Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Circuitdag in het kort.

Wekker: 6:30
Maar was al wakker om 5.00 omdat iemand zonodig herrie in eht huis moest maken. Lag er door diezelfde persoon om 2 uur in. Dus stemming was opperbest. (NOT)
6:45 op de motor en binnendoor naar Assen gereden. Was er om 8.00.
Bij de ingang naar CPA kwam ik Roy R en Wannabe tegen. Zij reden voor mij.
Gelijkelijk naar Bauke en Badjo gereden die we al zagen staan uitladen.
Ik eerst nog even langs bij kennissen op Assen. BaCo, marshall, andere rijders en daarna ingeschreven. Nummer 67. Groep snel. Had toch ingeschreven in "Minder snel"?
Is wel meer fout gegaan. Blademaster zat in 2e groep minder snel ereed wel de snelste tijd van ons allen :? :? Waarschijnlijk willekeur die indeling.
1e sessie van mij was een droge. Reed achter een Ducatie aan die nette lijnen reed. Werd door een groepje van 3 man ingehaald en verder niemand. Lekker gereden en eent ijd van 2.13 neergezet. Was ik wel tevreden mee met alle ellende die ik even aan de kop heb. Daarna werd iedereen naar binnen geroepen want er kwam noodweer aan. Camera's op circuit moesten uit vanweg blikseminslaggevaar. Schema zou omgezet worden. Even later weer niet. Maar ik heb niet gereden omdat ik geen regenrijder ben en mijn kop eigenlijk niet naar rijden stond. Heb Roy geholpen, ben rondje gaan doen bij andere vriendjes/vriendinnetje. Gezellig dagje van gemaakt. Lachen met Bauke, Rick en vooral Rob. Voorlaatste sessie minder snel groep ging Harold onderuit. Schade viel wel mee maar is toch jammer. In de pitbox naast ons was een kawa rijder ook onderuit gegaan. Viel ook erg mee. Maar zet even dompertje. Verder alles goed gegaan. Laatste sessie toch maar gereden. Baan was bijna droog. Reed in mijn uppie en werd links en rechts ingehaald. Nog een schouderduw gegeven aan een R1 die mij inhaalde, voor mij ging naar de lijn en ver voor het 200 meterbord in de ankers ging. Kon hem net ontwijken met schouderduw tot gevolg. Ronde later kwam hij op rechte eind mij wel voorbij. Zat er niet goed in en ben 3 ronden voor einde afgegaan. Moe, bezweet en eigenlijk rot gereden. Achteraf sneller gereden dan eerste sessie. Nu staat mijn tijd op 2.12 blank. Denk dat in goede doen wel een 2.05 of zelfs bij grensrijden wel een 2 te halen is op Assen.
Heb nog even op Harold gewacht en samen terug gereden tot Zwolle. Ik richting Kampen en hij Utrecht. (Gouda)

Al met al wel een leuke dag gehad. Had ik al eerder gemeld.

Ga nu nokken. PieteRRR bellen.

Zie jullie morgen wel.


En mogelijk vanavond mailtje beantwoorden voor onderdelen.

Mazzel :W
 
Laatst bewerkt:
Mijn broer was met de KMAR de hele dag op zantvoort. Hij heeft er 6 onderuit zien gaan inclusief een hagelnieuwe GSX. Ik heb hem gelukkig niet gehoord over ernstig letsel. Werkt Pieterr toevallig bij de KMAR?
 
avond :W

ben moemaar voldaan... assen was erg gaaf *O*

@roger/rodvil: morgen gaat hem niet worden want ik moet nog zoveel doen in huis. en heb voor morgen de blade ook niet klaar.. ik hou het ff tegoed ok ;) sorry...

straks eerst een pilsje...
 
Zo, net ff een stukje gereden. Beetje tussen de regenbuien door en niet zo lang (eigenlijk heel kort) maar wel lekker uitgewaaid. :]

Kom er bij terugkomst achter dat de rits die mijn jas en broek van de combi aan elkaar houdt stuk is B|

Heeft iemand hier ervaring met repareren of vervangen van zo'n rits?

Laterrrr :W
 
Laatst bewerkt:
Hmm, mijn combi is m'n tankpad aan 't slopen, ben d'r haast doorheen.

Nu nog een mooie nieuwe tankpad zien te vinden :)
 
avond :W

ben moemaar voldaan... assen was erg gaaf *O*

@roger/rodvil: morgen gaat hem niet worden want ik moet nog zoveel doen in huis. en heb voor morgen de blade ook niet klaar.. ik hou het ff tegoed ok ;) sorry...

straks eerst een pilsje...


geen probleem ouwe komt goed ;)

blij dat het beviel op assen
 
Zo, net ff een stukje gereden. Beetje tussen de regenbuien door en niet zo lang (eigenlijk heel kort) maar wel lekker uitgewaaid. :]

Kom er bij terugkomst achter dat de rits die mijn jas en broek van de combi aan elkaar houdt stuk is B|

Heeft iemand hier ervaring met repareren of vervangen van zo'n rits?

Laterrrr :W

Moet even zoeken maar volgens mij heb ik nog ergens een lange rits liggen...

Maar als je iemand hebt die handig is met een naaimachine moeten ze een nieuwe rits er makkelijk in kunnen naaien....gebruik voor leer wel een leer-naald....

En als het een textiel-combi is zou ik m even door de impregneerwas halen ivm waterdichtheid....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan