Spidigod
Die hard MF'er
Ja ik heb de Delkavic 450. Ik weet dat er dus een Stillere DB killer voor te krijgen is. Ik heb het dus ook maar eerst geprobeerd met dat in mijn achterhoofd. Nooit de behoefte gehad om fmde Stillere killer te bestellen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ligt ook een beetje aan de buurt denk ik. Woon in een stille straat dus alles wat wat meer herrie maakt valt op, negatief.Ik vind het met de 450 wel te doen hoor. Vaak zat midden in de nacht thuis gekomen. Het zit voor mijn gevoel op het randje. Ik heb de DB killer er altijd inzitten. Prachtig geluid! En is niet vermoeiend. Ze hebben voor deze demper ook nog een stillere DB killer, dus dat kun je altijd nog bestellen als je het teveel geluid vind maken. Destijds mocht ik ook direct de dbkiller omruilen, zonder bij betaling. Ik weet niet of dat nog steeds kan.
'T is nog een echte SDI, no turboDe buurjongen geeft om zijn turbo. en wat is herrie he.. De Chinese scooter van m'n vriendin maakt ook herrie, vooral gelijk veel toeren maken om weg te rijden is irritant. Daarentegen een hoorbare uitlaat van een auto die normaal wegrijdt vind ik minder erg (of zelfs mooi). Terwijl die meer db maakt. Ik heb wel eens een uitlaat gehad waarbij mijn helm ging resoneren. Dat is wel ellendig.
1L kopen en luchtkamer meten, verschilt per CB wat erin moet. En wat je erin wil hebbenWil de voorvork olie verversen. Weet iemand hier hoeveel erin moet? Wat kan ik het beste aanhouden?
Mmm heel vreemd als dit verschilt..... Vind ik maar vaag. Kan niet zoveel met deze reactie. Ik zou niet weten wat ik erin wil hebben1L kopen en luchtkamer meten, verschilt per CB wat erin moet. En wat je erin wil hebben
Ja, maar je vraagt zelf ook 2 verschillende dingenWeet iemand hier hoeveel erin moet? Wat kan ik het beste aanhouden?
Veren van de CB500 verschillen door de jaren heen. Dus ook de olie die erin gaat. Daarnaast gooi ik er zelf meestal wat meer in (10mm), dit heeft effect als je op het eind van de veerweg zit.Mmm heel vreemd als dit verschilt..... Vind ik maar vaag. Kan niet zoveel met deze reactie. Ik zou niet weten wat ik erin wil hebben
Super! Ik heb het R model, dan hou ik dat gewoon aan. Is het dan handig om 15w te pakken ipv 10w? Of juist helemaal niet verstandig?Veren van de CB500 verschillen door de jaren heen. Dus ook de olie die erin gaat. Daarnaast gooi ik er zelf meestal wat meer in (10mm), dit heeft effect als je op het eind van de veerweg zit.
Bekijk bijlage 1721564
Ligt aan je gewicht en voorkeur. Ben je rond de 75kg en rij je gemiddeld dan kun je beter bij 10W blijven.Super! Ik heb het R model, dan hou ik dat gewoon aan. Is het dan handig om 15w te pakken ipv 10w? Of juist helemaal niet verstandig?
Ok sja rond de 85 kg.Ligt aan je gewicht en voorkeur. Ben je rond de 75kg en rij je gemiddeld dan kun je beter bij 10W blijven.
Ik heb zelf nu een 50cSt olie i.c.m. met Wilbers veren, komt bij de meeste merken overheen met een 12.5W (zit nog wel is verschil tussen de merken..)
Motor is stabieler, minder crashy over drempels etc. Voor het geld zeker aan te raden. Gekocht bij Polo motorrad met korting, en huismerk olie omdat die precies dezelfde specificatie heeft als Wilbers olie alleen een stuk goedkoper..Ok sja rond de 85 kg.
Merk je veel verschil tussen de orginele en de Wilbers veren?
Nono, die loopt des Honda'sde motor hikt niet?
ff tank er af en aan de draadboom rommelen terwijl die stationair draait, zou ik proberenNono, die loopt des Honda's
Toerenteller valt gewoon weg, misschien ergens draadbreuk/slecht contact. Bij hoog frequente trillingen (toeren beuken) wil die het wel graag doen