Het Honda CBR 900RR FireBlade Topic deel 86

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :W

Vandaag een lekker sportbeurtje gehad op het werk, was flink aanpoten :o Verder is het vrij rustig geweest.
Morgen op mijn vrije dag onverwacht een héle vroege dienst gekregen, en een vrijdag daarvoor weer een vrije dag geregeld, lekker lang weekend dus *O*

@ Sas: Niet vervelend zo'n Dodge, maar welke krijgen jullie? :9

@ Acura: Gaaf gedaan met die caravan :}
nouja krijgen.... ze geven ze niet weg.... maar zodra we hem binnen hebben ga ik ff gillen _O- en gooit ik hem hier ff op het forum samen met mn blade....wat dach ie dan... _O-



het is tenslotte wintertijd :Z
 
Oh nee, zit ff met een ander merk in mijn gedachten, geen Chevrolet.... Ff in de war... |(
een matiz... leuk voor andere...niks voor mij :N hebben ook nog zitten denken aan twee auto's..jaja voorals ik mijn rijbewijs zou halen......ooit :+

ik ben helemaal weg van zo'n pt cruiser... ik zou hem zo grandioos fout pimpen, only i can _O- zwart, vlammen, geel , rood en oranje over de hele zijflanken.... dobbelstenen aan mijn spiegel....en zwart leren bekleding met een rood randje....

zooooo fout...maar zoooo lekkerrrrrrrr, mijn eigen scheurkarretje... geweldig!!!!een soortje ZZ top auto maar dan net anders _O- laat mij maar scheuren....


als ik later groot ben en mijn rijbewijs heb _O-
 
een matiz... leuk voor andere...niks voor mij :N hebben ook nog zitten denken aan twee auto's..jaja voorals ik mijn rijbewijs zou halen......ooit :+

ik ben helemaal weg van zo'n pt cruiser... ik zou hem zo grandioos fout pimpen, only i can _O- zwart, vlammen, geel , rood en oranje over de hele zijflanken.... dobbelstenen aan mijn spiegel....en zwart leren bekleding met een rood randje....

zooooo fout...maar zoooo lekkerrrrrrrr, mijn eigen scheurkarretje... geweldig!!!!een soortje ZZ top auto maar dan net anders _O- laat mij maar scheuren....


als ik later groot ben en mijn rijbewijs heb _O-

ik wil nog zoveel.... :')
 
een matiz... leuk voor andere...niks voor mij :N hebben ook nog zitten denken aan twee auto's..jaja voorals ik mijn rijbewijs zou halen......ooit :+

ik ben helemaal weg van zo'n pt cruiser... ik zou hem zo grandioos fout pimpen, only i can _O- zwart, vlammen, geel , rood en oranje over de hele zijflanken.... dobbelstenen aan mijn spiegel....en zwart leren bekleding met een rood randje....

zooooo fout...maar zoooo lekkerrrrrrrr, mijn eigen scheurkarretje... geweldig!!!!een soortje ZZ top auto maar dan net anders _O- laat mij maar scheuren....


als ik later groot ben en mijn rijbewijs heb _O-

Schoonzus heeft een PT gehad....als je langer bent dan 1.80 zit je net niet lekker achter het stuur, dashboard tegen je linkerknie....rijd verder wel lekker al heeft ie een draaicirkel van een truck met 40-voet oplegger :(

En als je een beetje doorrijd zuipt zo'n kreng meer dan een bootwerker :')
 
Schoonzus heeft een PT gehad....als je langer bent dan 1.80 zit je net niet lekker achter het stuur, dashboard tegen je linkerknie....rijd verder wel lekker al heeft ie een draaicirkel van een truck met 40-voet oplegger :(

En als je een beetje doorrijd zuipt zo'n kreng meer dan een bootwerker :')
jaaaaaaaaaaaaaaa maar ik vind hem zo leuk , en och, ik kom amper boven het stuur... _O- met mn 1.69..... in mijn kop weet ik precies hoe die er uit moet zien... geweldig!!!
 
jaaaaaaaaaaaaaaa maar ik vind hem zo leuk , en och, ik kom amper boven het stuur... _O- met mn 1.69..... in mijn kop weet ik precies hoe die er uit moet zien... geweldig!!!

Verlaagde versie dan maar doen? Best een redelijk hoge instap zo'n ding, vergelijkbaar met de Scenic van GB & SD...daar heb jij ook al een keukentrapje voor nodig })
 
Zie Sas al aankomen op kraamvisite _O-

a020-ebay-ford-model-a-01.jpg
 
Verlaagde versie dan maar doen? Best een redelijk hoge instap zo'n ding, vergelijkbaar met de Scenic van GB & SD...daar heb jij ook al een keukentrapje voor nodig })
in die explorer van ons moest ik ook springen...maar het heeft wel wat en john vond het niet erg natuurlijk...bouncing boobies.... _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan