Het Honda CBR 600RR topic deel 69

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je was er al een keer eerder geweest met een 600RR? Gezien je gemonteerde duosteuntjes die Michel altijd zo handig vind :P
Ik ben kind aan huis bij Michel :+
Mijn zorgenkindje (de Blade) staat daar nu ook in de winterstalling. Eind van de maand ga ik beide motoren ophalen. Planning is de 23ste *O*
 
Ziet er goed uit ,en nu de helm nog :W
Die helm is nog een leuk verhaal -O-
Vrijdagmiddag heeft DHL die proberen te bezorgen, maar dan ben ik uiteraard aan het werk. Dat briefje zag ik dus pas vrijdagavond. Afijn, ze mogen het dus niet bij de buren afgegeven omdat ik er voor moet tekenen. Daar kan ik mee leven gezien de waarde ervan, maar als je dan de eerstvolgende werkdag wederom gaat proberen de helm af te leveren, ben ik dus ook niet thuis :N

Zaterdagochtend de klantenservice gebeld, maar die werken van maandag tot vrijdag. Vanochtend 08.05 gebeld om te vragen of ze het ook op mijn werk af kunnen leveren. Dat ging niet, want dat moet de afzender regelen en dat moet een dag van tevoren waardoor dat dus ook niet gaat lukken. Na de tweede afleverpoging gaat het naar een DHL-vestiging 'in de buurt'.
Binnen 5 werkdagen moet ik de helm op gaan halen in Ypenburg. Dat soort pakketjes wil ik altijd graag zsm in mijn handen hebben. Niet dat ik de helm binnenkort nodig heb, maar ik wil hem hebben! :Y :+
 
Het is toch niet meer een zorgenkindje nu??

En je moet je wel aan je planning houden gezien de meet 9 aprillo :Y
Momenteel heb ik nog een raar stuurprobleempje en een waslijst aan kleine klusje :Y
*Beugeltje maken voor de remleidingen.
*Filter schoonmaken
*Nieuw cockpitje
*Ketting spannen
*Nieuw veertje voor mijn Gilles
*Quickshifter weer aan de gang helpen
*Knipperlicht linksachter maken
*Nieuw boutje besteld voor de Akra. (oude is kwijt en ik wil die Lambdasonde weghebben)
*Koelvloeistof bijvullen

Het zijn geen schokkende dingen die moeten gebeuren, maar het moet wel gedaan zijn zodat de motor 100% is voordat ik ermee ga rijden :Y :Y
 
Momenteel heb ik nog een raar stuurprobleempje en een waslijst aan kleine klusje :Y
*Beugeltje maken voor de remleidingen.
*Filter schoonmaken
*Nieuw cockpitje
*Ketting spannen
*Nieuw veertje voor mijn Gilles
*Quickshifter weer aan de gang helpen
*Knipperlicht linksachter maken
*Nieuw boutje besteld voor de Akra. (oude is kwijt en ik wil die Lambdasonde weghebben)
*Koelvloeistof bijvullen

Het zijn geen schokkende dingen die moeten gebeuren, maar het moet wel gedaan zijn zodat de motor 100% is voordat ik ermee ga rijden :Y :Y
Klinkt als een zondagje lekker klussen en klaar is Kees..euh...Digger :+
 
Die helm is nog een leuk verhaal -O-
Vrijdagmiddag heeft DHL die proberen te bezorgen, maar dan ben ik uiteraard aan het werk. Dat briefje zag ik dus pas vrijdagavond. Afijn, ze mogen het dus niet bij de buren afgegeven omdat ik er voor moet tekenen. Daar kan ik mee leven gezien de waarde ervan, maar als je dan de eerstvolgende werkdag wederom gaat proberen de helm af te leveren, ben ik dus ook niet thuis :N

Zaterdagochtend de klantenservice gebeld, maar die werken van maandag tot vrijdag. Vanochtend 08.05 gebeld om te vragen of ze het ook op mijn werk af kunnen leveren. Dat ging niet, want dat moet de afzender regelen en dat moet een dag van tevoren waardoor dat dus ook niet gaat lukken. Na de tweede afleverpoging gaat het naar een DHL-vestiging 'in de buurt'.
Binnen 5 werkdagen moet ik de helm op gaan halen in Ypenburg. Dat soort pakketjes wil ik altijd graag zsm in mijn handen hebben. Niet dat ik de helm binnenkort nodig heb, maar ik wil hem hebben! :Y :+


klinkt bekend, zeker als je zulke pakketjes direct in je hand wil hebben.

Ik stuur nu alles naar plekken waarop ze altijd leveren :)
Uiteraard op de dag van de bestelling 34 keer bellen of het al geleverd is :P
 
Die helm is nog een leuk verhaal -O-
Vrijdagmiddag heeft DHL die proberen te bezorgen, maar dan ben ik uiteraard aan het werk. Dat briefje zag ik dus pas vrijdagavond. Afijn, ze mogen het dus niet bij de buren afgegeven omdat ik er voor moet tekenen. Daar kan ik mee leven gezien de waarde ervan, maar als je dan de eerstvolgende werkdag wederom gaat proberen de helm af te leveren, ben ik dus ook niet thuis :N

Zaterdagochtend de klantenservice gebeld, maar die werken van maandag tot vrijdag. Vanochtend 08.05 gebeld om te vragen of ze het ook op mijn werk af kunnen leveren. Dat ging niet, want dat moet de afzender regelen en dat moet een dag van tevoren waardoor dat
dus ook niet gaat lukken. Na de tweede afleverpoging gaat het naar een DHL-vestiging 'in de
buurt'.
Binnen 5 werkdagen moet ik de helm op gaan halen in Ypenburg. Dat soort pakketjes wil ik altijd graag zsm in mijn handen hebben. Niet dat ik de helm binnenkort nodig heb, maar ik wil hem hebben! :Y :+
wat een ellende,nog langer wachten :Y
 
Moggel :W

Wie gaan er allemaal naar de meeting? Voor mij is het mooi dicht bij, woon in Harderwijk :)

Wat is de bedoeling eigenlijk? Gaan we alleen ergens staan of gaat er ook gereden worden? :9

Meestal is het slap ouwehoeren en weinig doen. Als je voor het eerst komt en niemand kent kan het wel is tegenvallen.
Als het meezit wordt er nog een klein stukje gereden. Meestal opzoek naar een lange rechte weg zodat er een paar hun kunsten op 't achterwiel kunnen vertonen :+
 
Meestal is het slap ouwehoeren en weinig doen. Als je voor het eerst komt en niemand kent kan het wel is tegenvallen.
Als het meezit wordt er nog een klein stukje gereden. Meestal opzoek naar een lange rechte weg zodat er een paar hun kunsten op 't achterwiel kunnen vertonen :+


Zoiets ja, ik ben nog maar 1 keer geweest van alle meetings, is wel erg leuk om alles op een rij te zien staan.
Deze keer ben ik er ook niet bij, ben er niet en is te ver weg

Edit: en nog een keer met Lem en Nosmo, helemaal vergeten |(
Alleen was het toen nogal regenachtig :)
 
Laatst bewerkt:
full
 
Ik ga ook proberen om erbij te zijn, aan bovenstaande foto te zien mag er wel wat meer blauw bij (en dan heb ik het niet over onze blauwe 'vrienden' ;)) :)
 
Meer foto's posten, hebben we hier ook meer kleur :Y
full

full

full

full


Oke, omdat je er zo om zeurt :+ :+ :9 :9


Dit seizoen is ergens een fotoshootje doen ofso...en een filmpje maken.

Is er hier niemand die een fotoshootje wil doen met motor? Die wellicht een DSRL heeft en wat technieken om er fatsoenlijk mee om te gaan? Zoek ik wel een leuke achtergrond / omgeving ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding
Oke, omdat je er zo om zeurt :+ :+ :9 :9


Dit seizoen is ergens een fotoshootje doen ofso...en een filmpje maken.
Is er hier niemand die een fotoshootje wil doen met motor? Die wellicht een DSRL heeft en wat technieken om er fatsoenlijk mee om te gaan? Zoek ik wel een leuke achtergrond / omgeving ;) ;)
Zeuren doen we niet, als we het allemaal eens doen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan