Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 68 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hebben een tijd de helft van de nieuwprijs gerekend, ik weet niet of dat nog steeds zo is. Maar als ik het magazijn bekijk verwacht ik het wel :YDat bedoel ik :Y

Maar euh, Blade te plat gelegd :?
niet op de weg maar pleurde van de bok en toen lag ik ertussen als buffer zeg maar , spiegel moest er alleen aan geloven toen :X B| :P
 
Kan er iemand het tijdschema voor de WSBK van morgen eens posten aub :? Kan het niet zo goed vinden met mijn mobiel, traag internet hier :/
9:20 WSB warm-up
9:45 WSS warm-up
12:00 WSB race 1
13:30 WSS
15:30 WSB race 2
 
niet op de weg maar pleurde van de bok en toen lag ik ertussen als buffer zeg maar , spiegel moest er alleen aan geloven toen :X B| :P
Dan had het dus veel erger kunnen zijn :X

Ik gebruik sinds deze winter ook een achterbok met bobins, maar dan is het op- en afbokken een stuk spannender als m'n vorige achterbok die ik in de achterbrug schroefde.
 
Dan had het dus veel erger kunnen zijn :X

Ik gebruik sinds deze winter ook een achterbok met bobins, maar dan is het op- en afbokken een stuk spannender als m'n vorige achterbok die ik in de achterbrug schroefde.
kan je vertellen dat de Blade dan best zwaar is als je op je rug ligt met dat ding op je buik , en ook niemand in de buurt die ff kan tillen _O- B| :+
 
hé pas op he jij anders gaan we ff babbelen volgende meeting :+
zal vanavond een topic maken daarvoor :Y

kzou ook eens graag weten hoeveel mensen een meet in B zien zitten. Samenkomen in de buurt van Maasmachelen, daar wat fun beleven (karting, lasergamen, botsvoetbal @ stokkie's place) en aangekoppeld een Ardennenritje :9
 
zal vanavond een topic maken daarvoor :Y

kzou ook eens graag weten hoeveel mensen een meet in B zien zitten. Samenkomen in de buurt van Maasmachelen, daar wat fun beleven (karting, lasergamen, botsvoetbal @ stokkie's place) en aangekoppeld een Ardennenritje :9
mij maakt het niet uit als maar lekker weer is :P
 
kon niet bij mijn tel lag net buiten bereik :')
:')

bij mij ook meer geluk als wat anders :X duurde bij mij ook wel ff voordat ik kon bellen, lag eerst nog een 600rr op me mobiel :') ik ging voor 1 keer eens mjn ketting smeren en toen liep het mis, ff laten lopen in versneling om te smeren en toen schoot de bok half eronder uit :X wel heel veel geluk gehad, had veel slechter kunnen aflopen :Y
 
kzou ook eens graag weten hoeveel mensen een meet in B zien zitten. Samenkomen in de buurt van Maasmachelen, daar wat fun beleven (karting, lasergamen, botsvoetbal @ stokkie's place) en aangekoppeld een Ardennenritje :9
Ik ben bang dat wij dan afhaken :o Maar als het een weekend is dat we niets hebben, zou het maar zo eens kunnen dat we wel komen en er een overnachting bij pakken :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat wij dan afhaken :o Maar als het een weekend is dat we niets hebben, zou het maar zo eens kunnen dat we wel komen en er een overnachting bij pakken :Y
:/

flauw hoor, ik doe over en weer naar de Ring, rondje of 6 daar en dan terug op 1 dag, en zonder aanhanger hé :P


maar jullie komen dus :P
 
ook in dit deeltje weer present! Gaat wel hard hier met dat topic zeg, maarja, is misschien maar goed ook ;)

Morgenochtend verzamelen om half acht ongeveer, hoop daar toch wel tegen 10 uur te zijn :)

En het word mooi weer!! Wellicht alleen wat koud morgenochtend niet?
 
ook in dit deeltje weer present! Gaat wel hard hier met dat topic zeg, maarja, is misschien maar goed ook ;)

Morgenochtend verzamelen om half acht ongeveer, hoop daar toch wel tegen 10 uur te zijn :)

En het word mooi weer!! Wellicht alleen wat koud morgenochtend niet?
hier ook voor 7 weg, denk dat leder broek gaat worden met textiel jas :Y
 
Alle SBK-gangers veelplezier alvast morgen. De weersvooruitzichten zijn rooskleurig voor een dagje motorgeweld op Assen :}
 
kan je vertellen dat de Blade dan best zwaar is als je op je rug ligt met dat ding op je buik , en ook niemand in de buurt die ff kan tillen _O- B| :+


collega heeft 20min in z'n eigen garage onder z'n Buell gelegen voor een voorbijganger hem opmerkte :X
Dubbele onderbeenbreuk. :/

Kon niet bij z'n tel want die zat in z'n broek onder dichtgeritste allweather. :')
 
zal vanavond een topic maken daarvoor :Y

kzou ook eens graag weten hoeveel mensen een meet in B zien zitten. Samenkomen in de buurt van Maasmachelen, daar wat fun beleven (karting, lasergamen, botsvoetbal @ stokkie's place) en aangekoppeld een Ardennenritje :9

zet een poll op, als het op een zaterdag is wil ik best een hotelletje in de buurt pakken na een daggie rijden/happen/drankje. Beetje Eifel/Hotel Maas-sfeer zeg maar. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan