Het Honda CBR600F/FS Topic deel 59 "Op Naar De Kartmeeting"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja inderdaad. Maarja, je kan niet alles hebben. Feyenoord heeft al gewonnen, AZ kreeg slaag van Ado. Dus het was sowieso wel een leuk weekend :+

Ssst, ik heb nog niets gezien dit weekend! :P



Het is voornamelijk een auto festival met echt alleen maar gekke Duitsers, dit jaar zijn we 2 andere Nederlanders tegen gekomen, al kwamen ze uit Friesland dus tellen ze maar half _O-

Die lui die rijden rond op alles waarvan je niet gelooft dat het kan rijden, auto's omgebouwd tot tank, open uitlaten, backfires, stoelen bovenop auto's gelast etc.

Hele nacht door herrie, overal muziek, bier.

De hele dag door 1/4 mile races met auto's, motoren etc.
Paar Busa's gezien dit jaar, wat zijn die dingen snel zeg -O-


Leuk festival als je van bier, tieten, herrie, auto's en motoren houdt. *O* :Y
 
Ssst, ik heb nog niets gezien dit weekend! :PHet is voornamelijk een auto festival met echt alleen maar gekke Duitsers, dit jaar zijn we 2 andere Nederlanders tegen gekomen, al kwamen ze uit Friesland dus tellen ze maar half _O-

Die lui die rijden rond op alles waarvan je niet gelooft dat het kan rijden, auto's omgebouwd tot tank, open uitlaten, backfires, stoelen bovenop auto's gelast etc.

Hele nacht door herrie, overal muziek, bier.

De hele dag door 1/4 mile races met auto's, motoren etc.
Paar Busa's gezien dit jaar, wat zijn die dingen snel zeg -O-


Leuk festival als je van bier, tieten, herrie, auto's en motoren houdt. *O* :Y
hmz moet ik daar maar ns heen :P
 
Ssst, ik heb nog niets gezien dit weekend! :PHet is voornamelijk een auto festival met echt alleen maar gekke Duitsers, dit jaar zijn we 2 andere Nederlanders tegen gekomen, al kwamen ze uit Friesland dus tellen ze maar half _O-

Die lui die rijden rond op alles waarvan je niet gelooft dat het kan rijden, auto's omgebouwd tot tank, open uitlaten, backfires, stoelen bovenop auto's gelast etc.

Hele nacht door herrie, overal muziek, bier.

De hele dag door 1/4 mile races met auto's, motoren etc.
Paar Busa's gezien dit jaar, wat zijn die dingen snel zeg -O-


Leuk festival als je van bier, tieten, herrie, auto's en motoren houdt. *O* :Y

Sorry :P

Klinkt een beetje als zwarte cross in dland? :P
 
hmz moet ik daar maar ns heen :P

Ik ben er nu voor de 3e keer geweest en ik vind het nog steeds leuk, duitsers weten gewoon echt verdomde goed hoe ze een feestje moeten bouwen.

Er zijn 4 of 5 festivals per jaar, de laatste 'season ending' is meestal het leuks, die is nu dus net geweest.
 
Ik ben er nu voor de 3e keer geweest en ik vind het nog steeds leuk, duitsers weten gewoon echt verdomde goed hoe ze een feestje moeten bouwen.

Er zijn 4 of 5 festivals per jaar, de laatste 'season ending' is meestal het leuks, die is nu dus net geweest.
Juist ja
Naja volgend jaar weer een kans :P
 
Sorry :P

Klinkt een beetje als zwarte cross in dland? :P

Daar ben ik dus nog nooit geweest maar dat klopt aardig, wel stukke kleiner hoor! Dit jaar waren er gok ik zo'n 5.000 man & vrouw. Er zijn ook geen bands maar enkel een disco-achtig ding. In Nederland vind ik daar niets aan maar daar is het wel een feestje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan