 
Het is idd rustig hier

Aangezien ik toch niet rij ben ik maar bezig geweest met wat Gopro beelden bewerken

 
Had me voorgenomen de fiets begin van t jaar weg te brengen voor een beurtje, terugroepactie hoofdrempomp en nieuw uitlaatje. Maarja iets met aanhangers... :$
 
Rem/schakelset is klaar om naar de poedercoater te brengen

2im287c.jpg
 
Voorzitter van de GSXR club (Nico) heeft Bazzaz op zijn 1000 K7.
Is ook actief op MF, weet alleen z'n nickname niet..

Thanks ben namelijk benieuwd naar zijn ervaring.
Ik wil weten of het de moeite waard is om mijn Translogic quickshifter te verkopen.
En dan een Full Bazzaz te nemen ondanks dat mijn oem ecu door Hoegee is afgesteld.
 
Laatst bewerkt:



En wat is jou ervaring met Bazzaz?

Is het een toegevoegde waarde als je ecu al goed is afgesteld door Hoegee en je een Translogic qs heb? Ik twijfel namelijk of de meer prijs (ruim 750€)opweegt tegen het rendement wat je er extra uithaalt.
 
Thanks ben namelijk benieuwd naar zijn ervaring.
Ik wil weten of het de moeite waard is om mijn Translogic quickshifter te verkopen.
En dan een Full Bazzaz te nemen ondanks dat mijn oem ecu door Hoegee is afgesteld.

John heeft het ook op zijn K7 gehad, wel tevreden over maar extreme grote meerwaarde had het niet meen ik te herinneren.
 
Dat ziet er goed uit😁

Thanx maar het valt nog mee, moet nog een hoop aan gebeuren. Het is echt een kl*te tank om netjes te maken met carbon. Maar het geheel weegt dadelijk ongeveer 2400 gram incl. tankdop tegen over een origineel van +/-5800 gram excl. tank dop.
 
Laatst bewerkt:
En wat is jou ervaring met Bazzaz?

Is het een toegevoegde waarde als je ecu al goed is afgesteld door Hoegee en je een Translogic qs heb? Ik twijfel namelijk of de meer prijs (ruim 750€)opweegt tegen het rendement wat je er extra uithaalt.

Of het een toegevoegde waarde is tov een afgestelde ecu weet ik niet, omdat dat bij mij niet is gebeurd. Wel wilde ik een qs en een beter afgestelde motor, dus heb ik voor Bazzaz gekozen (op advies van Marc). Beviel prima.

:W
 
Of het een toegevoegde waarde is tov een afgestelde ecu weet ik niet, omdat dat bij mij niet is gebeurd. Wel wilde ik een qs en een beter afgestelde motor, dus heb ik voor Bazzaz gekozen (op advies van Marc). Beviel prima.

:W

Ik heb ook met Marc gesproken en hij heeft mij de verschillen uitgelegd tov ,mijn huidige setup( ecu en Translogic qs). Hij heeft me een mooi voorstel gedaan dus denk er nog ff overna.
 
Terug
Bovenaan Onderaan