Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie regelmatig vragen komen met ritjes met dit topic. Door de verspreidheid lukt dat niet zo spontaan. Vandaar dat we Meet&Greet hebben. Hou daarvoor de OP in de gaten want dan is er een POL.

Vorig jaar 2 keer gehad. Foto's eerste keer zijn onderling verstuurd, de 2e keer kan je hier zien.

Dit jaar hebben we geprobeerd een M&G te houden op de MFMM (deels gelukt) en de 2e keer wordt dan mogelijk een BBQ. Dus wordt wel wat georganiseerd.

Voel je verder vrij om met Bladerijders in de buurt of met diegene die dat kunnen/willen tussendoor wat af te spreken. Start anders een Polletje hier. Altijd leuk en gezellig.

Wanneer ga je een polletje aanmaken dan :?

Ik ben altijd wel in om te gaan rijden :Y
 
Wanneer ga je een polletje aanmaken dan :?

Ik ben altijd wel in om te gaan rijden :Y

Heb vorig jaar al een polletje gemaakt. Door de hooikoorts die volgde doe ik het niet meer. _O-

Dit jaar zijn al polletjes gemaakt toch? Volg die maar/geef je maar op. Eerst volgende is BBQ bij Babe of Rob. Volgende is Firebladerecordpoging of andersom. Daarna zien we wel weer.

Maar anderen kunnen toch ook weleens zomaar wat afspreken? Zoiets als Vuurtje met J@zz, Rodvil met Rogerno1 en Badmuts, Soesbabe en Vuurmesje? Bedoel: Gewoon ff contacten en afspreken toch? Ga ik dus niet allemaal regelen.
 
Laatst bewerkt:
goeiemorgen.... *O* zo weer een ritje op de blade tegemoet...heerlijk gewoon... *O*
btw




@ Wezzzzzzzzz leef je nog of heb ie het gewoon heeeeeeel errug druk... miss oplevering sleutel van huissie....ofwat?



de mzzl allemaal :W

Hou je wel je koppie erbij met je ritjes op de Blade?
Wil de mede OH hier niet een kaartje hoeven sturen zoals PieteRRRR (of nog erger)

Maar evengoed veel plezier heur :Y

:W
 
Joahjoahjoah... sommige mensen hebben een leven :P

Nee, zal er binnenkort eens mee aan de gang gaan. Zoveel is er toch niet aan te knippen.

Je bedoelt dat wij een leven hebben en dat jij het druk hebt? Alsof wij niets te doen hebben zeg. Maar is toch gewoon een kwestie van prioriteren toch? En waar liggen prio's nr 1 bij jou dan?
Nou nou nou?






:+
 
Heb vorig jaar al een polletje gemaakt. Door de hooikoorts die volgde doe ik het niet meer. _O-

Dit jaar zijn al polletjes gemaakt toch? Volg die maar/geef je maar op. Eerst volgende is BBQ bij Babe of Rob. Volgende is Firebladerecordpoging of andersom. Daarna zien we wel weer.

Maar anderen kunnen toch ook weleens zomaar wat afspreken? Zoiets als Vuurtje met J@zz, Rodvil met Rogerno1 en Badmuts, Soesbabe en Vuurmesje? Bedoel: Gewoon ff contacten en afspreken toch? Ga ik dus niet allemaal regelen.

Oke! Ik wacht wel ff af ;)
 
Wat nou auw?
Enkeltje van Erikje, of dat IK je moet wijzen op het lezen, of dat je hete koffie in je nek krijgt, of dat je van je bureaustoel afpleurt omdat je in slaap viel, of ......

Nou nou nou wat voor auw?

Poes miauw die bedoel ik! :+

duh!?
Uiteraard bedoel ik de enkel van Erik, heb namelijk dat soort grapjes ook regelmatig gehad met basketbal :X B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan