Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 70..

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

hoe wast in de Ardennen :?


Zijn het meest in luxemburg geweest!!! Mooi rijden daar man!!! heerlijk....

maar normaal ben ik altijd de voorrijder, maar nu een maat van me het ritje gepland hij wist de weg wel..... dus heenweg gelijk aan terugweg B| niet echt mijn ding en al helemaal niet als er ook nog een stuk autobaan tussen zit pfff.... MAAAR een paar mooie stukken gezien in luxemburg waar ik zeker terug wil maar dan met mijn heenweg en terugweg.... *O*
 
Goedemorgen,

Ik heb nog nieuw te koop

Voor een 04 t/m 07 blade;

voor en achter-(42tands)tandwiel met did x ketting mogen weg voor €180,-
 
Zijn het meest in luxemburg geweest!!! Mooi rijden daar man!!! heerlijk....

maar normaal ben ik altijd de voorrijder, maar nu een maat van me het ritje gepland hij wist de weg wel..... dus heenweg gelijk aan terugweg B| niet echt mijn ding en al helemaal niet als er ook nog een stuk autobaan tussen zit pfff.... MAAAR een paar mooie stukken gezien in luxemburg waar ik zeker terug wil maar dan met mijn heenweg en terugweg.... *O*
leuk en niet leuk dus :/

volgende keer beter dan :Y
 
Hallo Fireblade rijders. Na een paar deeltjes gemist te hebben weer even een berichtje van mij.

We zitten nu in het zonnige zuiden van Frankrijk, prachtig weer en wegen. Gisteren aangekomen en vandaag de eerste km weer gemaakt. Blade rijd ook weer als vanouds.

Bijna twee jaar lang af en toe last gehad van trillingen bij hard aanremmen. Niet leuk als je downhill vol in de ankers op een haarspeld af komt. Je gaat er anders van rijden. Alles na laten kijken, HK suspention andere voorvorkveren laten plaatsen en alles laten af stellen, balhoofdlagers gecontroleerd. Nieuwe voorband en remblokken. Niets hielp. Aan de remschijven was niets te zien of te voelen, deze als laatste toch vervangen door een setje van Junior. Vrijdag de dag van vertrek de voorband nog laten vervangen voor een nieuwe want die ging geen week meer mee. Toen bleek dat er ook een voorwiellager stuk was. Dus ook de twee voorwiellagers en de remblokken vervangen want die waren ook aan de beurt. Zal nooit met 100% zekerheid kunnen zeggen of het nu de schijven of het lager is geweest of een combinatie omdat ik niet verwacht dat ik 2 jaar met een rot lager gereden heb. Die ware namelijk met de laatste bandenwissel ook gecontroleerd. Hoe dan ook, rijden is weer een stuk leuker.

Brander heeft mij gevraagd ook even wat van hem te melden. Langzaam weer herstellende van zijn rugblessure, wilde Henk hier weer de eerste km op zijn blade gaan maken. Wegens familie omstandigheden is Henk op dit moment met het vliegtuig weer onderweg naar Nederland. Helaas zit het Henk op dit moment even niet mee. Hij zal zich later wel weer hier op het forum melden.

He Johan, goed weer van je te lezen en uiteraard het goede nieuws qua rijden, nog heel veel plezier daar !!

Wel weer uitermate klote voor Henk, BAH !! -O-
 
Onewheel heeft gister ook maar weer eens 3 a 4 uurtjes besteed om de Bl8 er weer beetje toonbaar uit te laten zien, had em na de vakantie niet meer aangeraakt en er was echt veel te doen na tripje van bijna 5000km :Y *D
 
Sjemig, echt kut zeg, hoop dat het weer een beetje gaat met jou ook nu :/ :/


met veel mensen er over praten laat het normaal
voelen / lijken ..... of het normaal is dat je iemand
zie dood gaan bij een auto ongeval |( |(

maar gaat erg de goeie kant op gelukkig ....... ;)
 
Zo, de motor weer schoon na een weekendje Harz.
3 dagen weg geweest en 3 dagen regen, regen en nog eens regen. ;(
Dus dat was flink balen. |(
Ondanks alles toch een gezellig weekend gehad en weer een dot ervaring rijker vwb het regenrijden. (Totaal zo'n 1000 km).
 
Zo, de motor weer schoon na een weekendje Harz.
3 dagen weg geweest en 3 dagen regen, regen en nog eens regen. ;(
Dus dat was flink balen. |(
Ondanks alles toch een gezellig weekend gehad en weer een dot ervaring rijker vwb het regenrijden. (Totaal zo'n 1000 km).

Top Wilko ;)
Ik zeg, doe maar is eem wat vakantiekiekjes :P
 
vandaag m'n nieuwe pak binnen gehad *O*
Alpinestars SP1 1pc Suit :9~


$(KGrHqQOKiIE30FkQUDKBOBcVrMjeQ~~_3.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan