Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is het al zater... ?
Zo, gisteren de blade opgehaald... Helaas had ik maar weinig tijd om te rijden, dus er staat nu 104km op... Maar wat rijdt dat goed zeg...! Het bochtenwerk is echt om te smullen en ik kan nu al niet wachten op schone wegen en warmere temperaturen
Van dat Combined Braking merk ik helemaal niets... laat staan van de abs... ik was halverwege de rit toen ik er aan dacht. Remmen gaat overigens met maar 1 vinger... Heerlijk!
Helaas ligt er veel rotzooi op de Brabantse wegen, dus het was echt oppassen, maar de bt-015's hebben hun werk goed gedaan: geen enkele spin, slip of zijwaartse beweging...
Tot een kilometer of 500 is het nog rustig opbouwen, dus ik ben nog niet boven de 8k geweest maar ik voel nu al dat er genoeg vermogen in zit...
Ik heb totaal géén spijt van mijn overstap!
ps: nu ik lees dat de remschijven 'niet zo goed zijn', hoop ik dat ze snel wave discs gaan maken voor de abs. Alleen dachten ze bij de dealer dat het misschien om technische redenen niet gaat gebeuren... Het zou kunnen dat je door wave discs te gebruiken een ander rem-gedrag krijgt, waardoor abs niet goed functioneert. Maar goed, dat zijn speculaties. Ik probeer de racerij in de gaten te houden, want het schijnt dat ze daar dus ook met abs rijden. Eens kijken wat voor discs ze daar gebruiken...
Is het al zater... ?
Zo, gisteren de blade opgehaald... Helaas had ik maar weinig tijd om te rijden, dus er staat nu 104km op... Maar wat rijdt dat goed zeg...! Het bochtenwerk is echt om te smullen en ik kan nu al niet wachten op schone wegen en warmere temperaturen
Van dat Combined Braking merk ik helemaal niets... laat staan van de abs... ik was halverwege de rit toen ik er aan dacht. Remmen gaat overigens met maar 1 vinger... Heerlijk!
Helaas ligt er veel rotzooi op de Brabantse wegen, dus het was echt oppassen, maar de bt-015's hebben hun werk goed gedaan: geen enkele spin, slip of zijwaartse beweging...
Tot een kilometer of 500 is het nog rustig opbouwen, dus ik ben nog niet boven de 8k geweest maar ik voel nu al dat er genoeg vermogen in zit...
Ik heb totaal géén spijt van mijn overstap!
ps: nu ik lees dat de remschijven 'niet zo goed zijn', hoop ik dat ze snel wave discs gaan maken voor de abs. Alleen dachten ze bij de dealer dat het misschien om technische redenen niet gaat gebeuren... Het zou kunnen dat je door wave discs te gebruiken een ander rem-gedrag krijgt, waardoor abs niet goed functioneert. Maar goed, dat zijn speculaties. Ik probeer de racerij in de gaten te houden, want het schijnt dat ze daar dus ook met abs rijden. Eens kijken wat voor discs ze daar gebruiken...
Wat ik dan weer niet snap is dat alleen deze met een hugger rijdtMooie foto's Zaad.. Vooral die TK HRC blade is een ding zeg..
Beter Ik hoorde ze hier in de buurt zonet ook al weer rondjagenIs het al zater... ?
Zo, gisteren de blade opgehaald... Helaas had ik maar weinig tijd om te rijden, dus er staat nu 104km op... Maar wat rijdt dat goed zeg...! Het bochtenwerk is echt om te smullen en ik kan nu al niet wachten op schone wegen en warmere temperaturen
Van dat Combined Braking merk ik helemaal niets... laat staan van de abs... ik was halverwege de rit toen ik er aan dacht. Remmen gaat overigens met maar 1 vinger... Heerlijk!
Helaas ligt er veel rotzooi op de Brabantse wegen, dus het was echt oppassen, maar de bt-015's hebben hun werk goed gedaan: geen enkele spin, slip of zijwaartse beweging...
Tot een kilometer of 500 is het nog rustig opbouwen, dus ik ben nog niet boven de 8k geweest maar ik voel nu al dat er genoeg vermogen in zit...
Ik heb totaal géén spijt van mijn overstap!
ps: nu ik lees dat de remschijven 'niet zo goed zijn', hoop ik dat ze snel wave discs gaan maken voor de abs. Alleen dachten ze bij de dealer dat het misschien om technische redenen niet gaat gebeuren... Het zou kunnen dat je door wave discs te gebruiken een ander rem-gedrag krijgt, waardoor abs niet goed functioneert. Maar goed, dat zijn speculaties. Ik probeer de racerij in de gaten te houden, want het schijnt dat ze daar dus ook met abs rijden. Eens kijken wat voor discs ze daar gebruiken...
Feli man, heb je 'm al thuis
Routes, ach bijna alles daar is leuk rijden. zelf zijn we aardig fan van hotel Maas in Lutzerath.We hebben het er al een tijdje over maar nu moest het er maar eens van komen: we willen met 4 man in mei of juni 4 daagjes (vrijdag t/m maandag) richting Eiffel. We willen hierbij in hotels overnachten.
Volgens mij zijn hier een aantal die dat wel vaker doen.
De bedoeling is op vrijdag naar het eerste hotel, zaterdag en zondag in de Eiffel toeren en 's maandags weer naar huis.
edit: het was niet de bedoeling om elke avond naar hetzelfde hotel terug te keren..
Weet iemand een aantal leuke routes/plaatsen om te bezoeken en hoteladressen?
Bij voorbaat dank...
Fred
Routes, ach bijna alles daar is leuk rijden. zelf zijn we aardig fan van hotel Maas in Lutzerath.
Zitten sommigen van ons tijdens Ringweekenden Goed hotel en nog betaalbaar ookOh, Hotel Maas en Lutzerath ken ik niet maar ben jaaaren geleden wel eens een weekje in Gerolstein geweest (en van daar een daagje naar Cochem) en zie dat dat vlakbij is. Ik herinner mij dat het geweldig rijden was, daar.
Da's toevallig Vienus... ik kom net ook van dezelfde site af en ik hoorde het ook...@er6ik: hoorde op wsbk.com dat ze niet met abs rijden, was te zwaar en niet nodig.
Ook logisch is ook voor pussys
Volgens mij erop...Ik zie ook geen reden waarom je niet met waves of andere schijven kan rijden.
en zelfde geld voor ander remblokken.
Zit de ring die nodig is om de snelheid van het voorwiel te meten in in de schijf verwerkt? of er los opgeschroefd. Deze moet natuurlijk wel geplaatst worden.
Zitten sommigen van ons tijdens Ringweekenden Goed hotel en nog betaalbaar ook
nee is een dorpsgenoot van me , kheb hem in de beginfase geholpen met bep dingen van het diesel projectooow d8 dat ik je een half uur heb zien kwijlen bij die diesel motoren
is bij de gewone rc8 waar , maar na de modeficaties zijn ze goed en de RC8-R heeft deze kinderziektes niet meerBen benieuwd hoe je 'm vindt rijden.
Van meerdere mensen al gehoord dat het een schitterende motor is, maar dat de rijkwaliteiten toch wel tegenvallen: matig schakelen en slecht oppakken.
Ook schijnt ie al te rammelen in de showroom (afwerking niet al te best).
dikkie eindelijk eruit met die ouwe meuk
als je hard genoeg gaat pakken ze je nietHoe groot risico lopen we trouwens in de Eiffel met twee van de vier motoren met uitlaten zonder DB-killers en/of ongekeurd?
...tekst..
Dan meteen een vraagje, en wel specifiek aan Berry.
...tekst...
Nu vroeg ik me alleen af welke RAM-mount ze geplaatst hebben. Is dat toevallig deze?
[afbeelding]
als je hard genoeg gaat pakken ze je niet
Je hoort allerlei doemverhalen, maar zelf heb ik nog nooit een controle meegemaakt behalve op de Ring. Maar als je toch een killer hebt zou ik 'm zeker meenemen en/of er in doen.Hoe groot risico lopen we trouwens in de Eiffel met twee van de vier motoren met uitlaten zonder DB-killers en/of ongekeurd?
vet hoor... have fun with it...