Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb even gekeken maar die korte GP uitlaat van hun ziet er ook erg :9~ uit :)

Inderdaad niet duur zoals je zei!
rechts op de pagina kun je je type motor aangeven... en zo kun je zien wat allemaal past op die van jezelf... ;)


maar Hurric is zeer goed bezig... *O*
 
dynojet kitjes zijn gasnaalden voor in carburateurs, gezien het simple feit dat ik een injectie fiets heb zal dat wel niet gaan ;)
 
Goedenavond allemaal.

Ben ik ongeveer 24 uur niet online en ben je ongeveer tig pagina's en een compleet topic verder. Dat gaat lekker snel hier. :Y

Voor de nieuwe personen die ik zag: WELKOM :W

@slaaps: mooie pijp!

En verder zag ik nog wat discussie over de achterband. Ik rijdt nu een jaar met deze fiets en heb alleen nog maar met een 180 gereden. Bij de motorzaak er ook al eens een 190 naast gehouden maar de verschillen zijn wel erg klein. Karkas heeft inderdaad een wat andere vorm.

Laterr :W
 
dus snel naar KBH _O- O-)
:Y

kzou eigenlijk zaterdag de MPP 2CT's eronder krijgen...
maar ik ga zaterdag niet door de voorspelde wintersbuien rijden... ;)
dus volgende week krijg ik ze eronder...

en dan kom ik zekers te weten nog ff naar het KBH... die bandjes moeten toch goed ingereden worden...
en mijn knietje moet ook weer aan de grond komen...

Wil je mijn slijptol lenen :?
Dan kan ie nog wat korter :Y
_O-

Goedenavond allemaal.

Ben ik ongeveer 24 uur niet online en ben je ongeveer tig pagina's en een compleet topic verder. Dat gaat lekker snel hier. :Y

Voor de nieuwe personen die ik zag: WELKOM :W

@slaaps: mooie pijp!

En verder zag ik nog wat discussie over de achterband. Ik rijdt nu een jaar met deze fiets en heb alleen nog maar met een 180 gereden. Bij de motorzaak er ook al eens een 190 naast gehouden maar de verschillen zijn wel erg klein. Karkas heeft inderdaad een wat andere vorm.

Laterr :W

thanks...

mooi weer lange dagen en lekker rijden

morgen? of toch niet... -O-
 
gezellig deeltje 14

voor Bauke in de OP

-Double bubble ruitje
-hyperpro stuurdemper
-undertail
-xenon 6000k
-xenon look led stadslichten
-Yoshimura vol open race systeem
-Akrapovic verkorte demper
-LED achter(rem)licht met geintegreerde knippers
-kleine knippers voor
-K&N Stage 1 filter
-rimstriping
-gear indicator
-powercommander III
2008%5C02%5C10%5Cbikepics-1179226-full.jpg


@ soesbabe: kan niet zover vooruit kijken wbt het werk, maar als het tijdens mijn verlof is zal ik zeker willen langkomen. lijkt me gezellig.
 
gezellig deeltje 14

voor Bauke in de OP

(ja tis allemaal prachtige pimpin :} :9~ )

@ soesbabe: kan niet zover vooruit kijken wbt het werk, maar als het tijdens mijn verlof is zal ik zeker willen langkomen. lijkt me gezellig.



*O* zou idd gezellig zijn... maar tegen die tijd hoor je er nog van...en dan maar hopen dat je ff langs kan rijden... en jaja voor de scherpe en de wakkere onder ons... een happie mee kan eten...

de mzzl :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan