Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Ik heb afgelopen week nog een dagje Zolder gedaan met de circuitfiets, was enorm warm maar lekker gereden.
Tijd wat verbeterd en verder lekker gereden.
Ook mijn eerste schade gereden, stapvoets/stilstaand omver gevallen in de grindbak :')
Andere rijder wilde me eruit remmen voor de chicane voor de heuvel, dit ging niet helemaal lekker en hij dwong me rechtdoor de grindbak in, sta ik bijna stil en wil ik stapvoets weer optrekken zakt mijn voorwiel scheef weg in het grind en val ik omver.
klein scheurtje in de kuip en verder alleen maar stof dus kon er achteraf wel om lachen, beter zo een eerste keer dan met 150 en 3x over de kop ;):)
 
Zolder 13-08-2020.jpg
 
Ik mag uit de op 🙊
Vanmorgen de gixxer ingeruild op een Yamaha Fz1n 😀
Blijf nog wel buurten hier 😉

Ik was 2 jaar geleden ook richting FZ1 aan het kijken maar uiteindelijk een ABM superbike stuur op de gixxer gezet. Scheelt aanzienlijk en bevalt prima.
Enige nadeel blijft die "kniehoek".
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Ik heb afgelopen week nog een dagje Zolder gedaan met de circuitfiets, was enorm warm maar lekker gereden.
Tijd wat verbeterd en verder lekker gereden.
Ook mijn eerste schade gereden, stapvoets/stilstaand omver gevallen in de grindbak :')
Andere rijder wilde me eruit remmen voor de chicane voor de heuvel, dit ging niet helemaal lekker en hij dwong me rechtdoor de grindbak in, sta ik bijna stil en wil ik stapvoets weer optrekken zakt mijn voorwiel scheef weg in het grind en val ik omver.
klein scheurtje in de kuip en verder alleen maar stof dus kon er achteraf wel om lachen, beter zo een eerste keer dan met 150 en 3x over de kop ;):)
haha ik ken het gevoel, ik heb het zelfde gehad :]
 
Voor de geïnteresseerden ik heb nog een knap slip- on systeem te koop:

Vraagprijs: 525€ ex verzending

Bos slip-on uitlaat voor de Suzuki gsxr 1000 k9-l1.
Het uitlaat systeem is in zeer nette staat en bevat buiten de normale gebruikssporen geen beschadigingen.

De uitlaat word geleverd met Y stuk en twee db-killers

Mocht je interesse heb en stuur gerust een bericht.
 

Bijlagen

  • IMG_6439.jpg
    IMG_6439.jpg
    1.022,6 KB · Weergaven: 6
  • IMG_6434.jpg
    IMG_6434.jpg
    1.013,6 KB · Weergaven: 7
  • IMG_6435.jpg
    IMG_6435.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 6
  • IMG_6437.jpg
    IMG_6437.jpg
    1 MB · Weergaven: 6
  • IMG_6440.jpg
    IMG_6440.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 5
  • IMG_6433.jpg
    IMG_6433.jpg
    794,8 KB · Weergaven: 5
  • IMG_6436.jpg
    IMG_6436.jpg
    764,8 KB · Weergaven: 4
  • IMG_6438.jpg
    IMG_6438.jpg
    894,8 KB · Weergaven: 3
ja ruud mooi man dus je rijd ook nog
en ja een s1000r is toch ook
een hele dikke brommer:Y

ja ruud mooi man dus je rijd ook nog
en ja een s1000r is toch ook
een hele dikke brommer:Y
Ja Teus, rij nog steeds , zo'n S1000R is echt geen straf om me rondje mee te rijden.
@Soekzoeki , de ZX10R mag je vervangen voor de S1000R in de allochtonen openingspost
20200818_092817.jpg
:P
 
Laatst bewerkt:
Ik zal binnenkort de OP weer up to date maken (als ik tijd heb :'))
Heb de laatste maanden vooral niet op de motor gezeten, of ook maar iets motorgerelateerd gedaan :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan