Het Honda CBR 900RR FireBlade Topic deel 85

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch maar een stunter... daar heb ik 'm voor gekocht. Niet al te erg vertand, dan kan ik er desnoods ook nog mee woonwerken. Heeft ie ook helemaal niet nodig.

Voor zover ik weet is er al een tijdje zo mee gereden, uit elkaar gegaan om onderdelen los te verkopen, toch weer besloten 't niet te doen, twijfeltwijfel... dus heb ik 'm min of meer compleet kunnen overnemen.
och fighter en stunter wordt vaak in 1 adem genoemd..maak er een dikke fighter van, the looks gelden ook.... maar succes ermee....
 
Middag allen :W

Ook weer in het nieuwe deeltje *O*

Vandaag lekker eerder naar huis gegaan, morgen een dagje cursus op de Maasvlakte, wordt relaxt dagje dus :P

Goedemorgen allemaal.

Mijn dag was gisteren op en top bagger kut en verneukt.

Heb te horen gekregen dat ik ben ontslagen en geen baan meer heb. dus kan een uitkering aanvragen en weer opzoek naar ander werk. dus dat word weer veel solliciteren.

Dat is behoorlijk kud gozer -O-

der is helaas niks aan te doen maar het is wel op een vuile manier gegaan. ze hebben mij er eindelijk uit kunnen werken.

Bizar man, als ik je posts zo las was jij toch altijd aardig goed voor je werk. Telkens extra diensten of langere diensten draaien enzo, vind het dan aardig gek dat ze je er dan uit willen werken. Je zou toch zeggen dat ze dan toch blij met je moeten zijn?

idd *O* volgend jaar kom ik aanrijden....

Zeker *O*
 
och fighter en stunter wordt vaak in 1 adem genoemd..maak er een dikke fighter van, the looks gelden ook.... maar succes ermee....
Klopt, ik wil 'm dan ook wel 'netjes' maken met een koplampje en zulke kleine zaken( als ik de tellers ergens kwijt kan zonder hinder dan zal ik dat niet nalaten), ben ook best blij dat de kabelboom nog volledig intact is en werkt, dat scheelt een boel gepruts en dat heb ik aan m'n vorige al genoeg gedaan. Maar vanzelfsprekend gaan we er ook een valkooi en extra rem opzetten.

...en een stillere uitlaat. Dit is uiteraard wel vet, maar onopvallend kun je het niet noemen. Ik heb er een standaard demper bij, dus die moet er waarschijnlijk aan geloven. Zaag erin en aanpassen dat ding.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal me hier van tijd tot tijd ook laten zien waarschijnlijk. Ben bij IKEA geweest en heb een pakketje gekocht:

[afbeelding]

Dus stel nou dat ik ergens niet uit zou komen, zal ik 't vragen.

Om te beginnen!
De spanningsregelaar zat nog maar half vast, dus ik kan op zoek naar de aanvullende stekkertjes. Denk dat ik ze gevonden heb, maar ik wil even weten of deze kleuren kloppen:
Burger in "Fireblade Spanningsregelaar gesmolten kabel"

Danku!

Welkom hieRR :W

Dat is een mooi pakketje, is die ook uit de serie Benno? :')
 
Klopt, ik wil 'm dan ook wel 'netjes' maken met een koplampje en zulke kleine zaken( als ik de tellers ergens kwijt kan zonder hinder dan zal ik dat niet nalaten), ben ook best blij dat de kabelboom nog volledig intact is en werkt, dat scheelt een boel gepruts en dat heb ik aan m'n vorige al genoeg gedaan. Maar vanzelfsprekend gaan we er ook een valkooi en extra rem opzetten.

...en een stillere uitlaat. Dit is uiteraard wel vet, maar onopvallend kun je het niet noemen. Ik heb er een standaard demper bij, dus die moet er waarschijnlijk aan geloven. Zaag erin en aanpassen dat ding.

Heeft die dempert niet hier op MF te koop gestaan?
 
Ik zal me hier van tijd tot tijd ook laten zien waarschijnlijk. Ben bij IKEA geweest en heb een pakketje gekocht:

[afbeelding]

Dus stel nou dat ik ergens niet uit zou komen, zal ik 't vragen.

Om te beginnen!
De spanningsregelaar zat nog maar half vast, dus ik kan op zoek naar de aanvullende stekkertjes. Denk dat ik ze gevonden heb, maar ik wil even weten of deze kleuren kloppen:
Burger in "Fireblade Spanningsregelaar gesmolten kabel"

Danku!


Homotje :W
 
Yo...

365085097_o.jpg


Zou dit een beetje staan op de 96' blade of niet?

Ik erger me helemaal kapot aan de standaard spielgs ..
Krijg ze gewoonweg niet zo gesteld dat ik er ook daadwerkelijk iets in kan zien.. :')
 
Zou best wat kunnen zijn, zien er netjes uit... Weet alleen niet hoe het met de adapters gesteld is, zijn ze geschikt voor de blade of zijn ze universeel?

Ik wilde kijken voor die van MDI, die had Bazzaz ook op zijn blade, die passen iig wel goed en zijn mooie spiegels... :9

http://www.mdi-online.nl/webshop/artikelgroep.aspx?id=d6b100be-fc82-4a36-9248-edaf1521163c&lang=nl

Zijn universeel maar zouden moeten passen op de Blade ...
Die spiegels in de link zijn wel een stuk duurder .. B|
 
Zijn universeel maar zouden moeten passen op de Blade ...
Die spiegels in de link zijn wel een stuk duurder .. B|

Dat dan weer wel, moet er voor 2 blades gaan shoppen... Denk dat het maar gewoon een kerstcadeautje gaat worden :P

Wilde eerst gaan kijken voor spiegels van Rizoma, maar dan ben ik voor 2 motoren een paar honderd eurie kwijt :/
 
Zijn universeel maar zouden moeten passen op de Blade ...
Die spiegels in de link zijn wel een stuk duurder .. B|
die van mij waren ook 75e de stuk.... schrok er ook nogal van maar had ze al op de toonbank gelegd... maar dan heb je ook wat, de beste spiegels die ik tot nu toe heb gehad, super kijk op de wereld achter je..en soms ff make up checken, zijn ze ook supergeschikt voor _O-
 
die van mij waren ook 75e de stuk.... schrok er ook nogal van maar had ze al op de toonbank gelegd... maar dan heb je ook wat, de beste spiegels die ik tot nu toe heb gehad, super kijk op de wereld achter je..en soms ff make up checken, zijn ze ook supergeschikt voor _O-

75,- per stuk? :')

Ik ga de gok maar gewoon wagen voor die 2 tientjes ;)
 
die van mij waren ook 75e de stuk.... schrok er ook nogal van maar had ze al op de toonbank gelegd... maar dan heb je ook wat, de beste spiegels die ik tot nu toe heb gehad, super kijk op de wereld achter je..en soms ff make up checken, zijn ze ook supergeschikt voor _O-
Dat laatste heeft meerendeel motorrijders geen kast van alleen de rugzakjes


Maandag is ook een biosje bijgekomen tips???
 
Dat laatste heeft meerendeel motorrijders geen kast van alleen de rugzakjes


Maandag is ook een biosje bijgekomen tips???
en dat vraag je aan mij _O- ik zeg "een beetje kroelen, friemelen en shag'n *O*






:+ maar rick zal het vast met me eens zijn })

maar je kan natuurlijk ook een beker popcorn kopen en een coke en genieten van de film O-)
 
Laatst bewerkt:
Heb vorige week trouwens ook me clipons en kroonplaat omhoog getrokken...
Zit nu weer zoals het zou moeten..

Wereld van verschil met sturen :] Stukken fijner..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan