Het Honda CBR 600RR topic deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee die ligt bij mij in t ziekenhuis. Ken hem niet, maar kan wel ff langsgaan in de pauze met de MF fruitmand.


Aaaaaaaaaaah das sweet :Y wil wel een donatie geven ;) zo ben ik nou ook weer he :P

Maybee meer mensen intresse, maar verneem het wel van jou neem ik aan.

Let me know hoe of wat
 
:X :X :X

P

R

U

T

S

E

R

En prutser was zijn naam _O- _O- _O-

owhja wat nog meer stuk ging tijdens vakantie:

achterband lek B|

zat een spijkertje in... een belg op heeft deze eruit gehaald en er een zogenaamd paraplutje in gezet! zag er goed uit :Y :Y en dat voor 10 E :)

Toen pleurde me armpje van me schakelset van het armpje wat op de as zit af B|

gelukkig gebeurde dit op de terugweg van zolder naar de kamping. op het circuit zou het wel erg lullig geweest zijn.

ik ben in de 5de versnelling naar de kamping gereden en daar heb ik er een nieuw boutje in gezet. helaas is het schroefdraad einde van de kogelknik verbogen. dus deze zal ik ff nieuw halen... en het boutje nog vastzetten met locktite
 
Quote: Zo wilde ik laatst met een zeker iemand een foto maken, maar dat hebben we wijzelijk niet gedaan omdat we wisten dat we die foto anders de rest van ons leven terug zouden zien keren op dit forum



_O- _O- _O- Zou wel heeeeel romatisch zijn geweest :+



:X weird door alleen dit te lezen, zie ik een beeld voor me van Erik & Mario die lepeltje, lepetlje liggen B| zal wel door het weer komen, ben helemaal in de war :(
 
owhja wat nog meer stuk ging tijdens vakantie:

achterband lek B|

zat een spijkertje in... een belg op heeft deze eruit gehaald en er een zogenaamd paraplutje in gezet! zag er goed uit :Y :Y en dat voor 10 E :)

Toen pleurde me armpje van me schakelset van het armpje wat op de as zit af B|

gelukkig gebeurde dit op de terugweg van zolder naar de kamping. op het circuit zou het wel erg lullig geweest zijn.

ik ben in de 5de versnelling naar de kamping gereden en daar heb ik er een nieuw boutje in gezet. helaas is het schroefdraad einde van de kogelknik verbogen. dus deze zal ik ff nieuw halen... en het boutje nog vastzetten met locktite



:X zal wel aan Zolder liggen, is mij ook 2x overkomen _O- 1 keer op de snelweg richting Zolder in een bocht (verhaal is bekend) en de 2de maal op het circuit (ook bekend) gelukkig niks overkomen *O* Maar je had ook een boutje van je kuip kunnen gebruiken, trust me, heb er ervaring mee :+
 
Ik wil me kuipen ook heel houden hoor B| maar zal het voortaan wel op jou manier doen :Y gewoon race banden 2de hands kopen, en dan zeggen dat ik de rullen erop heb gereden, scheelt natuurlijk weer moeilijk doen op het circuit |(

Maar moet jij die bedorven wasbeer op je helm niet gaan wassen of zo :(
Hahahahahahahahaha _O-
 
Quote: Zo wilde ik laatst met een zeker iemand een foto maken, maar dat hebben we wijzelijk niet gedaan omdat we wisten dat we die foto anders de rest van ons leven terug zouden zien keren op dit forum



_O- _O- _O- Zou wel heeeeel romatisch zijn geweest :+
bl20.gif
 
ff een kleine waarschuwing voor de mensen die met TIET op de knieen rijden en voor de mensen die daar misschien over zitten te twijfelen het te nemen! het is niet goed voor je kappen. een klein tikje erlangs en er zit gelijk een dikke kras op:

(Afbeelding)

dus de mijne gaan er weer af B| en er komt een nieuwe linker kuipstikker op B|


klein tikje :?

tering zeg, ben je weer lekker mee :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan