Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 59

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar Bill, ga je nou ook die PCIII bestellen of wacht je tot ze op zijn?
 
Negers bestaan niet, dat zijn doorzichtige Duitsers gevuld met stront.. :X



Maar ik ga opschieten, moet over een half uurtje weg en zit nog in trainingsbroek en t-shirtje....
Trainingsbroek en t-shirt :X Niggar pleasseeee
 
Benno ik wil van het weekend weten hoe je fiets erop reageert en geen grafiekjes maar voelbare resultaten.

Als dat positief door je wordt ontvangen dan bestel ik die commander. Wel
graag een verslag van 2 a4 tjes
 
Benno ik wil van het weekend weten hoe je fiets erop reageert en geen grafiekjes maar voelbare resultaten.

Als dat positief door je wordt ontvangen dan bestel ik die commander. Wel
graag een verslag van 2 a4 tjes


Doet die graag :Y

Hij zet gewoon op elke kant Z.O.Z.

Zo knijpt die er thuis ook tussenuit als die naar mij gaat. . legt die dat gewoon op het aanrecht :Y

Zijn vriendin merkt niets eens dat die weg is en spreekt daarna vol lof over de mooie brief die die geschreven heeft. . heeft haar de hele avond bezig gehouden :Y
 
Doet die graag :Y

Hij zet gewoon op elke kant Z.O.Z.

Zo knijpt die er thuis ook tussenuit als die naar mij gaat. . legt die dat gewoon op het aanrecht :Y

Zijn vriendin merkt niets eens dat die weg is en spreekt daarna vol lof over de mooie brief die die geschreven heeft. . heeft haar de hele avond bezig gehouden :Y

_O- _O- _O-
 
Benno ik wil van het weekend weten hoe je fiets erop reageert en geen grafiekjes maar voelbare resultaten.

Als dat positief door je wordt ontvangen dan bestel ik die commander. Wel
graag een verslag van 2 a4 tjes
Toen ik het vanmorgen vertelde reageerde ze in ieder geval alvast heel positief :Y
 
Ik heb last van de rug. . zal ik de ziektewet ingaan?? :+

Schijnt best gebruikelijk te zijn hier binnen het bedrijf. . . stelletje mietsjesssss
 
Laatst bewerkt:
Ik en Roy zijn zaterdag gesnapt tijdens het stappen -O-

Sorry Benno. . :$

full


Maar ik heb wel netjes van tevoren betaald hoor .. kijk maar naar de sticker op haar hand :Y :+

Ze had niet verteld dat ze familie van Freddie Kruger is trouwens :X
 
Laatst bewerkt:
Ik en Roy zijn zaterdag gesnapt tijdens het stappen -O-

Sorry Benno. . :$

[afbeelding]

Maar ik heb wel netjes van tevoren betaald hoor .. kijk maar naar de sticker op haar hand :Y :+

Ze had niet verteld dat ze familie van Freddie Kruger is trouwens :X
Roy herken ik wel, maar wat is er anders aan jou :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan