Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
alles in je nieuwe auto gestoken zeker!
ach ff de oudejaars staatsloterij winnen en we hebben het er niet meer over roy ;-D
 
Afgelopen week mijn motor weer opgehaald bij de dealer. Grote beurt gehad en voorzien van stalen remleidingen voor en achter.
2012-12-21112245_zps27132ab0.jpg

En nu maar wachten tot het lente zonnetje zich weer laat zien.........
 
Afgelopen week mijn motor weer opgehaald bij de dealer. Grote beurt gehad en voorzien van stalen remleidingen voor en achter.
[afbeelding]
En nu maar wachten tot het lente zonnetje zich weer laat zien.........
Die staat er netjes bij :}


Een toekomstige wens op de achtergrond, een beetje wisselende berichten/signalen :?
 
Laatst bewerkt:
Die staat er netjes bij :}


Een toekomstige wens op de achtergrond, een beetje wisselende berichten/signalen :?
Bedankt! Nee, geen toekomstige wens en die gaat het zeker niet worden. :N
Dat het prima rijdt geloof ik direct maar ik vind het model niet mooi, kwestie van smaak (of geen smaak) ;)
Daarbij vermaak ik me nog prima op de mijne.
 
Laatst bewerkt:
alles in je nieuwe auto gestoken zeker!
ach ff de oudejaars staatsloterij winnen en we hebben het er niet meer over roy ;-D

Nee dat nog niet eens... maar de oude auto was gewoon aan vervanging toe.
Ik ga het wel zien... misschien als ik over de motorbeurs loop dat ik er toch anders over ga denken ;)
 
Bedankt! Nee, geen toekomstige wens en die gaat het zeker niet worden. :N
Dat het prima rijdt geloof ik direct maar ik vind het model niet mooi, kwestie van smaak (of geen smaak) ;)
Daarbij vermaak ik me nog prima op de mijne.
Tsja dat is inderdaad een kwestie van het al dan niet hebben van smaak :+ Maar ik doelde eigenlijk meer op de Speed ;)
 
Tsja dat is inderdaad een kwestie van het al dan niet hebben van smaak :+ Maar ik doelde eigenlijk meer op de Speed ;)
Ah de Speed. Nou er staat achter de mijne een Daytona van mijn vriendin vandaar het aandeel Triumph posters. En ik moet eerlijk toegeven dat ik het geweldig rijd zo'n 3 cilinder. :Y
Als Triumph nu eens met een supersport 1050 zou komen heb ik zeker interesse....
 
Laatst bewerkt:
Moguh :W
zo de dagen lengen weer , dus we gaan weer de goede kant op *O*
snel weer lekkeRR sturen *O* :]
[afbeelding]
:^ *O*

Gister weer plannen gemaakt voor een paar weken Catalunya, nu al weer zin in :] Om in de stemming te komen gelijk even wat filmpjes gekeken van Catalunya 2011

 
Laatst bewerkt:
zo geluk moet je ook hebben. 929rr verkocht omdat een vriend van me hem in de prak heeft gereden. cbr 1000rr gekocht. Wil ik hem gister heel ff buiten zetten voor een mooie foto, struikel ik over drempel van garage of standaard, raak ik in onbalans en glij ik vervolgens uit omdat de stoep super glad is:S hop motor op zijn kantje... nouja soms zit het mee soms zit het tegen. kleine krasjes onder op donker blauwe stuk en scheurtje bij knipperlicht aan rechterkant... F$#%345 me
 
zo geluk moet je ook hebben. 929rr verkocht omdat een vriend van me hem in de prak heeft gereden. cbr 1000rr gekocht. Wil ik hem gister heel ff buiten zetten voor een mooie foto, struikel ik over drempel van garage of standaard, raak ik in onbalans en glij ik vervolgens uit omdat de stoep super glad is:S hop motor op zijn kantje... nouja soms zit het mee soms zit het tegen. kleine krasjes onder op donker blauwe stuk en scheurtje bij knipperlicht aan rechterkant... F$#%345 me
R#k -O-
 
zo geluk moet je ook hebben. 929rr verkocht omdat een vriend van me hem in de prak heeft gereden. cbr 1000rr gekocht. Wil ik hem gister heel ff buiten zetten voor een mooie foto, struikel ik over drempel van garage of standaard, raak ik in onbalans en glij ik vervolgens uit omdat de stoep super glad is:S hop motor op zijn kantje... nouja soms zit het mee soms zit het tegen. kleine krasjes onder op donker blauwe stuk en scheurtje bij knipperlicht aan rechterkant... F$#%345 me


Da's inderdaad r@k. -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan