Het Hayabusa Topic voor echte busa liefhebbers

Machtige machine.. en idd in DE Busa kleuren.. Have fun ermee!!

Busa staat (samen met de BlackBird en ZX12R) in het lijstje van mij die mogelijk mijn GPZ-R gaat opvolgen.. misschien volgend seizoen al... misschien over een aantal jaren (ligt eraan hoever ik deze wil gaan verbouwen)... Het word in ieder geval een lowriding powerhouse.
 
En wat bedoel je met onbegrenst?
Dat de teller nog 300+ aangeeft bedoel je? Betekent namelijk niet dat'ie harder gaat dan andere Busa's.I beg to differ.

Onbegrensd dus mijn busa loopt harder dan 299 waar de busa,s vanaf eind 2000 op begrensd zijn.
De teller loopt tot 340 dus....
Het model 2001 tot nu loopt tot 280 en dan twee streepjes en dat is niet cool genoeg voor mij. Een busa teller hoort tot 340 te lopen en niet begrenst te zijn. :P

Deze busa gaat harder dan de busa,s die in 2001 tot nu zijn gebouwd.
Dit zelfde geldt voor de kawa zx12 na 2000
En ik heb twee bos pijpen eronder zitten. *O*
 
Leuk! Nieuw Boesa topic.

*O*

Lays-K.jpg


+

kostenbier.jpg


+

"Markeer topic"

Check!

})
 
Onbegrensd dus mijn busa loopt harder dan 299 waar de busa,s vanaf eind 2000 op begrensd zijn.
De teller loopt tot 340 dus....
Het model 2001 tot nu loopt tot 280 en dan twee streepjes en dat is niet cool genoeg voor mij. Een busa teller hoort tot 340 te lopen en niet begrenst te zijn. :P

Deze busa gaat harder dan de busa,s die in 2001 tot nu zijn gebouwd.
Dit zelfde geldt voor de kawa zx12 na 2000
En ik heb twee bos pijpen eronder zitten. *O*

De teller is dus alleen begrensd.

De Busa gaat harder dan andere Busa's? Bron? Kijken wat de snelheidsmeter aangeeft als je op top rijdt telt niet.

Een originele Busa topt 302 echte km's per uur volgens mij. Met alleen andere uitlaten druk je daar geen 12 km bij op. Voor 12km per uur extra is een serieuze verhoging van pk's nodig.
 
Pimmo - Als ik de postings hierboven zo eens lees, zou ik eerst even van die Busa gaan genieten op straat en alle uitspraken over topsnelheid en bezoekjes aan de Nurburgring nog even voor me houden.

Als je toch naar de Ring gaat, laat het dan even weten; een kennis van mij zoekt nog een schade-Busa.

:9

no joking - check je mail.
:W
 
Pimmo - Als ik de postings hierboven zo eens lees, zou ik eerst even van die Busa gaan genieten op straat en alle uitspraken over topsnelheid en bezoekjes aan de Nurburgring nog even voor me houden.

Als je toch naar de Ring gaat, laat het dan even weten; een kennis van mij zoekt nog een schade-Busa.

:9

no joking - check je mail.
:W

:? :N :r
 
nou jongens wat hij zegt is dus wel waar,

eerste busa deed een top van 317 kmph, maaaaar nadat er allerlei eisen meuk kwamen, werd het 2000 model op 299 begrensd. maakt geen reet uit want het is hardt zat.

stond in het engels motorcycles news (krant) een verhaal over een bousja met 700 pk :9 gekeken hoelang ze nodig hadden om een band weg te krijgen (vol accelereren aldoor enz). 480 en een beetje. was een pirelli dragon was het btw :P

maja, kheb veel respect voor turbo's. daar is de boesa gewoon een mooi object voor. alleen zouden bij mij de kuipen enzo eraf gaan :P ben een S-F man :9

maare jongens, zijn er zooo weinig busa rijders hier :? of zijn de allemaal weg gezeikt door die SS figuren ?

Gr. Steven
 
Spijtig dat ik geen rijbewijs heb voor vrachtwagens anders zo ik
mij ook een busa kopen,komt vanpas voor verhuizen ezv _O-

Nee ieder zijn eigen keuze , maar ik zie hem niet graag ,veels te lomp
 
Aahh - kijk eens; een student van 20 met een Bandit 600.
Wordt het niet eens tijd dat je een Busa koopt met al je rij-ervaring ?
_O-

B|

Waarom haal je het feit dat ik een student van 20 ben met een Bandit 600 erbij? _O- Gaat mij om je niet al te subtiele reactie dat hij volgens jou kennelijk gaat crashen op de Ring. Je kent die man niet eens :?
 
Waarom haal je het feit dat ik een student van 20 ben met een Bandit 600 erbij? _O- Gaat mij om je niet al te subtiele reactie dat hij volgens jou kennelijk gaat crashen op de Ring. Je kent die man niet eens :?

Omdat ik Pimmo inmiddels wel (een beetje) ken en hij ook een Soes 650 had voor zijn Busa, blijkbaar ken jij hem dus niet _O-
Overigens reageerde de Hayabusamen (aka Pimmo) erg sportief op mijn reaktie om de Ring op een later moment te bezoeken.

Tja, waarom de Kawa-rijders hier reageren ? Omdat de Busa-rijders wel erg stil blijven en wij houden van gezelligheid.
:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan