Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de flits zie je ook beter _O-


ben wel een paar op warp speed in een fuik gereden.. op de vrijdag avond

wat remt een motor dan snel af als je het gas los laat O-)

en de agent vrolijk toe zwaaien als ie zegt : rij maar door 8-)
 
Laatst bewerkt:
Houd nooit op, zelfs de allerrijkste willen altijd maar meer '(

Daar kan ik me alleen toch weinig bij voorstellen. Op een gegeven moment krijg je je geld gewoon niet meer op :N
Helaas zit ik niet in die positie, moet er toch nog voor werken , bij mij gaan de € gewoon op _O-
 
ben wel een paar op warp speed in een fuik gereden.. op de vrijdag avond

wat remt een motor dan snel af als je het gas los laat O-)

en de agent vrolijk toe zwaaien als ie zegt : rij maar door 8-)
Mazzel gehad dus :Y

Zo heeft een vriend van mij een keer een stopteken genegeerd met 200+ van een agent die midden op straat stond. Het ging zo snel dat ze zijn kenteken niet hebben kunnen zien. Hij heeft er in ieder geval nooit meer wat van gehoord _O-
 
Een mooie hobby :]


het is mijn leven :) het hoort erbij vanaf de dag dat ik me papiertje had :Y


woon-werk rijden, circuit rijdenen hangen op het circuit , de meetings en de mensen die je leert kennen en hetzelfde doen

en altijd bereid zijn om elkaar te helpen :Y
 
Helaas zit ik niet in die positie, moet er toch nog voor werken , bij mij gaan de € gewoon op _O-
Wij allemaal jammer genoeg -O- Zelfs als je de staatloterij wint moet je nog opletten wat je doet. Ik bedoelde echt de miljardairs van deze wereld ;)
 
Mazzel gehad dus :Y

Zo heeft een vriend van mij een keer een stopteken genegeerd met 200+ van een agent die midden op straat stond. Het ging zo snel dat ze zijn kenteken niet hebben kunnen zien. Hij heeft er in ieder geval nooit meer wat van gehoord _O-


dan slik je wel even ja ..

:+

met een oud maatje duo wheelie langs een flitspaal ;)
 
Heerlijk toch :Y


:Y

wel een pot bier gepakt toen ik thuis kwam *D :9 :')

ik groet wel eens een motor agent .. de echte motor agenten zwaaien dan ook terug ( die rijden prive ook ) hehehehe *D

sommige zitten als een stijve hark op de ding ( dus de niet rijders ) ;)
 
het is mijn leven :) het hoort erbij vanaf de dag dat ik me papiertje had :Y


woon-werk rijden, circuit rijdenen hangen op het circuit , de meetings en de mensen die je leert kennen en hetzelfde doen

en altijd bereid zijn om elkaar te helpen :Y
:Y dat is wel het mooie ja.
Ben nog niet zo vaak op het circuit geweest maar op de crossbaan is dat ook zo.

In 2011 ben ik met een groep uit Eindhoven een week naar de Vogezen geweest die ik nog maar net kende. Was echt super gezellig *O*
 
:Y

wel een pot bier gepakt toen ik thuis kwam *D :9 :')

ik groet wel eens een motor agent .. de echte motor agenten zwaaien dan ook terug ( die rijden prive ook ) hehehehe *D

sommige zitten als een stijve hark op de ding ( dus de niet rijders ) ;)
Ik twijfel dan altijd of ik nu mijn hand van het stuur mag halen of niet. Maar het klopt waarschijnlijk wel wat je zegt. Veel van die echte motoragente zitten waarschijnlijk ook hier op het forum.
 
Ik twijfel dan altijd of ik nu mijn hand van het stuur mag halen of niet. Maar het klopt waarschijnlijk wel wat je zegt. Veel van die echte motoragente zitten waarschijnlijk ook hier op het forum.


je had jeuk aan je oor ;)



ze verwachten het niet , dat is het leuke ervan :P

je hand van het stuur af halen kijken ze echt niet van op ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan