Gsx-Sancho
Die hard MF'er
Ik heb op mijn K5 de yoshimura tri oval carbon. Geen idee of die een e-keur heeft. draag oordopjes en een xlite 803 rs carbon helm maar blijft gewoon luid daarom wil ik toch een db killer erin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
K5 had de cat ook in de demper en volgens mij heb je e-gekeurde dempers zonder cat te koop voor dat model.
vanaf de K7 (zwaardere euro norm) zie je dat de nieuwe dempers enkel e keur hebben als ze op de cat zitten.
Met cat vervanger vervalt de e-keur dan.
Voor NL zou ik me geen zorgen maken, ik rij tegenwoordig wel met killer maar wel met een vol systeem.
Geluid is prima en niet veel harder dan origineel ook, net wat voller.
Zonder killer is het zelfs niet aso.
Duitsland zijn ze wel strenger ja, laatste jaren zelf niet meer geweest.
Dat wist ik nietK5 voldeed aan euro3 voordat Euro3 in ging
Vandaar dat de uitlaat vervangen voor 1 zonder cat gewoon kan
Gesmede wielen sturen veel lichter dan gegoten wielen. Bij mij (PVM’s) viel me op dat m’n motor sneller de bocht inviel.@Nightbat® jij hebt marchesini wielen op de uw K5. Is het een groot verschil qua sturen?
Overweeg een set te bestellen maar voor dat geld mag het ook wel beter sturen
Weet je dit zeker ? K7 liep naar mijn weten een jaar voor op de euro 3 omdat ze eind 2007 niks meer moesten aanpassen. De blade was er vanaf 2008 met de veel grotere catalysator.K5 voldeed aan euro3 voordat Euro3 in ging
Vandaar dat de uitlaat vervangen voor 1 zonder cat gewoon kan
Thanks voor de duidelijke uitleg.Gesmede wielen sturen veel lichter dan gegoten wielen. Bij mij (PVM’s) viel me op dat m’n motor sneller de bocht inviel.
(Ik heb nu carbon wielen, en die zijn nog een graadje lichter qua sturen dan gesmede exemplaren.)
@Nightbat® jij hebt marchesini wielen op de uw K5. Is het een groot verschil qua sturen?
Overweeg een set te bestellen maar voor dat geld mag het ook wel beter sturen
Weet je dit zeker ? K7 liep naar mijn weten een jaar voor op de euro 3 omdat ze eind 2007 niks meer moesten aanpassen. De blade was er vanaf 2008 met de veel grotere catalysator.
Had je het vorige model gsxs 1000? Zo ja, waarom dan niet voor het huidige model gsxs 1000 gaan?dat is een heel andere motor..andere electronica enz..of ben ik mis.Thanks voor de duidelijke uitleg.
Mss eens overwegen om een set te kopen maar eerst een andere motor kopen ( die de gsxs1000 mag vervangen )
Had inderdaad het vorige model uit 2016. Heb er 53000km mee gereden. Geweldig blok en ben zeker dat het huidig model een goeie motor is maar gaat toch beetje hetzelfde zijn met enkel een mooi elektronica pakket erop. Gaat toch een ander motor worden. Over paar weken heb ik meer tijd en ga ik er werk van makenHad je het vorige model gsxs 1000? Zo ja, waarom dan niet voor het huidige model gsxs 1000 gaan?dat is een heel andere motor..andere electronica enz..of ben ik mis.
Je vergelijkt de euronorm voor auto's met die van motoren maar dat loopt niet gelijk. Euro 5 zitten ze pas enkele jaren op bij motoren terwijl auto's al even in 6 zitten.Sorry, zat er 1 Norm naast
Van Wiki:
Zo ook voor de K7 met Euro 5, maar toen ontkwam je al niet meer aan een vaste Cat door E4
- Euro IV, Euro 4 of Euro4 (Europese richtlijn 98/69/EC) is de emissienorm voor voertuigen die in de Europese Gemeenschap in 2005 geïntroduceerd werd. De Euro IV-norm werd van kracht in oktober 2006.
Je vergelijkt de euronorm voor auto's met die van motoren maar dat loopt niet gelijk. Euro 5 zitten ze pas enkele jaren op bij motoren terwijl auto's al even in 6 zitten.
Inderdaad had ik ook ivm de begrenzen. Wss door het ontbreken van dat eindschoonmaak datgeen 4 cilinder wel heeft.Ik had hetzelfde jaren terug. Op een open dag met een Triumph Speed Triple gereden. Waar ik met de GSX-R nooit in de begrenzer zit, zat ik er met die triple in 30 min al zeker 3x in. Loopt mooi maar even wennen dat je geen schreeuwerig eindschot hebt. Hebben wel mooie fietsen bij Triumph.
Goedemorgen,Vandaag naar MotoPort Echt gegaan om eens naar wat anders te kijken. Ik zou graag weer een Suzuki willen maar wat zijn die nieuwe modellen lelijk. (persoonlijke smaak natuurlijk) Maar als je 5-6-7 (bijna)nieuwe GSX-S 1000 (tourer) op de eerste verdieping tussen de occasions hebt staan lijkt het erop dat velen er hetzelfde over denken. Ik nijg er steeds meer naar om mijn Soes te houden en een jonge GSX F1250 erbij te halen....
Het is natuurlijk allemaal persoonlijke smaak, maar toch. Voor mij slaat Suzuki qua stijl een verkeerde weg in. Wat me nog enigszins aansprak waren de Kawa's: Ninja 1000SX en de Versys. Op dit moment zou ik geen nieuwe motor kopen. Wellicht ben ik te oud voor al die Battle Star Galactica lelijkheid.
ik zou eens op een GSX 8S plaats nemen. doordat de luchtinlaat anders is geplaatst heb je een hele fijne houding en sowieso wat meer recht op.Op mij vorige GSXR, een K7, had ik een ABM Superbikestuur. Dat zat inderdaad beter maar ik heb altijd het idee gehad dat de "basishouding" nog steeds naar voren gekanteld was en enkel de armen wat hoger zaten. Tevens wil ik een ruimere kniehoek. Kan het niet uitleggen, is een gevoel. Een supersport met superbikestuur zit nog altijd minder minder comfortabel/anders dan een naked of sport tourer.