Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iedereen hier een Opel? :o
Ik voel me een buitenbeentje met een Totyota...... :P


:o :+

toyota-prius-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zojuist terug van me eerste ritje dit jaar. Uit het werk ff snel gegeten, motor uit de schuur getrokken. 1,5 uur gereden ff pit stop bij een kameraad en net weer terug.

Was echt ff heerlijk zon eerste ritje!

Was meteen me eerste ritje met de nieuwe helm en het ZG ruitje. AGV helm is echt perfect maar het bizarre is dat er meer wind ruis is dan met me vorige brommer helm.
Het ruitje is ook super goed merkbaar. Veel minder last van rij wind.

Kortom was een geslaagde eerste rit!
 
Zojuist terug van me eerste ritje dit jaar. Uit het werk ff snel gegeten, motor uit de schuur getrokken. 1,5 uur gereden ff pit stop bij een kameraad en net weer terug.

Was echt ff heerlijk zon eerste ritje!

Was meteen me eerste ritje met de nieuwe helm en het ZG ruitje. AGV helm is echt perfect maar het bizarre is dat er meer wind ruis is dan met me vorige brommer helm.
Het ruitje is ook super goed merkbaar. Veel minder last van rij wind.

Kortom was een geslaagde eerste rit!
Mijn AGV helm zit ook perfect, ook na 2 jaar gebruik. Alleen mijn vizier lekt lucht wat irritant is. Moet afgesteld worden weet alleen niet waar.
Voor wat betreft windgeruis heb ik geen vergelijkingsmateriaal.

Ben wel jaloers, wil ook rijden :]
 
Mijn AGV helm zit ook perfect, ook na 2 jaar gebruik. Alleen mijn vizier lekt lucht wat irritant is. Moet afgesteld worden weet alleen niet waar.
Voor wat betreft windgeruis heb ik geen vergelijkingsmateriaal.

Ben wel jaloers, wil ook rijden :]

Hmm is dat niet puur die clipjes vervangen? had er 3 verschillende soorten bij gekregen. Die clipjes regelen de standen en de weerstand van je vizier dus mss zit daar wat speling op ?

Was echt relaxt. Toen ik half 6 weg reed was het gewoon 17 graden :9
 
als het weer een beetje mee zit dan pak ik vrijdagmiddag paar kilometertjes! Ben vroeg vrij dan, en waarschijnlijk is het daarna even weer gebeurd met de pret...
 
Hmm is dat niet puur die clipjes vervangen? had er 3 verschillende soorten bij gekregen. Die clipjes regelen de standen en de weerstand van je vizier dus mss zit daar wat speling op ?

Was echt relaxt. Toen ik half 6 weg reed was het gewoon 17 graden :9
Heb geen losse delen erbij gekregen (GP-tech)
 
dat is balen zo'n eerste rit, gelukkig heb je nog een mooie golf met geen standaard wielen :Y

en zo ist *D

dat is zuur geld ja... :Y
Ja inderdaad... had ik zoveel bier voor kunnen halen. -O-

Oh ja... Mogguh!

Mooi dat de andere ritjes boetevrij zijn verlopen!
Zo'n starlet heeft mn moeder ook gehad toen ik net mn rijbewijs kreeg.. Stad en land afgereden met dat ding, niet kapot te krijgen!
 
Morgenmiddag fietsje weer ophalen!
Mijn koplampen zijn opnieuw gesealed, de linker had er wat vocht in zitten na de xenon-inbouw.
Dat allemaal grateloos en voor niets :)
 
en zo ist *DJa inderdaad... had ik zoveel bier voor kunnen halen. -O-

Oh ja... Mogguh!

Mooi dat de andere ritjes boetevrij zijn verlopen!
Zo'n starlet heeft mn moeder ook gehad toen ik net mn rijbewijs kreeg.. Stad en land afgereden met dat ding, niet kapot te krijgen!



tja het blijft mooi als je terug denkt aan die tijd :} :} _O-
 
nog meer mensen vandaag het onder shirt bij de lidl gehaald? had er gelukkig ff een weg laten leggen want oen ik er onder de middag kwam lag er al geen meer in het schap in mijn maat. kwaliteit valt me iig zo op het eerste gezicht niet tegen
 
nog meer mensen vandaag het onder shirt bij de lidl gehaald? had er gelukkig ff een weg laten leggen want oen ik er onder de middag kwam lag er al geen meer in het schap in mijn maat. kwaliteit valt me iig zo op het eerste gezicht niet tegen
:Y 2x shirt ,2x sokken ,1x broek , zit goed strak :Y
 
Laatst bewerkt:
nog meer mensen vandaag het onder shirt bij de lidl gehaald? had er gelukkig ff een weg laten leggen want oen ik er onder de middag kwam lag er al geen meer in het schap in mijn maat. kwaliteit valt me iig zo op het eerste gezicht niet tegen
:N had geen tijd helaas en vandaag zal er wel niks meer liggen -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan