Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Hieruit kunnen we concluderen dat het gelukt is met de stofkappen

20220701_143707.jpg
 
Van de andere nooit meer wat vernomen?

Van m'n geel zwarte?

Verwacht over een maandje of 5 de melding te krijgen dat het onderzoek is beëindigd wegens gebrek aan aanknooppunten
Die is met redelijke mogelijkheid in onderdelen verdeeld over Rotterdam aan mannen met handtasjes en gouden kettingen
 
Ja waarschijnlijk zal het zo gaan. Of circuit racer geworden of in onderdelen. Naar het buitenland op ander frame zetten is hij niet meer waard. Maar de onderdelen zijn nog goud.
 
Heb toch een probleem met de Arashi schijven

Maar met een beetje mazzel niet perse de schijven
Last van hard trillen, maar niet voelbaar in de hendel
dit heb ik al eerder gehad met EBC Vee schijven, en dat trok na een (flink) aantal km's weer weg
wat mij deposit/verglazing doet verdenken

Dus ik moet even een paar schuur/polijsttolletjes scoren en de boel een beetje gaan opruwen en schoonmaken
 
@Soekzoekie

Word wel tijd voor een update:
Plaatje erbij

Grey Ghost 01-7-2022.jpg



[*]Pair disable + Sucker mod
[*]Airbox en Tank heatshielding
[*]Diverse Alu accessoires
[*]Korte kentekenplaathouder
[*]Healtech Gipro ATRE en Shiftlight Pro
[*]Yoshimura short Tri-oval
[*]Power Commander 3usb
[*]BMC luchtfilter
[*]Rizoma boksteunen en handvaten
[*]HID Koplamp
[*]Frame pluggen
[*]Goodrich stalen remleidingen
[*]Arashi rearsets en remschijven
[*]Top Block valdoppen
[*]Gilles AXB kettingspanners
[*]MRA double bubble scherm
[*]AS3 koelslangen
[*]SBS remblokken
[*]Evotech hendels (kort)
[*]FAR spiegels
[*]YSS stuurdemper
[*]Wilbers veren voor en achter
[*]R&G uitlaathanger
[*]Supersprox achtertandwiel
[*]Smoked achterlicht
[*]Quantum brandstofpomp
[*]Clear Alternatives smoke led knipperlichten achter
[*]Saxon Seats zadeldek
[*]Bike-Label custom tankpad
[*]R&G tankgrips
[*]ASC haakse ventielen
[*]Marchesini M7RS velgen
 
@Soekzoekie

Word wel tijd voor een update:
Plaatje erbij

Bekijk bijlage 1778795


[*]Pair disable + Sucker mod
[*]Airbox en Tank heatshielding
[*]Diverse Alu accessoires
[*]Korte kentekenplaathouder
[*]Healtech Gipro ATRE en Shiftlight Pro
[*]Yoshimura short Tri-oval
[*]Power Commander 3usb
[*]BMC luchtfilter
[*]Rizoma boksteunen en handvaten
[*]HID Koplamp
[*]Frame pluggen
[*]Goodrich stalen remleidingen
[*]Arashi rearsets en remschijven
[*]Top Block valdoppen
[*]Gilles AXB kettingspanners
[*]MRA double bubble scherm
[*]AS3 koelslangen
[*]SBS remblokken
[*]Evotech hendels (kort)
[*]FAR spiegels
[*]YSS stuurdemper
[*]Wilbers veren voor en achter
[*]R&G uitlaathanger
[*]Supersprox achtertandwiel
[*]Smoked achterlicht
[*]Quantum brandstofpomp
[*]Clear Alternatives smoke led knipperlichten achter
[*]Saxon Seats zadeldek
[*]Bike-Label custom tankpad
[*]R&G tankgrips
[*]ASC haakse ventielen
[*]Marchesini M7RS velgen
Die velgen 😎👍
 
Heren, iemand enig idee welke olie er in een K5 voorvork moet?
5W?
En de hoeveelheid/hoe groot de luchtkamer moet zijn?
 
Effe mezelluf quoten

Heb toch een probleem met de Arashi schijven

Maar met een beetje mazzel niet perse de schijven
Last van hard trillen, maar niet voelbaar in de hendel
dit heb ik al eerder gehad met EBC Vee schijven, en dat trok na een (flink) aantal km's weer weg
wat mij deposit/verglazing doet verdenken

Dus ik moet even een paar schuur/polijsttolletjes scoren en de boel een beetje gaan opruwen en schoonmaken



1657053827109.png
+
1657053842770.png
=
1657053948116.png


1657053795559.png
 
Laatst bewerkt:
heren op een K5/6, als jullie binnenkort een stukje gaan rijden, kunnen jullie dan iets checken:

Hoe hard rijd jullie motor bij 4000rpm in z'n 4e versnelling?

Ik heb namelijk nu een 44t achtertandwiel (i.p.v. 42t), samen met een 190/55 (i.p.v. 50) achterband
en vraag me af of er veel afwijking is met OEM

Als ik Gearing Commander - Motorcycle Speed and Drive Train Calculator v7
gebruik, dan kom ik uit op:
77,7 km/u - 17t + 44t + 190/50
80,1 km/u - 17t + 44t + 190/55 (Huidige setup)
81,4 km/u - 17t + 42t + 190/50 (OEM)
83,9 km/u - 17t + 42t + 190/55

Als dit waar is, dan ben ik de eerste ter wereld met een kloppende km-teller op mechanische wijze _O-
 
Laatst bewerkt:
Zo gisteren met een collega even m'n oude wielen bij de dealer opgehaald en op m'n werk opgeslagen
Was mooi weer, tank zat vol

....we gaan een stukje rijden

1658049570849.png


Beetje rondcrossen in de heuveltjes bij Groesbeek
Zat toch onder Nijmegen en besloot nog effe langs een kameraad in Duitsland te crossen
Helaas niet m'n topsnelheid bereikt, had m'n stoeipakje niet aan en bij 275km/u schoot de rits van m'n mouw open


Terugweg was wat minder leuk, kort na vertrek kreeg ik een barstende koppijn
Zo erg dat toen ik eindelijk thuis kwam, ik over m'n nek ben gegaan
Kan wel zeggen dat dat afzien was, focus was niet aangetast, dus het rijden an sich gaf me geen problemen (maar goed ook, het was donker en ik had m'n donkere vizier op)
even snel gestopt bij een benzinepomp in de hoop dat het gewoon een gebrek aan cafeïne was, dus een blik red bull naar binnen gegooid, helaas, nee
Gelukkig ook genoeg benzine voor de gehele terugweg, want als ik nog een keer gestopt was,, vraag ik me af of ik door had kunnen rijden
Heb tenminste het grootste gedeelte 130 mogen rijden (en het stukkie autobahn 200+), dus was na 3 uurtjes thuis

Dat is dan ook de eerste keer dat ik niet blij was een motor te hebben, een auto had ik kunnen parkeren en voor baklappen kunnen gaan totdat
de boel was gezakt

Maar we hebben het weer overleefd*O*
 
Misschien iets van een lichte herseninfarct ofzo?
Ik ben ook een keer knock-out gegaan op werk. Barstende koppijn echt hele lange tijd en volledig de weg kwijt. Heb toen x aantal maanden niet kunnen rijden en durven rijden. Alles ging te snel, zelfs scooter rijden met 35 km/u ging te hard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan