Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 57

Status
Niet open voor verdere reacties.
je wordt geroepen in het andere topic _O-


Da's mijn schoonzus of all people
full
 
@ Sas - kon de link met FnS en E even niet leggen.....gok eerder een maatje kleiner :X ....

Die van jou, tja.....je ondertitel zegt het al.... _O- _O- Mount en Everest.....

maar gaat iedereen hier nou voor de strakke-sjurtjes-avatars? Ons Rotterdamse boekenrek, de dames.....who's next?
 
@ Sas - kon de link met FnS en E even niet leggen.....gok eerder een maatje kleiner :X ....

Die van jou, tja.....je ondertitel zegt het al.... _O- _O- Mount en Everest.....

maar gaat iedereen hier nou voor de strakke-sjurtjes-avatars? Ons Rotterdamse boekenrek, de dames.....who's next?
Hmmm...

Even kiezen: tieten of een wheelie... Lastig hoor....


Ik ben er uit *O*
 
Tsssssssssk....in 't KBH zijn ze niet zoveel gewend hoor, daar word ik gelijk tot pek en veren veroordeeld vanwege m'n nieuwe avatar.... -O-
nou idd.....een blote lul vind ik toch heel wat anders dan een paar boobies in een shirtje...ja toch niet dan _O-

afijn..... tis toch frappant hoe mensen kunnen "verschieten" van een paar boobies _O-
 
nou idd.....een blote lul vind ik toch heel wat anders dan een paar boobies in een shirtje...ja toch niet dan _O-

afijn..... tis toch frappant hoe mensen kunnen "verschieten" van een paar boobies _O-


Whaha, schitterend dit :P

Geloof dat F&S nu wel door heeft dat ik zit te stangen...

maargoeddanhouikmnboxerwelaan... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan