Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 10*

Wie wordt de nieuwe topicator ?

  • Bladerummer

    Stemmen: 9 52,9%
  • Jeronimerel

    Stemmen: 8 47,1%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
met een beetje geluk zal wel niet bij mij :P heb ik dan ook weer de beschikking over een nieuwe Blade 8-)

Dat zou SUPER zijn MaRRio.....het is niet hetzelfde zonder jou, dus hup met die nieuwe, al istie maar standaard, maar je hoort er wel bij te zijn :Y :Y *O* *O*

Goed nieuws in ieder geval, ik zie bijna een glimlach door het scherm komen ;)
 
Dat zou SUPER zijn MaRRio.....het is niet hetzelfde zonder jou, dus hup met die nieuwe, al istie maar standaard, maar je hoort er wel bij te zijn :Y :Y *O* *O*

Goed nieuws in ieder geval, ik zie bijna een glimlach door het scherm komen ;)
glimlach is nog steeds moelijk hier '( maar ja leven gaat door en ik kom er wel weer bovenop :)
 
glimlach is nog steeds moelijk hier '( maar ja leven gaat door en ik kom er wel weer bovenop :)
je hebt meel
full
 
Ideeën?

Oooowwwww je bedoelt stalen remleidingen, stealth achtertandwiel met een goudkleurige DID X-ring ketting, Gilles kettingspanners, Valter Moto diabolo's, Braking wave schijven, carbon hugger met carbon kettingbeschermer, Öhlins achterschokdemper en die lelijke duo steps verwijderen :?



Sorry, maar meer kan ik er niet van maken op dat ene plaatje :+


Misschien die schaamranden nog effe wegrijden? Wil ik ook wel voor je doen hoor 8-)
je vergeet de Marchesini velgen nog :P :9 :Y :Y :} :+
 
Laatst bewerkt:
hier in belgie kun je eraan geraken voor 1550 € :Y
Lijkt me een schappelijke prijs, maar als je ze echt wilt en wellicht Hoekske een aardig verzoek doet, kan hij ze in de USA al voor rond de US$ 1.600 kopen, tegen de huidige koers is dat ca. € 1.270,-
 
Lijkt me een schappelijke prijs, maar als je ze echt wilt en wellicht Hoekske een aardig verzoek doet, kan hij ze in de USA al voor rond de US$ 1.600 kopen, tegen de huidige koers is dat ca. € 1.270,-
das natuurlijk beter :Y :9~


maar doe mij de Marchesini (nu wel goed) velgen maar :Y :Y :9~ :9~ :} :} :] :]
 
Laatst bewerkt:
@ Jeronimerel, let je op vanavond....

tis misschien straks even wat rustiger, maar tonight is the night denk ik, dat een nieuwe topicator wordt geboren :} :} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan