Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas heb ik slecht nieuws, ik moet helaas de motor verkopen! Aangezien een huisje vinden erg lastig is! (al 4 jaar op zoek naar een vaste woning) Heb ik met veel moeite besloten om de motor te verkopen ;(
:( Zonde Bart !, nou ja, misschien als het huisje meevalt dat er zo weer een motor staat ;)
Verkopen gaat ook niet zo denderend (of je moet hem weg willen geven..) dus misschien kan je toch nog een race meepakken dit jaar :P
Enne, losse race-delen eerst aanbieden aan je vrienden hier hè })
 
Laatst bewerkt:
:( Zonde Bart !, nou ja, misschien als het huisje meevalt dat er zo weer een motor staat ;)
Verkopen gaat ook niet zo denderend (of je moet hem weg willen geven..) dus misschien kan je toch nog een race meepakken dit jaar :P
Enne, losse race-delen eerst aanbieden aan je vrienden hier hè })
Staan al te koop :Y
 
BaRRt suc6 met de verkoop :Y
Wegens persoonlijke omstandigheden moet ik helaas mijn motor verkopen. (Motor moet dus eigenlijk wel zo snel mogelijk weg...)
De motor krijgt nog een onderhoudsbeurt bij Ten Kate. Tevens krijgt de motor nog nieuwe olie, oliefilter en remvloeistof.
Er zitten heel veel extra's op en bij de motor! En zo goed als klaar om een heerlijk seizoen te racen!!
Door de HRC kit ecu loopt de motor heel mooi en trekt erg snel!
De motor zelf is uit 2003, maar er zit een voorvork en een achterbrug van een 2005 model op. (is nu dus het zelfde als een 2005/2006 model)

Specificaties:
- WP gesloten cardridge WK spec voor
- Nitride gecoate binnenpoten (zwart)
- WP shock met hydraulische preload verstelling WK spec achter
- HRC kit ecu
- Brembo RCS19 rempomp
- Brembo reservoir kit
- Sinter remblokken
- CBR1000RR radiateur
- PP Tuning clip-ons
- Opklapbare koppelingshendel
- LighTech rem- schakelset (usd shift)
- Renthal soft grips
- Stalen remleidingen voor en achter
- Ten Kate achterremreservoir
- AFAM tandwielen (15-45)
- 520 AFAM ketting
- Achter remklauwhouder voor snelwisselsysteem
- R&G voorvok protectors
- Lust Racing crash bobbins
- Lust Racing crashprotectors
- Snelgas
- Sebimoto kuipwerk (JVP topkuip)
- Puig race ruitje
- Carbon luchtinlaten
- Carbon dynamo en koppelingsdeksel beschermer
- AIM Mychron Light laptimer
- Yuasa kleine accu
- Stompgrips
- Transponder houder
- Geluidsisolatie in topkuip
- Geborgd volgens ZAC reglement

Vraagprijs: €4100

Eventuele extra's:
- Set velgen met nog goede Bridgestone regenbanden (€500)
- STM Slipperclutch (€600)
- Verheul bandenwarmers (€125)
- Aanhanger met steadystand (€250)

Alles bij elkaar €5200
Prijs is een bespreekbaar!

Er zitten ook nog verschillende reserve onderdelen bij. En ik vergeet vast nog wel wat dingen...
Er zitten aan de rechterkant van de kuipen wat grindbak schade, maar die is minimaal!!!

Mocht je vragen of interesse hebben dan kun je me een berichtje sturen of mailen op: bwvannispen@live.nl
Te koop Honda CBR600RR PC37 foto's
 
Laatst bewerkt:
Dan kan ik meer geld uitgeven aan een vaste woning, dan is het budget niet meer zo beperkt zeg maar!

edit:
plus dat ik niet meer opzoek hoef naar een huis met garage of tuinhuis ofzo

zonde man. Andere kant is natuurlijk wel zodra je een woning hebt kan je altijd snel genoeg nog een nieuwe aanschaffen ;) Vind zelf een woning ook voor gaan ;)
 
2x niet op wintersport en je kan dan weer gaan kijken voor een motor, suc6 met het zoeken naar een woning,( staan er zat te koop ) en gewoon hier actief blijven . :Y
Als alles is geregeld met een huisje ga ik zeker kijken wat mogelijk is voor een goedkope racer/straatmotor!
 
:( Zonde Bart !, nou ja, misschien als het huisje meevalt dat er zo weer een motor staat ;)
Verkopen gaat ook niet zo denderend (of je moet hem weg willen geven..) dus misschien kan je toch nog een race meepakken dit jaar :P
Enne, losse race-delen eerst aanbieden aan je vrienden hier hè })
Verkopen gaat hopelijk wel snel! Want kost me ook geld als ik noet race! (Garagebox)
Kijk maar of er iets voor je tussen staat ;)
 
zonde man. Andere kant is natuurlijk wel zodra je een woning hebt kan je altijd snel genoeg nog een nieuwe aanschaffen ;) Vind zelf een woning ook voor gaan ;)
Als die mogelijkheid er is ga ik daar zeker even goed naar kijken! Soms moet je idd prioriteiten stellen!
 
Zou het? Ik heb het een klein beetje kunnen corrigeren door wat te morrelen met de ophanging, zal er morgen bij daglicht even een foto van maken.

Wat wel gezegd mag worden, wat een HEMELS geluid komt er uit die pijp :} :9~ DAMN! Dikke ploffen en gepruttel bij gas los en remmen op de motor en een heerlijk diep, rauw geluid bij flink op het gas gaan!

Enige waar ik me nu echt druk om maak is dat die hitteschilden er geen van allen nog op zitten. Demper zit toch vrij dicht onder mijn zadel en achterlicht.. Daarnaast loopt de blote pijp ook vlak langs de achterremleiding (die loopt naar dat reservoirtje onder de kont).
Zou dit kwaad kunnen?

Thanks voor alle tips etc. Wordt zeer gewaardeerd! En die kontkap ging er een stuk makkelijker op en af toen ik het helemaal zat was :P Ik dacht ook: "Breekt het af, breekt het af, maar die kap moét er NU op"

Ik snap nooit zo goed waarom zo'n ding roffelt bij remmen op de motor. Als het goed is spuit ie geen benzine meer in bij gas los, toch?
 
BaRRt suc6 met de verkoop :Y
Wegens persoonlijke omstandigheden moet ik helaas mijn motor verkopen. (Motor moet dus eigenlijk wel zo snel mogelijk weg...)
De motor krijgt nog een onderhoudsbeurt bij Ten Kate. Tevens krijgt de motor nog nieuwe olie, oliefilter en remvloeistof.
Er zitten heel veel extra's op en bij de motor! En zo goed als klaar om een heerlijk seizoen te racen!!
Door de HRC kit ecu loopt de motor heel mooi en trekt erg snel!
De motor zelf is uit 2003, maar er zit een voorvork en een achterbrug van een 2005 model op. (is nu dus het zelfde als een 2005/2006 model)

Specificaties:
- WP gesloten cardridge WK spec voor
- Nitride gecoate binnenpoten (zwart)
- WP shock met hydraulische preload verstelling WK spec achter
- HRC kit ecu
- Brembo RCS19 rempomp
- Brembo reservoir kit
- Sinter remblokken
- CBR1000RR radiateur
- PP Tuning clip-ons
- Opklapbare koppelingshendel
- LighTech rem- schakelset (usd shift)
- Renthal soft grips
- Stalen remleidingen voor en achter
- Ten Kate achterremreservoir
- AFAM tandwielen (15-45)
- 520 AFAM ketting
- Achter remklauwhouder voor snelwisselsysteem
- R&G voorvok protectors
- Lust Racing crash bobbins
- Lust Racing crashprotectors
- Snelgas
- Sebimoto kuipwerk (JVP topkuip)
- Puig race ruitje
- Carbon luchtinlaten
- Carbon dynamo en koppelingsdeksel beschermer
- AIM Mychron Light laptimer
- Yuasa kleine accu
- Stompgrips
- Transponder houder
- Geluidsisolatie in topkuip
- Geborgd volgens ZAC reglement

Vraagprijs: €4100

Eventuele extra's:
- Set velgen met nog goede Bridgestone regenbanden (€500)
- STM Slipperclutch (€600)
- Verheul bandenwarmers (€125)
- Aanhanger met steadystand (€250)

Alles bij elkaar €5200
Prijs is een bespreekbaar!

Er zitten ook nog verschillende reserve onderdelen bij. En ik vergeet vast nog wel wat dingen...
Er zitten aan de rechterkant van de kuipen wat grindbak schade, maar die is minimaal!!!

Mocht je vragen of interesse hebben dan kun je me een berichtje sturen of mailen op: bwvannispen@live.nl
Te koop Honda CBR600RR PC37 foto's
Dankje! Zo pik ik er toch nog een paar foutjes uit :9
 
Haha slechte keus geweest? Mijn auto staat ook te koop trouwens _O- 2 auto's hebben we sowieso niet nodig!
Lastig he dingen weg doen waar veel tijd en moeite in zit. En als je er dan eenmaal aan begint gaat er meer weg.
Heb zelf naast de stilo nog een calibra v6 special edition met volledig eibach onderstel en lichtelijk motorisch getuned. Ding zoop me op een gegeven moment gewoon toch veel te veel (6 keer per maand 60 liter). Maar kan hem gewoon niet weg doen dus staat nu al twee jaar geschorst in de schuur.

Overigens waar kom je vandaan? of iig wel regio? Heb namelijk een kameraad die naast zijn crf450 en getunede cbr 1000 rr nog een circuit fiets zoekt.

Zal heb iig ff tippen voor je
 
Laatst bewerkt:
Lastig he dingen weg doen waar veel tijd en moeite in zit. En als je er dan eenmaal aan begint gaat er meer weg.
Heb zelf naast de stilo nog een calibra v6 special edition met volledig eibach onderstel en lichtelijk motorisch getuned. Ding zoop me op een gegeven moment gewoon toch veel te veel (6 keer per maand 60 liter). Maar kan hem gewoon niet weg doen dus staat nu al twee jaar geschorst in de schuur.

Overigens waar kom je vandaan? of iig wel regio? Heb namelijk een kameraad die naast zijn crf450 en getunede cbr 1000 rr nog een circuit fiets zoekt.

Zal heb iig ff tippen voor je
Is ook leuk zo'n getunde calibra! Vooral veel eer aan je werk als die zo lekker snel is en goed rijdt!!

Ik kom uit Hilversum (lekker centraal dus ;) ) en heb ook de aanhanger te koop dus echt een helemaal ready 2 race motor eigenlijk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan