Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep, in Zwitserland hebben ze genoeg haarspeldbochtjes :Y
full
 
Ik heb mij uitstekend vermaakt. Verslag en andere foto's in het MultiStrada topic.

[afbeelding]

@ Johan en Henk. Mooie plaatjes heren! En lekker rustige wegen.

En tsja, die boetes, hebben we het al vaker over gehad. })
En je laten pakken door een auto :X :+


Deze had jou er ook aan gehangen. Had niets met laseren of wat dan ook te maken. Dus aan al je electronica had je niets gehad. Wij hadden hem ook niet gezien, maar jij waarschijnlijk wel ;) , en proberen weg te rijden in een dal met maar een uitgang is al helemaal een slimme actie. :W
 
Oeps :X
Dat moet je in Zwitserland niet doen. Die zijn niet echt mals met de bekeuringen.
Wij waren in Zwitserland ook aan de kant gezet, althans mijn nichtje want die reed voorop :+ . We kwamen iets te hard een dorp binnen gereden en dat had ons op 420 sfr kunnen kosten, ware het niet dat we er met een waarschuwing vanaf kwamen *O*


De hele dag in Zwitserland ook erg opgepast en in de dorpjes netjes gereden. Op de Silvretta naar beneden achter een local aangereden die lekker doorreed en in de dorpjes rustig. Daar bleef ik dus netjes achter maar bijna in See was Henk het zat en ik er achteraan. Even later dus aan de kant en de local kwam later rustig voorbij rijden. Die zal wel gedacht hebben "Zie je wel".
 
He gasten ik verkoop mn 2005 Repsolblade. ik heb een topic aangemaakt bij Zac G&G. Mochten jullie interesse hebben in losse onderdelen PM gerust.
 
Vandaag een pakje ontvangen *O*

arrow_zpsac1be73e.jpg


Zaterdag de CB wegbrengen om 'm er onder te laten maken 8-)
 
Heb jij trouwens de vering al onder handen genomen want wat ik bij een cb1000r van een vriend van mij voelde sloeg helemaal nergens op, het leek wel een springboon.
:Y

Voor en achter vervangingsveren van Hyperpro, is ie behoorlijk van opgeknapt :]
 
Waren twee fantastische dagen alleen werd veel duurder als gepland. Henk was weer ongeduldig en blafte alles voorbij en ik als een dolle er achteraan.

110 door een dorpje konden ze niet waarderen, of we dachten dat het hier de snelweg betrof. Als we niet opgehouden waren door wat autos hadden ze ons niet in kunnen halen zeiden ze. Wij trots. :+




[afbeelding]
Bekende auto, heb een paar weken geleden ook kennis gemaakt met de heren.....
2012-09-04%2015.48.32_zps48629c3b.jpg

Paar maatjes kregen ieder een bekeuring van € 100,-p.p. voor het hebben van jawel xenon verlichting. :?
Was volgens de dienders een nieuwe wet geldend voor heel Europa die per 1 april 2012 in zou zijn gegaan.
Daarbij kregen ze de keuze meteen betalen of motor inleveren :( .............en dan is de keuze niet zo moeilijk. Voor die week dat je er bent wil je rijden.
Uiteindelijk betaald, inmiddels is het bezwaarschrift verstuurd richting Oostenrijk.

En nog maar een paar plaatjes
2012-09-02120530.jpg


2012-09-07115110.jpg


Ben benieuwd hoe het xenon verhaal af gaat lopen.
 
Bekende auto, heb een paar weken geleden ook kennis gemaakt met de heren.....
[afbeelding]
Paar maatjes kregen ieder een bekeuring van € 100,-p.p. voor het hebben van jawel xenon verlichting. :?
Was volgens de dienders een nieuwe wet geldend voor heel Europa die per 1 april 2012 in zou zijn gegaan.
Daarbij kregen ze de keuze meteen betalen of motor inleveren :( .............en dan is de keuze niet zo moeilijk. Voor die week dat je er bent wil je rijden.
Uiteindelijk betaald, inmiddels is het bezwaarschrift verstuurd richting Oostenrijk.

En nog maar een paar plaatjes
[afbeelding]

[afbeelding]

Ben benieuwd hoe het xenon verhaal af gaat lopen.


Mooie fiets en de juiste piep er onder. :Y
 
Waren twee fantastische dagen alleen werd veel duurder als gepland. Henk was weer ongeduldig en blafte alles voorbij en ik als een dolle er achteraan.

110 door een dorpje konden ze niet waarderen, of we dachten dat het hier de snelweg betrof. Als we niet opgehouden waren door wat autos hadden ze ons niet in kunnen halen zeiden ze. Wij trots. :+




[afbeelding]
Zie het al mis niks :') en dat scheelt mij weer wat extra vakantiegeld. Goed werk mannen ..... ;)
 
Mooie fiets en de juiste piep er onder. :Y
Bedankt, laatste foto is overigens gemaakt net na het tolpoortje op de Silvrettapass.
Heel veel verder zijn we ook niet gekomen, een op hol geslagen koe kegelde de eerste rijder met motor van de weg af naar beneden...... :X
Volgend jaar verplicht terug ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan