Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 74

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer eens de blade van stal gehaald en een klein stukje in de regio gaan rijden. Blijft toch een prettig gevoel om dat ding de bochten om te gooien. Daarna heb ik hem toch maar even schoon gemaakt.

0.jpg


En omdat ik toch met de blade bezig was, maar meteen de Gipro Gear indicator geïnstalleerd, die ik van nitwith overgenomen heb. Ik moet hem alleen nog eens een keer resetten en opnieuw inleren, want bij 5 en 6 raakt hij soms de draad kwijt. Alleen moet ik dan even een nieuwe paddockstand kopen, want mijn zelf gefabriekte ding begint een beetje gammel te worden.

1.jpg
 
ik wil eerst wel eens zien of Rossi nog effectief zo snel is, iedereen schijnt te vergeten dat hij zijn maatje doodgereden heeft, kan mij inbeelden dat dat toch door iemand zijn hoofd blijft spoken...

Das het risico van het vak..Als agent kan je ook worden doodgeschoten oid.

Tuurlijk vergeet je dat niet snel. Hij hoeft zich ook niet meer te bewijzen,heeft al zat gewonnen in zijn loopbaan.

Vrees alleen dat het net zo gaat lopen als bij Shumacher..
 
Wou dat ik wat dichter bij de grens woonde, alleen al naar Duitsland rijden is al een hele opgave :) Gelukkig kan je hier in het kust gebied ook wel redelijk lekker rijden.

Valt wel mee; vanuit Zoetermeer zit je in 3,5 a 4 uur in de Eifel. Kun je nog de hele dag lekker :]

:W
 
Vandaag mijn Drift HD720 camera geprobeert. Ik heb 'm nu op de helm zitten. Helemaal goed alleen de ruis is heel erg. Helaas heeft dit model geen ingang voor een externe microfoon.

Nu zoek ik nog een andere mooie plaats (minder ruis) om deze te bevestigen op de fireblade. Achter het ruitje gaat helaas niet omdat deze niet doorschijnend is.

iemand een idee.

Zouden watten voor de microfoon redelijk werken!!
 
Vandaag mijn Drift HD720 camera geprobeert. Ik heb 'm nu op de helm zitten. Helemaal goed alleen de ruis is heel erg. Helaas heeft dit model geen ingang voor een externe microfoon.

Nu zoek ik nog een andere mooie plaats (minder ruis) om deze te bevestigen op de fireblade. Achter het ruitje gaat helaas niet omdat deze niet doorschijnend is.

iemand een idee.

Zouden watten voor de microfoon redelijk werken!!

Waar heb jij 'm precies op helm bevestigd? En alleen met het bijgeleverde materiaal, of zelf ook nog extra gezekerd ofzo? Foto'tje?

Ik ben ook nog een beetje aan het kijken waar en hoe?
 
Ik zal morgen een aantal foto'tjes uploaden van de bevestiging. maar ik heb 'm op het vizier (zijkant) zelf geplakt met alleen de bijbehorende bevestiging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan