Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 64

Status
Niet open voor verdere reacties.
O ja,

boete zal iets zijn van €450 a €500 en 3 maand voorwaardelijk

Hoe is dat in godsnaam mogelijk als ze niets hebben kunnen meten of wat dan ook?? een artikel 5 ofzo zou ik nog kunnen verzinnen maar meer dan dat ook niet..

niemand van jullie een EMG ?? das dan nog weer mazzel. dacht dat ze die ook uitdeelden als kaasvlinders op een verjaardag.
 
Laatst bewerkt:


belachelijk..

Het CJIB berekend voor winkeldiefstal € 50,- en mishandeling kost je iets van € 140,-
Hoezo scheef
 

zitten er bij mij ook in....samen met de Akra...afstellen van de PC was een half uurtje werk. Prima filters
 

Dat kan toch niet???? Aso



 

Dan heeft hij met de correctie denk ik net geluk gehad. Met snelheden met meer dan 70 km te hard is er geen vervroegde teruggaaf van rijbewijs mogelijk, ook al is het de eerste keer. De rechter bepaald of hij het terugkrijgt. Zitting rechtbank is na 4 maanden!!! Zelfs brieven van de werkgever etc. Mogen niet baten.

Jeronimerel weet er momenteel alles van, zit met een werknemer opgescheept die zoiets is overkomen.
 


er zou maar eens een kind oversteken
 

Was nog vroeg vanochtend, ik bedoel 142 km/h
 
Laatst bewerkt:

dat is een best bedrag

Die motoragent wist ook niet precies wat het zo gaan kosten, maar hij zei dat je kon rekenen op 8 a 9 maal de aantal km's die je harder reed dan de maximale toegestane snelheid....

Maar als ik dat uitreken voor je maat z'n boete dan klopt er niks van.. Dat is bijna keer 19
 

Aan die EMG moest ik ook gelijk denken, maar ik heb het maar niet ter sprake gebracht
 

Tsja in het donker vanaf Almere is dat ook altijd de vraag. Had er gisteren 1 die ik niet vertrouwde, en me ff laten inhalen. Goed naar binnen gekeken en daarna er weer voorbij. Volgend jaar daar ook geen last meer van.

En als ik die boetes zo zie hier, investeer ik dat liever in de luxe van het relaxt rijden.
 
je ziet weinig verschil met het ori stuur, veel beter dan met een sb stuur idd

Maar waarom staat je remhendel onder een totaal andere hoek dan je koppelingshendel
Zit veel verschil in. Mijn Blade staat een stuk hoger, kijk maar eens naar het stuur tov de koplampen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.