Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 70..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtige vakantie tot nu toe. Benieuwd hoe het verder gaat verlopen...
Wij zitten hier in een klein complex met een 6tal appartementen. Gisteren was het wisseldag en toen we terugkwamen van de bbq stonden er ineens 4 gele kentekens op de parking hier :o

Ben eens benieuwd :')
 
In NL weet ik niet, in B komen de 1e over paar weken toe.

Die auto heeft alles om het te gaan maken in dat segment.

Tot nu ook zeer goed ontvangen in de pers, behalve in de NL-pers waar ze toch nog steeds wat anti Korea zijn :/

Maar gaat een toppertje worden, komt goed :Y

Zie je maar, verkopers krijgen het steeds makkelijker. :+

[img=200]http://media.autoweek.nl/m/m1fyxdgbuxhp_800.jpg[/img]
 
Ga je mond spoelen Andre 8-)




snelle levering van bewijs noem ik dit :P

Ook VW-bestuurders doen wel eens stoute dingen: vorige week op het stukje woon-werk op de fiets was ik getuige van een AT-team in amsterdam zuid:

full


full


full


full


full


full



Denk niet dat hij door rood licht was gereden. :+
 
:W :W

benne we weer...net de zomervakantie achter de rug. dik anderhalve week op een grieks eiland Kefalonia gezeten. Vrij onbekend als nederlandse zonbestemming, maar best een heel mooi eiland. En warm, laatste 5 dagen richting 40 graden 8-) Lekker ook met scooter en auto rondgecrosst over het eiland wat weg-technisch gezien alleen maar uit bochten bestaat :9
Andere dagen gebruikt om het motorpak eens goed schoon te maken, motor te poetsen (ook in de kleine hoekjes) en studiezaken weer op orde krijgen voor het volgende studiejaar.
Ga even bijlezen :)
 
Je hebt ook twijfelaars....die hebben een korte en een lange hendel O-) :+
De lange hendel die ik besteld had was niet verstelbaar en stond naar mijn smaak te ver naar voren dus toen is de korte Pazzo terug gegaan. Prioriteit was een rijdende motor dus de lange hendel komt tzt wel, hoewel ik me ook helemaal niet stoor aan een korte en lange hendel :N :)

+1
Rechts lang, links kort
 
Prachtige vakantie tot nu toe. Benieuwd hoe het verder gaat verlopen...
Wij zitten hier in een klein complex met een 6tal appartementen. Gisteren was het wisseldag en toen we terugkwamen van de bbq stonden er ineens 4 gele kentekens op de parking hier :o

Ben eens benieuwd :')

Veel plezier nog verder!
 
Nou de kogel is door de kerk..
Ben ff tijdje afwezig geweest en dat zal waarschijnlijk niet veel gaan veranderen.. Na weer een schuivertje te hebben gemaakt met de Blade ging ik toch wat dingetjes op een rijtje zetten.. Bij goedhart wisten ze dat ik beetje liep te kijken voor supermotard, maar niet serieus genoeg voor mijzelf hebben zij na mijn schuivertje toch ff een opkoper laten komen en een bod laten doen. Wat gebeurd er nu... Ik kreeg van de opkoper en de verzekering bijna 3000,- meer voor de Blade dan wanneer ik hem in goede staat zou inruilen.Wat dingetjes op een rijtje.. Ik reed met de Blade kleine rot stukjes, bij woord circuit gaat de vrouw al bijna stoom blazen en de groep waar ik normaal mee rij valt ook langzaam uit elkaar.. Met al die dingetjes heb ik de Blade weggedaan (ook wel met beetje pijn int hart), maar ik heb hiervoor wel een mooie auto terug EN een supermotard.
En dit is hem dan geworden:
[afbeelding]

Nou ik kom waarschijnlijk af en toe nog wel ff buurten op forum.

Greetzzzzzz :W
Jammer dat je de Blade wegdoet, maar ik denk dat je er een heel leuk speeltje voor terug hebt :9~
 
@ Sleepless, je nwe camera maakt wel mooie piccies !

@ Diggy, ziet eruit als een waanzinnige vakantie weer, je hebt het lekker te pakken zo te zien, leuk !! Ben benieuwd naar de verdere verhalen binnenkort :Y :Y
Thanks :)
Zodra ik de rest van de foto's heb, zal ik nog wel het een en ander posten. Ben benieuwd hoeveel chantagemateriaal zij van mij gemaakt hebben _O-

Heb jij niet nog een paar vakantiefoto's die je dolgraag wil delen met je Bladebroeders :? *O*
 
Onewheel zit eraan te denken om een oude hobby weer op te pakken en daarmee mn conditie goed op peil te houden, en wellicht spelen met het idee om volgend jaar mee te doen aan de Alpe D'Huzes :P :X

Voorlopig dit nu op het oog, volledig carbon fietsje 8-)

[afbeelding]
:o
Een volledig carbon fietsje :o . Zo heeft een fietsenboer mij nog eens geprobeerd een volledig carbon mountainbike te verkopen voor het schamele bedrag van 3000 euro :X . Net zoals met motoren kun je dit zo gek maken als je zelf wil.

1 jaartje enthousiast trainen en dan meedoen aan de Alpe D'Huez... Nobel streven :} . Met de motor lijkt het een vrij kleine pas, maar met de fiets is het een hele opgave! Ben benieuwd Erik.
 
planning van het weekend klopt tot dusver. Vanmorgen nog droog, vanaf 14.30 hier regen. B|

Tour laat snelle afdalingen zien op de col d'agnes. *O* Laurens van dam op zn gezicht. :X
Voigt ook, gaat rechtdoor in een bocht. Hoor net dat die bandjes op 9 bar staan. Men oppert de suggestie om dat in de bergen te verlagen. :')
Die bandjes kunnen aardig wat hebben. 9 bar...allemachtig. Zal ik dat eens in mijn fietsbandjes doen :? . Misschien ga ik dan net zo hard :')

[me=Digger]besteld alvast een paar nieuwe banden[/me] :P
 
Laat maar zien! De enige milieu-vriendelijke E30 is een stilstaande. :') JunioRR heeft een ander blok (M44 voor de kenners) in de mijne gehangen. Veel stiller, (distributie maakte lawaai :X ) iets pittiger en oorstrelend in de toeren. *O*

oud:
[afbeelding]

nieuw:
[afbeelding]
Een harttransplantatie *O*
Leuk om te zien dat je zoveel tijd en moeite steekt in je andere liefhebberij :Y
 
De wielersport is een inhaalrace, (leuke woordspeling :) ) bezig om het negatieve imago van zich af te schudden. Waar in het verleden de dopingbetrapten bij bosjes vielen tijdens de tour is er nu één geval van een rus. Risico's zijn groot als je de docu van een week of 3 geleden van Thomas Dekker ziet. Die heeft trouwens wel een imagoprobleem. :') De lul!

Mag ik besluiten met de woorden, we agree to disagree? :P
Dat is zo'n geniale uitspraak btw :}
 
:W :W

benne we weer...net de zomervakantie achter de rug. dik anderhalve week op een grieks eiland Kefalonia gezeten. Vrij onbekend als nederlandse zonbestemming, maar best een heel mooi eiland. En warm, laatste 5 dagen richting 40 graden 8-) Lekker ook met scooter en auto rondgecrosst over het eiland wat weg-technisch gezien alleen maar uit bochten bestaat :9
Andere dagen gebruikt om het motorpak eens goed schoon te maken, motor te poetsen (ook in de kleine hoekjes) en studiezaken weer op orde krijgen voor het volgende studiejaar.
Ga even bijlezen :)
Welcome back :W
Richting de 40 graden :o :? . Dat zijn fijne temperaturen voor een verfrissende duik in schiiterend helder, blauw water 8-)
 
jij kan gewoon ook aan jouw vrouwtje vragen hoe lang de mijne is hoor :P


:+

Ze kon het zich niet meer herinneren ..... je zal dus wel weinig indruk gemaakt hebben :Z

Ze heeft het wel nog af en toe over die kerel die bijna dikker is dan ik, maar zoooooooooo'n ontzettend mooie motor heeft. En aangezien Paul veel is afgevallen, moet jij dat wel zijn })
 
Laatst bewerkt:
:W

hoe gaat ie in ambtenaarsland :? ;)

Vorige week een stukkie op een motor van een maatje van me wezen rijden.
KTM 620lc. Da's echt wel leuk speelgoed.
Begin het motorrijden nu toch al wel een beetje te missen. Misschien volgend seizoen weer. Eens kijken of er aan het eind van dit seizoen wat leuks voorbij komt. Denk niet meer dat het een blade zal worden. Ondanks mijn matige bochtenwerk, kan ik mezelf op het rechte eind nooit in bedwang houden. En rijbewijs wil ik toch echt niet kwijt.
Een supermotard behoort serieus tot de mogelijkheden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan