Het Honda CBR1000RR Fireblade topic **deel 31**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga maar eens pitten, want over 3 uurtjes word ik hier weer opgehaald uit m'n hotel :Z :X
En hoe is het uitzicht? Veel blond en schoonheid?

07_madeleine_77190a.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heren, op de beurs staat ook een 2008 Blade met een Laser uitlaat :Y . Weinig creatief bij Laser vind ik, maar misschien denken jullie er anders over. Heb geen foto's gemaakt dus ik houd jullie nog ff lekker in spanning :P
Sjonge sjonge, post dan niets..... ;)
 
Laser had ik op mijn oude, vond de kwaliteit en afwerking niet goed. Dus al was het wat dan nog werd ie het niet.

Wel tof is het Duotech systeem, kun je tussen herrie en stofzuigen in geluid maken
ben zelf geen Laser fan, maar deze laser uitlaat moet wel nog aangepast worden.
anders raak je zeker de achterbrug als je achterwiel los komt vd grond.
 
ben zelf geen Laser fan, maar deze laser uitlaat moet wel nog aangepast worden.
anders raak je zeker de achterbrug als je achterwiel los komt vd grond.
Zoals ik al zei afwerking :N

Ik heb je overigens de eer gelaten in de states om hem te posten ;)
 
Laser had ik op mijn oude, vond de kwaliteit en afwerking niet goed. Dus al was het wat dan nog werd ie het niet.

Wel tof is het Duotech systeem, kun je tussen herrie en stofzuigen in geluid maken
Ben ook geen Lazer fan, maar op de SV houden ze het erg goed :}
 
Goedemorgen mannen!

Zoo, ook maar eens even hier weer meekijken.... als het mag?

Las dat enkele al een '08 hebben besteld.... mooi man!

Heb het ding eindelijk gezien in Brussel, toch niet helemaal mijn ding nog..... maar idd stukken mooier dan op de foto's. :Y De zwart/witte is verre weg het mooist. Oh enne die kentekenplaathouder die hier gepost is,..... moet er natuurlijk op! Erg netjes afgewerkt. :9

Ben benieuwd wat voor aftermarket uitlaten er allemaal gaan komen. De laser vind ik echt niet mooi.....z'n lompe prop die naast je motor hangt. Je krijgt er waarschijnlijk wel een warm voetje van. ;)
 
Laatst bewerkt:
zo beursdaggie zit er weer op en was leuk.
weer ff vakantie adressies gezocht , maar eigenlijk weinig nieuws gevonden.
was wel goed dat de importeurs met de nieuwe modellen er waren , ondanks dat niet alles er stond.
johan en hannus jammer dat ik jullie misgelopen ben ;)
zo nu een paar beurs picca's *O*
[afbeelding]
speciaal voor de ARROW liefhebber , voetsteunen ( aprillia stand)

moet je hebben :Y
idd jammer, Brander, ik was bijna de hele middag in hal 12 te vinden (inderdaad bij de importeurs)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan