Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 76

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja inderdaad. Maar ik heb de uitlaat inmiddels niet meer. Nu een originele eronder
Hoe was de kwaliteit van de uitlaat zelf, en natuurlijk hoe klinkt deze in het echt? Ik begrijp dat het een kwestie van smaak is maar vind de uitlaat erg mooi en (via Youtube) best lekker klinken. Zit alleen nog wel tegen die prijs aan te hikken...
 
Inderdaad, ik zal binnenkort weer eens wat nieuwe pics gaan maken. De foto die er nu staat is nou ook niet je van het. :+

binnnkort komt ook weer de 600/1000rr meet in harderwijk :+

dan kunnen er veel foto's gemaakt worden :)
 
Nameles4.gif


en zulke dingen gemaakt worden :+

de vraag is alleen of we die blade nog eens rijdend zullen zien.
 
Laatst bewerkt:
De mijne bedoel je of die in dat stukje? Is er al een datum bekend? dan kan ik eens kijken of ik dan kan. Moet ik wel vroeg vertrekken want het is een kleine 230 km van bij mij uit.
 
binnnkort komt ook weer de 600/1000rr meet in harderwijk :+

dan kunnen er veel foto's gemaakt worden :)
ehh was er van de week ff daar, en waar we altijd stonden is allemaal weg , is nu water en zandplaat voor huizen :( :o denk dat we maar ergens anders moeten gaan houden ;)
 
ehh was er van de week ff daar, en waar we altijd stonden is allemaal weg , is nu water en zandplaat voor huizen :( :o denk dat we maar ergens anders moeten gaan houden ;)

oke dan, hmmm eens gaan denken en rondkijken dan.

misschien wat zuidelijker... ook wel zo leuk voor onze belgen...

d'r zijn hier in de omgeving wel een paar flinke kades waar t zou kunnen.
 
Zouden jullie mijn foto's in de O.P. willen vervangen door de onderstaande? Deze zijn wat recenter :)

Cheers!!!

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan