Het Honda CBR 900RR fireblade topic deeltje *50*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tering Erikje . . dat een simpel doppie zoveel tegenstand kan geven . . wat een gelullll ;)

Maar idd, daar ben ik mee bezig :)
Als die te moeilijk doet gaat gewoon de boormachine er even op hoor :)

dan verneuk je je schroefdraad waar die pen ook nog overheen moet :)
 
thnx guys. Ik kan ff niet kweauten, maar het vrouwtje maakt het goed *O*

En nee, ik werk niet bij de overheid _O-
 
Van de week mijn blade nog even gepoetst :) en de MF stikker erop geplakt :p

SNC00030.jpg


SNC00031.jpg
 
Heb dit weekend in Duitsland 4X4 gereden met de jeep....Super wat is dat
*O* *O* GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
*O* *O*

Hier een paar foto`s

full

full

full

full

full

full
 
Middag all....

@ Cap - gefeliciteerd met het goeie nieuws, na 7 maanden wachten is dat wel een grote last die van je schouders valt.....(werk je soms ook bij de overheid? Bij ons vermelden ze tegenwoordig geen jaartal meer bij ingangsdata/einddata reorganisaties enzo _O- )
bdw...viel het vanmorgen in het zkh ook mee? Alles ok met mss Cap?

@ Ghetto - nog rijen vanaaf? of ga je weer Blade-surfen met Kip?

@ Nitro - binnenkort die nette tank weer in laten deuken door Lex?

@ pdavie - welkom en idd zo snel mogelijk een piccie plaatsen....geen foto´s gemaakt met proefrijden?

@ Rick - gefeliciteerd met je baby-blade, wel uitkijken voor fietsers in bochten naar links he (erikje snapt m wel :Y )

Wordt ie net zo paars als deze? _O- *O*
_O- *O* [afbeelding]

Weet ik nog niet, ben iig flink aan het surfen, info opvragen en bieden... Anders kom ie ff een bakkie doen als je nog gaat planken...
 
Heb wat biedingen gedaan en wat info opgevraagd voor diverse blades, nu maar ff reacties afwachten.

Ben weer pleite, ff voor de buis hangen.

Lekker avondje en tot lateRR :W
 
die calibra wilde waarschijnlijk naar links... heel die linkerkant was beschadigd. de clipon zat er nog net niet in...

ik zag em staan ja

Ik kan daar wat aan toevoegen... De witte bestelauto heeft de blade van de weg gereden. De Calibra had met wat anders te maken... Was drugs/alcohol verhaal...
 
@ Davince: naar wat ben je op zoek, een cover voor over je duozadel of een seatcowl ter vervanging van je duozadel?

Waar het makkelijkst aan te komen is. Ik denk een cover voor over het duo-zitje ja...
 
Zo . . Nitro is weer ff uitgeklust voor vandaag .. uiteindelijk zonder boren het beschermdoppie eraf gekregen met hulp van mijn broertje .. maar die kan niet meer gebruikt worden zeg maar :)

Iig weer een fijn nieuw remschijffie met blokjes. Foto's post ik straks wel ff ..
Nu snel naar Zwolle om mijn oppashuisdier te voeren . . :W
 
Hier even wat duidelijkere en vooral mooiere foto's ;) ...

561251755_6_LgAG.jpeg

561251625_6_ZtuL.jpeg

561252099_6_Tcb4.jpeg


Dingen die er aan gedaan zijn:

Arrow Carbon demper
Kleine knippers achter

Voor de rest eigenlijk nog niets :S haha... 8-)
 
Laatst bewerkt:
avond :W

ben weer terug na een weekend heerlijke bochten en goed gezelschap *O* echt geweldig weekend achter de rug...

hoogtepunt was toch wel de Nurburgring, echt geweldig dat gaat vaker gebeuren :Y in juli gaan we weer zum ring :P

nu eerst eff douchen en biertje pakken om bij te komen , heb er vandaag dik 400 km. opzitten ,...
 
avond :W

ben weer terug na een weekend heerlijke bochten en goed gezelschap *O* echt geweldig weekend achter de rug...

hoogtepunt was toch wel de Nurburgring, echt geweldig dat gaat vaker gebeuren :Y in juli gaan we weer zum ring :P

nu eerst eff douchen en biertje pakken om bij te komen , heb er vandaag dik 400 km. opzitten ,...

20090426touri0784.jpg

20090426touri0785.jpg


gespot maat :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan