Het GSX-R1000 Topic deel 20: The Ultimate Performance

Gaaf :}


full
 
Het is wel jammer dat ontwerpers van motorfietsen helemaal geen rekening houden met het feit dat er een nummerplaat op moet.
 
hallo, zodra die hele springplank weg is. En de plaat zit strak onder de motor ziet het er al een heel stuk mooier uit!
 
:^

ga je voor deze Luigi :P

Die spoiler achter is niet mooi nee, maar nog erger is dat debiele reflectortje die ze gejat hebben van mijn zoontjes kinderfiets _O-

Ik zou hem er niet voor laten staan :N

Lijkt me wel wat :Y gelijk even naar de inhoud van de spaarpot gekeken, en......ik blijf nog wel even met het oude beestje rondrijden.. -O- ;)
 
gsx-r1000_al7_strip_right_0.jpg


Slabby frame is back 8) Zou je hier nog wheelies mee mogen maken :X

Specs zien er wel goed uit op papier, gaat een rappe worden })
 
Laatst bewerkt:
Gaaf ding die nieuwe soes, blade trouwens ook.
Specs van de Suzuki zijn erg goed :9~

Moest er wel even aan wennen, maar beter op de deteils lettend van de voor en achterkant vind ik het toch wel meer als een opgeleukte K3 zeg maar.
Hopen dat ze gelijk zo weer de aansluiting hebben, op papier wel in ieder geval :t
 
volgens mij na het plaatsen van een demper, heb je al een open systeem!

lijkt erop dat daar de katalysator inzit...
 
dat frame lijkt wel erg "dun" nuja suzuki zal wel weten wat ze doen zeker mooi vind ik hem niet echt maar gooi er een deel circuitkuipen op en een andere demper en kan wel iets worden alleen beetje duur als circuitfietsje :P
houd ik het wel nog even bij men oldtimer :] (poser modus aan O-) )



doet het voor mij nog atijd prima :Y
En wat is er nu leuker dan een gloednieuwe bling bling 1000 kanon voorbij te steken op een meer dan 10 jaar oud hok die voor een paar € met spuitbussen is gespoten :+
 
Heeft iemand toevallig een (onbeschadigd) voorspatbord voor een k5/k6? Volgens mij past een k7/k8 ook, maar dat weet ik niet 100% zeker. Mag ook een Carbon variant zijn.
 
dat frame lijkt wel erg "dun" nuja suzuki zal wel weten wat ze doen zeker mooi vind ik hem niet echt maar gooi er een deel circuitkuipen op en een andere demper en kan wel iets worden alleen beetje duur als circuitfietsje :P
houd ik het wel nog even bij men oldtimer :] (poser modus aan O-) )

[~[url="http://i242.photobucket.com/albums/ff283/Tomtriumph/Schermafdruk%202016-09-20%2004.34.32_zps8vp49w7n.png"]afbeelding~][/URL]

doet het voor mij nog atijd prima :Y
En wat is er nu leuker dan een gloednieuwe bling bling 1000 kanon voorbij te steken op een meer dan 10 jaar oud hok die voor een paar € met spuitbussen is gespoten :+

Mooie plaat!
 
Thx die husaberg is jammer genoeg stuk gegaan vorige circuitdag -O-
Zuiger loopt een barst door over de gehele breedte horziontaal gelukkig verder niet echt schade eigenliijk de eerste keer in bijna 5 jaar dat de motor stuk is dus valt nog mee.
Jammer dat het direct weer zoveel tijd/geld kost had er graag deze winter mee op mettet gereden (supermoto trackdays).
Maar budget is op was een duur circuitjaar highsider met gsx en vastloper met husaberg -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan