Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic =Deel 47=

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_0634.jpg


die staat daar om mooie knee-down fotootjes mee te kunnen maken :)
 
neeeeen verdacht stil B| heb via die gast ook bos dempers kunnen fixen voor 2 liefhebbers hier maar heeft met waves meer problemen -O-


owkee, thx.


Mijn wielen gaan volgende week weg voor poederlakken, tzou handig zijn om de schijven te hebben als ik mijn wielen terug heb, minder werk om te monteren ;)
 
:} :} :}


Op de beurs geen leuke aanbiedingen gezien voor wave's ?

Ik ga er zondag sowieso eens een kijkje nemen, maar als jij al uitgekeken hebt voor wave's, dan moet ik het niet meer doen hé. ;)
€349 voor een setje Braking Wave discs (voor de voorkant) voor een Blade op de beurs
 
:} :} :}


Op de beurs geen leuke aanbiedingen gezien voor wave's ?

Ik ga er zondag sowieso eens een kijkje nemen, maar als jij al uitgekeken hebt voor wave's, dan moet ik het niet meer doen hé. ;)

niet specifiek uitgekeken naar waves maar uiteraard wel naar aanbiedingen etc, maar niks gezien. Heb leuke aanbiedingen voor remleidingen gevonden (115 euro compleet voor en achter lay out naar keuze en kleur naar keuze voor 115 euro) en heb gekeken naar xenon en heb nu adresje waar ik 2 xenon lampen 8000K heb voor prijsje tussen de 109 en 149 euro. Op de beurs is 1 lamp 99 euro, goedkoopste wat ik gezien heb dus :9 .

Prijs wordt ff nagekeken. Volgens plaatje zit er geen verschil in dikte van ballast maar wil wel ff zeker weten waar dat prijsverschil inzit.
 
mwoah niet onaardig, blijf het tyfusveel geld vinden :X :+ voor die dingen populair werden wegens gebruik in SBK en SS had je de zooi compleet gemonteerd voor die prijs :z profiteurs
mja, om ze te kopen terwijl je nog goeie schijven hebt is wel duur idd, maar uiteindelijk zijn ze maar een paar tientjes duurder dan de standaard schijven en dan weet ik het wel :)
 
A- Inderdaad... dat hoor ik al de hele week: "euh... Erik, ook dit onderdeel past niet, want je hebt ABS..." :)
B- Ging pas op mijn plaat in een wasplaats. De keuze uit 6 hokken en in die van mij lag 1 cm ijs vanwege wat schaduw... kans 1 op 6, maar ik had prijs |(
C- Geen idee, ben nog niet op het circuit geweest, maar heb mezelf beloofd dat te gaan doen met de blade...
D- Kuipen vervangen, frame richten en laten spuiten kost meer :X
E- True... true...

Je hebt gelijk en ik zou het ook liever niet doen, maar ik heb tot nu toe wel eens pech (zoals je arm breken als je net gezakt bent voor je motorrijbewijs, bijv... :/ )

Is het al zaterdag??

Ik heb al wat gepaste muziek uitgekozen voor onderweg:
_O-
Lage snelheid ongelukjes is waar ze geschikt voor zijn. Je hoeft dan niet direkt je verzekering aan te spreken, omdat hopelijk de schade beperkt is. Voor een grote klappert maakt het niet echt meer uit, verzekering betaald toch dan (mits all-risk natuurlijk).
 
Zoek nog een leuke andere hugger, was er nog wat te zien van dat soort spul? Hopelijk gaat het lukken om morgen nog te kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan